Juho Eerola paljastaa, miten kansanedustaja ,siis hän, näyttää aktiiviselta PELLE

Anonyymi-ap

Aina kun Hallah-aho puhui, tiesin, että tv-kamera kuvaa häntä. Silloin nousin seisomaan. Koko puheenvuoron ajan minä seisoin siinä vieressä.

Juho Eerolan mukaan eduskunnassa on yleistä myös ajatella, että puhemies antaa enemmän puheaikaa oman puolueensa edustajille kuin kilpailevien puolueiden.
Pitää paikkansa ainakin varapuhemies Kierolan osalta.

Jos edustaja ylittää puheaikansa, puhemies osoittaa tämän koputtamalla hiljaa pöytään. Eerola kehitti tähänkin ovelan taktiikan: kun toisen puolueen kollega puhuu, hän alkaa hiljaa naputtaa omaa pöytäänsä puhujan lähellä.

Varapuhemiehenä Kierola ei Perussjumalaisille koputellut.

9

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja on juorupelle. Sai puolueesta potkut juoruilun takia :)

      • Anonyymi

        Tarkoitatko Valta Kuuluu Persuille Ry puoluetta?


    • Anonyymi

      Juho Eerola puhuu kauniisti isien ja poikien puolesta

      Juho Eerola
      Minule kuuluu ihan verrattoman hyvää. Kinnostaisiko
      sinua joskus jutella ihan kasvotusten sisusta ja perrsuista ja ihan vaikka
      mistä?
      E mnua tarvitse jännittää. Reiu vuosi sitten olin aivan tavannen heppu
      ilman mitään korkeaa asernaa. Miloin sula on kesäloma?

      Mari Nieminen
      No pitää ekaksi ottaa selvää asioista, ei kiinnosta olla mikaän pelkkä barbie.

      http://persuista.blogspot.com/2012/06/olipa-kerran-mari.html

    • Anonyymi

      Esitutkinta YLEn Halla-aho-uutisoinnista lopetetaan
      Halla-aho koki erityisen loukkaavaksi sen, että häntä kutsuttiin jutussa "ulkomaalaisvastaiseksi" ja "rotutohtoriksi".Lisäksi todetaan, että Halla-aho on itse muodostanut poliittista imagoaan esittämällä voimakkaita mielipiteitä rotuasioissa

      Juho Eerola nosti äläkän Perskutarallojen alkuaikoina kun Tyäväestön puolueesta käytettiin Persut nimitystä, nykyisin käyttää itsekin tosin vai yhdellä ässällä lopussa.

      Kremlin hyödylliset hölmöt.
      Nykyisen Perussuomalaisen puolueen Venäjä-mielistä linjaa voi arvioida vanhalla kunnon ohjeella: Jos jokin ääntelee kuin ankka, kävelee kuin ankka ja näyttää ankalta, se todennäköisesti on ankka .

      Vaarallisinta on että tällä porukalla on eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajuus.
      Laura Huhtasaari, joka arvioi aikanaan Twitterissä, että "kukaan ei pysty auttamaan Suomea, jos Putin tulee tänne". Huhtasaari jatkoi twiittaamalla, että "Putin tekee mitä haluaa ja tietää realiteetit".

    • Anonyymi

      Juho Eerola (ps) esimerkkinä kiusaajille!
      Perussuomalaisten Juho Eerola on viimeaikaisella toiminnallaan tuonut esiin yhden tavan kiusata heikompiaan. Eerola on avoimesti kertonut syljeskelystään.

      Eerola tavallaan ohjaa myös koulukiusaajia. Hän näyttää esimerkkiä siitä miten toista voi nöyryyttää, saada toisen tuntemaan häpeää. Eerola esimerkillään näyttää miten toista voi kiusata ilman, että käyttää sanoja tai väkivaltaa.
      En lainkaan epäile, etteikö Eerola osaisi myös näyttää keskisormea, ja opastaa muitakin perussuomalaisia asiassa.
      Mikä hänen tehtäviinsä puolueen varapuheenjohtajana toki kuuluu.

