Paljon hakuja auki. Millainen työpaikkana?
Sinituote työpaikkana?
10
3231
Vastaukset
- Anonyymi
8€/h kertoo tärkeimmän. Ei ihme vaikkei tulijoita olisi. Suomessa ei ole työvoima pulaa, kun palkka kohdillaan tekijöitä löytyy. Joka alalle!
- Anonyymi
En hakisi. Yksi sopankeittäjä työyhteisössä riittää pilaamaan työilmapiirin.
- Anonyymi
Orja töitä pitäis tehdä että saisi 13 eurot tuntipalkka. Olen kuullut että työilmapiiri on surkea. Ei suosittele missä nimessä.
- Anonyymi
Hyvä et joku edes antaa mahdollisuuden työllistyä kokemäjelläkin ,joten turha luusereitten
valittaa.
- Anonyymi
Suomen hymyilevin työpaikka väittäävät olevansa ja paskat. Ei siellä paljon hymyjä näy ja nyt puhun kokemuksesta, suurin osa liukuhihnatyötä eli samassa paikassa nökötät päivästä toiseen, kukaan ei juurikaan puhu keskenään. Varastossa kai tälläkin hetkellä aika riitasta touhua, yksinkertaisesti paskin paikka, missä on tullut oltua.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti laiska työtävieroksuva toisten elätettävänä oleva sosialisti.
- Anonyymi
Olet oikiassa että liukuhihna työ lamauttaa täysin. Ei ole ihmisen parasta työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisesti laiska työtävieroksuva toisten elätettävänä oleva sosialisti.
Enemmän kokoomuslainen kuin sinä, kehoitan jokaista menemään kokeilemaan Sinituotetta niin tietää mitä puhuu. Jos työilmapiiri on hyvä, niin liukuhihnatyökin on ok, kun porukka puskee yhdessä tulosta paremmaksi, mutta jos on kireä tunnelma, niin eipä siellä kovin viihtyisää voi olla. Olen tehnyt joskus samalla koneella töitä noin 10 vuotta ja pidin työstä.
- Anonyymi
Yllätys, eiku.
Yks kaksnaamanen mätämuna riittää. - Anonyymi
Turha kitistä alanvalinnan tekee jokainen itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861530
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1711056- 47848
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46841Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52782- 46782
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9753