Moikka!
Onko täällä joku kenellä on tai on ollut ASD? Miten hoidettu ja kuinka iso aukko oli?
Itselläni ASD löydettiin katetriablaation yhteydessä 2018 tammikuussa. Tuolloin aukko oli 6mm. Mitään seurantaa en koskaan saanut.
Nyt olen menossa sydämen ultraan koska sydän on alkanut oireilemaan.
Outoa tässä on se että minun ensimmäisessä katetriablaatiossa 2016 toukokuussa aukkoa ei vielä ollut. Vuosi siitä sydämen ultrassa eteisväliseinässä oli vuotosuihkaus ja siitä vuosi eteenpäin aukko oli 6mm iso.
Lukemani perusteella ASD saattaa suurentua ja hoitamattomana voi aiheuttaa ongelmia myöhemmin elämässä.
Eniten huolettaa se, ettei aukkoa vielä ollut vuonna 2016 mutta kaksi vuotta siitä eteenpäin aukko oli jo 6mm.
Voiko siis olla mahdollista että aukko on kasvanut entisestään viidessä vuodessa?
Kiitos kun jaksoit lukea:)
Atrial Septal Defect (ASD)
Anonyymi-ap
1
200
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984