      Freddy Van Vonterghem
      Vajaassa viidessäkymmenessä vuodessa suomessa oleskelun jälkeen olen huomannut sekä kiusatut että kiusaajat syljeksivät.
      Tosin Belgiassakin sylkivät ja Venäjä , huomasin sama Australiassa ja Jenkeissä. Opetin Juho Eerolaa samaan käytökseen

    • Anonyymi

      Juho Eerola kärsii muistihäiriöistä

      Perussuomalaisten varapuheenjohtaja, kansanedustaja Juho Eerola kiistää eri tiedotusvälineissä koskaan väittäneensä, että Jyväskylän kirjaston puukotus olisi vasemmistolaisten itse järjestämä mainostemppu. Hän kuulemma on vain sanonut, että kirja saa tapahtumasta joka tapauksessa hyvää mainosta.

      STT:lle Eerola sanoi mm. seuraavaa:

      – Se ihmetyttää, että aina kun tällaista äärioikeiston harjoittamaa väkivaltaa ilmenee, se tapahtuu aina Dan Koivulaakson tai Li Anderssonin tapahtumassa. Missään muualla tällaista ei käytännössä tapahdu. Se on sopivaa, hyvää mainosta heidän kirjoilleen tällainen, että aina siellä missä he ovat puhumassa, kuinka vaarallinen äärioikeisto on, niin aina siellä äärioikeisto iskee

      Jos Eerola ei tarkoittanut väittää, että isku kirjastoon oli itse järjestetty ”poliittisen vastustajan lavastamiseksi syylliseksi”, miksi ihmeessä hän olisi verrannut sitä Mainilan laukauksiin.

      Jos edustaja Eerola ei valehtele – ja sitähän emme toki halua uskoa – hänen täytyy kärsiä todella vakavasta muistihäiriöstä… Huolestuneina suosittelemme hänelle pikaista yhteydenottoa omaan lääkäriin!

      • Anonyymi

        Perussuomalainen tapahan,ainakin näitten liukasleukaisten osalta on se,että
        ensin töröhtää ja sitte ,kun haju alkaa levitä,niin viattomin kostunein
        silmin sitä sitten selitellään,enhän mä tarkottannu tai peräti en mä niin oo ees sanonnu.


      • Anonyymi

        05.04.2024 SUOMEN UUTISIA

        Ympäristöliike Elokapinan ja sen tausta­yhdistyksen Elonvaalijat ry:n toimintaan liittyvät syytteet hylättiin käräjäoikeudessa.

        Itsenäisyyspäivän mielen­osoituksessa hakaristilippuja kantaneet syyllistyivät rikokseen – tällainen oli tuomio

        Vuonna 2018 itsenäisyyspäivän mielenosoituskulkueessa hakaristilippuja kantaneet tuomittiin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.


    • Anonyymi

      SAHURI TEUVO HAKKARAINEN HEITETTIIN PERSUISTA SUSILLE.

      JUho Eerola toimi Hakkaraisen vertaistukena kun maistui nyt olisi taas tarvetta kun maisteripuolue ei enää gtyämiähistä välitä, koska on lähäri Eerolan vuoro?

      PS:n kansanedustaja Timo Vornanen osallisena yöllisessä ampumavälikohtauksessa Helsingissä
      Halla-aho fantasioi aikanaan julkisessa blogissaan, että pitäisiköhän ampua joku homoseksuaali, joka oli syyllistynyt häntä kohtaan seksuaaliseen häirintään bussipysäkillä. Eipä lähtenyt Jussin pyssylupa kuivumaan. Mitenkä olisi käynyt ns taviksen, joka ei edusta "poliisipuoluetta"?

      Joko Sebastian Pride Tynkkynen poikineen on varassa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1538
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      812
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      112
      713
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      686
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe