Pian nähdään

Anonyymi-ap

ei tarvitse kauaa enää odottaa... 🌞💗

14

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinkö tuletko luokseni

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17821437H

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kuka mahtaa nähdä kenet ja missä? Jännittää

• Anonyymi

Kyllä se oikea taitaa tietää 🌞 vähän jännittää itseäkin nähdä pitkästä aikaa. Nooh huumorilla mennään varmaan ihan kivaa meillä on ei paineita. Kiva jutella sitten taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se oikea taitaa tietää 🌞 vähän jännittää itseäkin nähdä pitkästä aikaa. Nooh huumorilla mennään varmaan ihan kivaa meillä on ei paineita. Kiva jutella sitten taas.

Ei taida se oikea näitä lueskella eikä tunnistaa. Kysypä siltä niin loppuu palstaleikit lyhyeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juu samaa mieltä

• Anonyymi

Tämä on positiivinen, tämän voisin ottaa ja ajatella että olisi minulle. On tässä tapahtunut kaikenlaista 🙂 hyvää ja koomistakin, enhän minä aina itke, ole vähän hullu ja outo. Yleensä kyllä jotain muuta, mutta aina sattuu ja tapahtuu, yleensä hyvää kuitenkin.

• Anonyymi

On ihanaa kun sitte rakastutaan ihan kunnolla toisiimme ettei nähdäkään kun toisemme 😍💗💗💗

• Anonyymi

Onko nämä aitoja tuntemuksia?
      Mitä me tunnemme sydämmessä
      Sen me heijastamme...
      Tehkää puu hyväksi, niin sen hedelmästäkin tulee hyvä...

• Anonyymi

Kyllä. Rakastan aidosti...

• Anonyymi

Sivusta: sydämessä on yksi ämmä, jollei sitten kirjoita ämmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Rakastan aidosti...

No voi. Minä sitten luovutan kun kohteesi olikin tuo. Hei vaan sinulle.

• Anonyymi

Ootko käynyt kaivattusi kanssa specsaversilla kun niin iloitset?

• Anonyymi

Höpö höpö. Puheeksi ja haaveeksi jää usein tällaiset puheet... Höpö Höpö.. Ja naiset
      kun lupaa antaa miehelle kuin miehelle niin sitten ne tarjoavat tupakan ja siinä on niiden tarjoamiset. Åly hoi. Taitaa olla jostakin muusta antamisesta kysymys. Hah hah sanon minä hupakoille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1412
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    Aihe