Tekeekö yksinäisyys tyhmäksi? Varsinkaan kun ei poistu kotoa mihinkää? Jääkö sivistykseen aukko ja tuleeko ihmisestä tyhmä?
Vastaukset 2
Ei se tyhmäks tee. Esim. mä opiskelen kaikenlaista. Mä alotin jo ekaluokkalaisena lukeen hissaa. mä kysyin opelta kesken äikän tunnin, että koska ruvetaan lukeen hissaa. ja ope tietenkin vihanen, että miks mä sen siinä tilanteessa otin esiin kun se liity aiheeseen. mutta mulla käy usein niin. no viidennellähän se vasta, niin mä otin iskän koulukirjan ja rupesin lukeen. ja mielenkiito hersäs sitten euroopan ja suomen historiaan. Ja kun suomen hissa on osin myös ruotsin hissaa ja kirjotettu ruotsiks, niin mä opiskelin sitten ruotisn kielen. mulla ei siis mitään kavereita ikinä ollu. Kotona mä melkein aina oon, mutta nyt on vuokrapalvelu laittanu mulle töitä neljaks päiväks ja oon tosi stressaantunu. yritän nyt huomisen jotenkin jaksaa. Raksatyö on rasittavaa, kun on kirkkkaita valoja, melua ja etenkin noi suojaimet ja turvakengät hiertää. mulla kun tuntoaisti kaikkein herkin. Mieluiten mä kuitenkin teen siivouksia raksalla, kun saan tehdä niitä yksin ja oman pään mukaan. On ne tyytyväisiä muhun, mutta heti jos siihen tulee joku muu säätään, niin mulla järjestelmä vähän kun kaatuu ja mistään ei tuu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554