Hyvää kevään jatkoa Janina
Haaveissani vain
Hyvää kevään jatkoa Janina
19
401
Vastaukset
- Anonyymi
Tää ei sitten ollut multa vaan joltain toiselta, vaikka kyllä ajatuksissani 'hän' jatkuvasti oleilee.
- Anonyymi
Turhaan tuota mainitsit.Yököttävää tunkeilla.
- Anonyymi
J nainen olen joka kyselee mihin päin menee? 🤔
- Anonyymi
Oletko K mies? Jos kyllä niin täällä ollaan
- Anonyymi
On täällä joku K-mieskin, mutta oleilee piilossalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täällä joku K-mieskin, mutta oleilee piilossalla.
Jos etelästä niin laittaa viestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos etelästä niin laittaa viestiä
ehkä odottaa sitä päivää että kohtaa kasvotusten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä odottaa sitä päivää että kohtaa kasvotusten.
Miksi kohdata kasvotusten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kohdata kasvotusten?
jaa että lopunelämää palstailua?
Juu ei kiitos, haluaa jotain enemmän... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa että lopunelämää palstailua?
Juu ei kiitos, haluaa jotain enemmän...Kiinnostuksesta miksi kasvotusten? Kuka janina kyseessä ja kuka on K mies
- Anonyymi
K mies ? Sukunimi vai etunimi alkaa sillä kirjaimella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K mies ? Sukunimi vai etunimi alkaa sillä kirjaimella?
minä joka vastasin tuohon 2023-04-12 18:36:57 en ole aloittaja, ja meidän tapauksessa molemmat tietää mistä toisensa löytää joten ei tartte täällä tuntemattomia johtaa harhaan tämän enempää.
Mielellään kyllä hänet näkisin, mutta täytyy varmaan odottaa että hän suvaitsee itse näyttäytyä kun en halua häiritä.
- Anonyymi
Kerro vähän paikkakuntaap
- Anonyymi
Mikä paikkakunta 😊
- Anonyymi
tekis mieli vastata mut kun en oo aloittaja niin jätän väliin, se kun ottaa nokkiinsa ja sanoo sitä tapaa että on Ruma tApa,
- Anonyymi
Olisit vain kertonut
- Anonyymi
Janina nainen tässä en tiedä olenko juuri se mutta tsemppiä sinulle
- Anonyymi
Eikö olekin kaunis Janina
- Anonyymi
Olen ja tiedän samannimisiä jotka on kauniita. Olen tumma tukkainen ja pitkät hiukset…
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1243741Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801371GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys521323- 831232
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351182Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn301121- 601097
- 55950
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39922- 67898