Me onnistuimme kadottamaan ja rikkomaan toisemme, mutta minä löysin hänet lopulta. En vain pääse ihan perille asti. Jos joku pystyy auttamaan, niin otamme avun kiitollisina vastaan.
Elämäni rakkaus tarvitsee apua
7
928
Vastaukset
- Anonyymi
Jos löytyy yhteisiä ystäviä niin varmaan ainoa oikotie, muuten on vaikea tie edessä jonka läpi pääsee kun pitää kiinni siitä että luovuttaa ei saa.
- Anonyymi
Löytyi niitä ystäviä. Yhtä en saa puhelimella kiinni,
- Anonyymi
En ole luovuttanut. En vain nyt löydä sitä, joka yritti tulla luokseni auttamaan.
- Anonyymi
Minne hän katosi? Bittiviidakkoon? Muurien taakse? Ulapalle? Merelle?
- Anonyymi
Semmosta se on, kun ei ole tahtoakaan päästä perille asti. Jos muka rakastat häntä niin miksi et päästä häntä kokonaan vapaaksi, kun itse et kerran häntä todella halua.
- Anonyymi
Miksi käytät tällaiseen aikaa? Missä ihminen on mielestäsi jumissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....958987Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156817Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303251Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.693214- 1762364
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276