Paljon hakuja auki. Millainen työpaikkana?
Sinituote työpaikkana?
10
2724
Vastaukset
- Anonyymi
8€/h kertoo tärkeimmän. Ei ihme vaikkei tulijoita olisi. Suomessa ei ole työvoima pulaa, kun palkka kohdillaan tekijöitä löytyy. Joka alalle!
- Anonyymi
En hakisi. Yksi sopankeittäjä työyhteisössä riittää pilaamaan työilmapiirin.
- Anonyymi
Orja töitä pitäis tehdä että saisi 13 eurot tuntipalkka. Olen kuullut että työilmapiiri on surkea. Ei suosittele missä nimessä.
- Anonyymi
Hyvä et joku edes antaa mahdollisuuden työllistyä kokemäjelläkin ,joten turha luusereitten
valittaa.
- Anonyymi
Suomen hymyilevin työpaikka väittäävät olevansa ja paskat. Ei siellä paljon hymyjä näy ja nyt puhun kokemuksesta, suurin osa liukuhihnatyötä eli samassa paikassa nökötät päivästä toiseen, kukaan ei juurikaan puhu keskenään. Varastossa kai tälläkin hetkellä aika riitasta touhua, yksinkertaisesti paskin paikka, missä on tullut oltua.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti laiska työtävieroksuva toisten elätettävänä oleva sosialisti.
- Anonyymi
Olet oikiassa että liukuhihna työ lamauttaa täysin. Ei ole ihmisen parasta työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisesti laiska työtävieroksuva toisten elätettävänä oleva sosialisti.
Enemmän kokoomuslainen kuin sinä, kehoitan jokaista menemään kokeilemaan Sinituotetta niin tietää mitä puhuu. Jos työilmapiiri on hyvä, niin liukuhihnatyökin on ok, kun porukka puskee yhdessä tulosta paremmaksi, mutta jos on kireä tunnelma, niin eipä siellä kovin viihtyisää voi olla. Olen tehnyt joskus samalla koneella töitä noin 10 vuotta ja pidin työstä.
- Anonyymi
Yllätys, eiku.
Yks kaksnaamanen mätämuna riittää. - Anonyymi
Turha kitistä alanvalinnan tekee jokainen itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472