Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sinituote työpaikkana?

Anonyymi-ap

Paljon hakuja auki. Millainen työpaikkana?

10

2156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      8€/h kertoo tärkeimmän. Ei ihme vaikkei tulijoita olisi. Suomessa ei ole työvoima pulaa, kun palkka kohdillaan tekijöitä löytyy. Joka alalle!

    • Anonyymi

      En hakisi. Yksi sopankeittäjä työyhteisössä riittää pilaamaan työilmapiirin.

    • Anonyymi

      Orja töitä pitäis tehdä että saisi 13 eurot tuntipalkka. Olen kuullut että työilmapiiri on surkea. Ei suosittele missä nimessä.

      • Anonyymi

        Hyvä et joku edes antaa mahdollisuuden työllistyä kokemäjelläkin ,joten turha luusereitten
        valittaa.


    • Anonyymi

      Suomen hymyilevin työpaikka väittäävät olevansa ja paskat. Ei siellä paljon hymyjä näy ja nyt puhun kokemuksesta, suurin osa liukuhihnatyötä eli samassa paikassa nökötät päivästä toiseen, kukaan ei juurikaan puhu keskenään. Varastossa kai tälläkin hetkellä aika riitasta touhua, yksinkertaisesti paskin paikka, missä on tullut oltua.

      • Anonyymi

        Olet ilmeisesti laiska työtävieroksuva toisten elätettävänä oleva sosialisti.


      • Anonyymi

        Olet oikiassa että liukuhihna työ lamauttaa täysin. Ei ole ihmisen parasta työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti laiska työtävieroksuva toisten elätettävänä oleva sosialisti.

        Enemmän kokoomuslainen kuin sinä, kehoitan jokaista menemään kokeilemaan Sinituotetta niin tietää mitä puhuu. Jos työilmapiiri on hyvä, niin liukuhihnatyökin on ok, kun porukka puskee yhdessä tulosta paremmaksi, mutta jos on kireä tunnelma, niin eipä siellä kovin viihtyisää voi olla. Olen tehnyt joskus samalla koneella töitä noin 10 vuotta ja pidin työstä.


      • Anonyymi

        Yllätys, eiku.
        Yks kaksnaamanen mätämuna riittää.


      • Anonyymi

        Turha kitistä alanvalinnan tekee jokainen itse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe