Kuka muistaa vielä Savonlinnassa 1987 - 1994 toiminutta paikallisradiota?
Kuuntelitko sitä? Ja miksi se lopetti?
Radio Savonmaa.
13
211
Vastaukset
- Anonyymi
Radio savonmaa, aina ajallaan, siksi kuunnellaan, ysi kuus seiskaa........
- Anonyymi
Kyllä tuli kuunneltua... Leilukka Vuoriniemeltä ja Timo Savonrannalta lähettivät usein terveisiään. "Jopi ja Jantse - työ ootte hyvvii toimittajia"...
- Anonyymi
Oi aikoja ❤️
- Anonyymi
967 ja savonmaa kertoo sulle oikeenlaista asiaa
- Anonyymi
Rikla selosti SaPKon pelejä. Muistan yhdenkin pelin jonka Rikla aloitti "täällä Helsinki-Vantaa Myyrmäen jäähalli". Ei mitä, hyvin Rikla selosti.
- Anonyymi
Hyvin muistan kuin eilisen päin. Olin jopa itse välillä siellä.
- Anonyymi
Radio Savonmaa Tuliisi Huwilan Avajaisiin.
- Anonyymi
Muistan Timon... soitteli aina myös YLEn ohjelmiin.
Olen ajatellut tämä meidän "Tulisi... mies" olisi Timo?- Anonyymi
Ei ole Timo "Tulisi"-trolli!
- Anonyymi
"Mie laittasin tuone keittiön naisile terveisii, työ tiette hyvvii ruokii..." sanoi Timo.
- Anonyymi
Mikäs se oli se mummeli "Heinäveiltä" joka soitteli usein lähetykseen?
- AnonyymiUUSI
Se kehui mertamarketin
Mikko saaneensa lammasta, ja myi sitä radio mainoksessa.... oli mieleen painuva mainos😅 - AnonyymiUUSI
Kyllä oli tuttu paikka Janzen ja Jopen kanssa monetvtarinstvtuliniskettyä ja välillä myös musiikkia oli soittamassa. Voi niitä aikoja. T. Mie
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1213368- 781748
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151531Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos501287VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911165Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat931098- 681039
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80885Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867