2 tyypin diabetesta sairastan. Nyt on ollu jalkakipuja, Toisen jalan jalkapöydässä varsinkin. Johtuuko diabeteksesta ja mikä auttaa vaivaan ???
Diabetes ja jalkakipu
4
565
Vastaukset
- Anonyymi
Hieronta voltaren, pirujuurta voidetta kipu jos kova päivystykseen mene
- Anonyymi
Onko rasitusta ollut enemmän, liikuntaa, kävelyä? Oletko vaihtanut eri jalkineisiin? Hoitotasapaino? Kannattaa ottaa yhteyttä vaikka diabeteshoitajaan, joka sitten tarvittaessa konsultoi lääkäriä ja/tai saat lähetteen jalkaterapeutille tai tutkimuksiin jos tarvetta.
- Anonyymi
Voi johtua jostain muustakin, mutta diabeettinen neuropatia voi myös aiheuttaa hermokipuja, eikä näitä voi hoitaa tai lääkitä. Minulla oli näitä hermokipuja, mutta ne ovat nyt hävinneet kun neuropatia on "edistynyt" tunnottomuuteen.
- Anonyymi
Onko sulla kolesterolilääke?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024208
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat873140Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191418Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251365Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053