Onko kellään kokemuksia Heinolan kuntoutus- tai tutkimusjaksoista? Millaista hoitoa olette ylipäätään saaneet Heinolasta?
Heinola
10
1846
Vastaukset
- tsuppiduu
Hyvää hoitoa. Kokonaisvaltaista. Ihanaa kun on kuntoutusjakso Heinolassa, siellä sua oikeasti kuunnellaan ja suhun keskitytään.
- fibro
Onnea, että olet päässyt Heinolan Reumasairaalaan kuntoutukseen! Henkilökunta on huippua! Fysioterapeutit osaavat asiansa! Terveisiä Heinolan Reumasairaalaan! Nimim. 2 x Heinolassa ollut.
- VAI HUIPPUA
fibro kirjoitti:
Onnea, että olet päässyt Heinolan Reumasairaalaan kuntoutukseen! Henkilökunta on huippua! Fysioterapeutit osaavat asiansa! Terveisiä Heinolan Reumasairaalaan! Nimim. 2 x Heinolassa ollut.
TIETÄSITPÄ MONTAKO SATAA YÖTÄ ON VALVOTTU SIELLÄ VIRASSA TYÖSKENTELEVÄN NAAPURISSA ASUVAN TAKIA.
MIEHENSÄ RYYPPÄÄ JA RIEHUU YÖLLÄ HAKKAA NYRKILLÄ NAAPUREIDEN OVIIN JA HUUTAA SAATANAN LUTKA HUORA YM.
REUMALLE EN ASTU JALALLIKAAN:
- Pocahontas
heinolassa on todellakin aivan ihana henkilökunta ja ihmisiä jotka kuuntelevat ja uskovat mitä sanot. olen ite ollut Heinolassa todella monet kerrat. Olen aina pelännyt jostain syystä sinne menoa, mutta syytä siihen ei ole, parempaa asiantuntevaa henkilöstöä lääkäreineen en tiedä.
- HLA-B27-positiivinen
Hei!
Olen ollut monta kertaa Heinolassa. Se on kyllä mielestäni Suomen paras paikka reumakuntoutukseen. Olin siellä viimeksi 4 vuotta sitten. Kuntoutusjaksoon sisältyi paljon erilaisia jumppia (myös vesijumppaa), kuntosalia, sauvakävelyä, toimintaterapiaa, rentoutusharjoituksia... Lisäksi sain lymfaterapiaa ja huippukylmähoitoa (-110 astetta).
Henkilökunta on todella asiantuntevaa, ystävällistä ja motivoivaa. Vapaa-ajalla iltaisin saa lähteä piipahtamaan vaikkapa Heinolan keskustassa kaupoilla. Ja ruoka on siellä monipuolista ja tosi hyvää. 3 viikon laitoskuntoutusjakso hurahtaa siellä todella nopeasti.
Käy tutustumassa Heinolan Reumasairaalaan sen nettisivuilla:
http://www.reuma.fi
Oikein mukavaa kuntoutusaikaa Sinulle ja kaikille muillekin Heinolassa! - Minä
Kyllä siellä oli hyvää palvelua:) Itse olin 2 viikkoa pois koulusta kun oli siellä hoidossa.Kävin siellä sitten koulua. Uintia oli monta kertaa päivässä ja fysioterapiaa..Sitten oli paljon muutakin ohjelmaa...Ei ainakaan huonoksi voi sanoa:)
- Heinolassa jyrää...!!?
No nyt tulee se toinen puoli! = ) Olen ollut pari kertaa heinolassa mutta en kuntoutuksessa ja minusta se on ahdistavin laitos missä olen ikinä ollut...Se vaan on jotenkin niin kolkko paikka!! Hoito varmasti hyvää,moni kehunut...
- Onneton
Missähän vaiheessa siitä heinolasta on muokkautunut kukkasilla täytetty paratiisi?
Helsingistä 12 vuotta heinolaan matkanneena voin todeta, että ainakin vuosituhannen vaihteeseen saakka hoitojaksot ovat olleet lievästi sanottuna kuvottavia. Toiminta ja ajankäyttö huonosti järjesteltyä, toimenpiteet perustelemattomia, ja potilaan(vaikkakin alaikäinen tuohon aikaan) mielipiteitä ei todellakaan kunnioitettu.
toki henkilökunta on voinut vaihtua jo useaan otteeseen, ja entiset ylilääkärit sammaloituneet ajat sitten.
Terveisin herra 300 kortisonipistosta turhaan(mutta tulipahan lääkevalmistajien kiintiö täyteen!), sekä epäonnistuneet korjausleikkaukset. - Kisu78
ite oon ollu siellä pariin otteeseen ja molemmilla kerroilla ollut todella hienoa. On jaksettu kuunnella ja neuvoa (yhtä lääkäriä lukuunottamatta joka oli todella töykeä). Ei ole montaa aikaa kun sieltä psykolögi soitti ja kysyi kuulumisia ja antoi taas neuvoja tulevaisuuteen. Innolla odotan joskus tulevaisuudessa olevaa jaksoa siellä.
Kaikkein parasta mikä siellä on, on se että sieltä oikeesti saa ystäviä. Itekki olen monen kanssa tekemisissä jotka olivat samaan aikaan siellä kanssani ekalla jaksolla pari vuotta sitten.
Ite oon saanu kylmähoitoja (huippukylmä ja kylmäpuhallus), hieronta, jumpat, vesijumpat. En edes muista kaikkia hoitoja mitä sain.
toinen jakso oli ammatillinen kuntoutustutkimusjakso. Se oli hyödyllinen ja mukava. Psykologi kuului melkein joka päivän ohjelmaan.
suosittelen ja haluan itse sinne uudestaan mahd pian- tiina33 ja puol:)
ihan kauheeta oli sapuskat!!
ei mitään makua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575