ei tarvitse kauaa enää odottaa... 🌞💗
Pian nähdään
14
132
Vastaukset
- Anonyymi
Näinkö tuletko luokseni
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17821437H
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuka mahtaa nähdä kenet ja missä? Jännittää
- Anonyymi
Kyllä se oikea taitaa tietää 🌞 vähän jännittää itseäkin nähdä pitkästä aikaa. Nooh huumorilla mennään varmaan ihan kivaa meillä on ei paineita. Kiva jutella sitten taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oikea taitaa tietää 🌞 vähän jännittää itseäkin nähdä pitkästä aikaa. Nooh huumorilla mennään varmaan ihan kivaa meillä on ei paineita. Kiva jutella sitten taas.
Ei taida se oikea näitä lueskella eikä tunnistaa. Kysypä siltä niin loppuu palstaleikit lyhyeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu samaa mieltä
- Anonyymi
Tämä on positiivinen, tämän voisin ottaa ja ajatella että olisi minulle. On tässä tapahtunut kaikenlaista 🙂 hyvää ja koomistakin, enhän minä aina itke, ole vähän hullu ja outo. Yleensä kyllä jotain muuta, mutta aina sattuu ja tapahtuu, yleensä hyvää kuitenkin.
- Anonyymi
On ihanaa kun sitte rakastutaan ihan kunnolla toisiimme ettei nähdäkään kun toisemme 😍💗💗💗
- Anonyymi
Onko nämä aitoja tuntemuksia?
Mitä me tunnemme sydämmessä
Sen me heijastamme...
Tehkää puu hyväksi, niin sen hedelmästäkin tulee hyvä...- Anonyymi
Kyllä. Rakastan aidosti...
- Anonyymi
Sivusta: sydämessä on yksi ämmä, jollei sitten kirjoita ämmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Rakastan aidosti...
No voi. Minä sitten luovutan kun kohteesi olikin tuo. Hei vaan sinulle.
- Anonyymi
Ootko käynyt kaivattusi kanssa specsaversilla kun niin iloitset?
- Anonyymi
Höpö höpö. Puheeksi ja haaveeksi jää usein tällaiset puheet... Höpö Höpö.. Ja naiset
kun lupaa antaa miehelle kuin miehelle niin sitten ne tarjoavat tupakan ja siinä on niiden tarjoamiset. Åly hoi. Taitaa olla jostakin muusta antamisesta kysymys. Hah hah sanon minä hupakoille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136