Tekeekö yksinäisyys tyhmäksi? Varsinkaan kun ei poistu kotoa mihinkää? Jääkö sivistykseen aukko ja tuleeko ihmisestä tyhmä?
Yksinäisyys
2
237
Vastaukset
Ei se tyhmäks tee. Esim. mä opiskelen kaikenlaista. Mä alotin jo ekaluokkalaisena lukeen hissaa. mä kysyin opelta kesken äikän tunnin, että koska ruvetaan lukeen hissaa. ja ope tietenkin vihanen, että miks mä sen siinä tilanteessa otin esiin kun se liity aiheeseen. mutta mulla käy usein niin. no viidennellähän se vasta, niin mä otin iskän koulukirjan ja rupesin lukeen. ja mielenkiito hersäs sitten euroopan ja suomen historiaan. Ja kun suomen hissa on osin myös ruotsin hissaa ja kirjotettu ruotsiks, niin mä opiskelin sitten ruotisn kielen. mulla ei siis mitään kavereita ikinä ollu. Kotona mä melkein aina oon, mutta nyt on vuokrapalvelu laittanu mulle töitä neljaks päiväks ja oon tosi stressaantunu. yritän nyt huomisen jotenkin jaksaa. Raksatyö on rasittavaa, kun on kirkkkaita valoja, melua ja etenkin noi suojaimet ja turvakengät hiertää. mulla kun tuntoaisti kaikkein herkin. Mieluiten mä kuitenkin teen siivouksia raksalla, kun saan tehdä niitä yksin ja oman pään mukaan. On ne tyytyväisiä muhun, mutta heti jos siihen tulee joku muu säätään, niin mulla järjestelmä vähän kun kaatuu ja mistään ei tuu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446