Onko sinua ikinä niin sanotusti saatettu ulos yökerhosta portsarin toimesta?

Anonyymi-ap

Minut on. En unohda sitä koskaan ja haluan kokea sen uudelleen

64

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole. Mutta olen itse ollut heittämässä ulos.

• Anonyymi

Mustasusi kukaan ei usko

• Anonyymi kirjoitti:

Mustasusi kukaan ei usko

No sille en mahda mitään. Uskokaa taikka älkää. Se on silti totta.

• Anonyymi

Ysärillä miltei joka viikonloppu

• Anonyymi

Eipä ole hirveästi yökerhoissa tullut käytyä. Olen enemmän baari-ihminen.

• Anonyymi

Missä baareissa käyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä baareissa käyt?

Barbaarissa räyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä baareissa käyt?

En oikein missään enää. Nuorempana kivoissa baareissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein missään enää. Nuorempana kivoissa baareissa.

Onneksi sentään kivoissa baareissa, minä jo luulin kaikenlaista

• Anonyymi

Voi pientä. Elämän kohokohtia on liian kova humala.

• Anonyymi

Saat olettaa mitä haluat, älä silti laita sanoja minun suuhuni

• Anonyymi

Kyseinen eksoottisen mieltä ylentävä ja viettiäni kohottava tapahtuma tapahtui vuosia ja vuosia sitten, oli ensimmäinen tapaustaan ja haluaisin toistaa sen pienellä twistillä

• Anonyymi

Minua ei ole en halunnut sellaista kokemusta ne on näitä mielihyväjuttuja joita liha-aivot tuottaa. Saat ehkä jonkun kiihottavan tunteen siitä. Minulla on mt juttu aivoni on hieman erilaiset.

• Anonyymi

Viime kesänä jouduttiin poistumaan koko porukka Levillä ollessa, siinä oli kaikenlaista

• Anonyymi

Mitä tapahtuu Levillä se jää Leville

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtuu Levillä se jää Leville

Sama juttu Himo ksella

• Anonyymi

Hölömölö.

• Anonyymi

Sitä en kiistä mutta asia ei ole niin mustavalkoinen

• Anonyymi

Haha, ei ole. Jos niin kävisi, olisi juomaani varmaan laitettu jotain sinne kuulumatonta, muuten tilanne kuulostaa niin epätodennäköiseltä :D

• Anonyymi

Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, eikö näin

• Anonyymi

Putkassa on yövytty. Puskassa on mukavampaa ainakin kesällä.

• Anonyymi

Putkaan ei sentään ole koskaan joutunut, johtuen varmaan tästä luontaisesta karismasta ja muista tietyissä tilanteissa esiin tulevista piirteistä. Mikä sai portsarinkin pään pyörälle

• Anonyymi

Putkassa kyllä kivasti alkaa arvostamaan vapautta eikä siellä kauaa tarvitse olla. Nuorempana tuli pari kertaa käytyä -K

• Anonyymi

Puskassa en haluaisi kesällä yöpyä,olen nähnyt tyypin jolta polttiaiset söi koko naaman ja paikat mitä ei oltu vaatteet peittäny.Naama oli tulipunainen ja joutui kipulääkettä vetäämään kaksin käsin sekä kortisonia.Mielummin makaan putkassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puskassa en haluaisi kesällä yöpyä,olen nähnyt tyypin jolta polttiaiset söi koko naaman ja paikat mitä ei oltu vaatteet peittäny.Naama oli tulipunainen ja joutui kipulääkettä vetäämään kaksin käsin sekä kortisonia.Mielummin makaan putkassa.

Aika pieni todennäköisyys tuohon, hyvällä lykyllä pääset juoppoputkassa jonkun hörhön seuraksi ja siellähän painitte sitten kusen polttamalla patjalla aamuyöhön asti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika pieni todennäköisyys tuohon, hyvällä lykyllä pääset juoppoputkassa jonkun hörhön seuraksi ja siellähän painitte sitten kusen polttamalla patjalla aamuyöhön asti

Tai siis aamuun

• Anonyymi

Ei oo tullut koettua kuin teininä alaikäisenä kun livahdin harhautuksella portsarin ohi - huonolla harhautuksella. 😄

• Anonyymi

Tässä asetelma oli vähän toisinpäin, portsari harhautti ja kohta olinkin yökerhon ulkopuolella kuin se kuuluisa nalli kalliolla. Sitä pitää painottaa kuitenkin että hän oli hyvin helläkätinen, en muistele pahalla :D

• Anonyymi

Nuorempana pari kertaa ja aina olin itse syytön siihen

• Anonyymi

Tämäpä se! Viattomia aina kiusataan

• Anonyymi

Kerran tuli ns portsari viemään ulko-ovelle päin niin nakkasin sen luihun narikan perälle.Toisessa kerhossa ns portsari talutti naapurin ukon ulos mutta ei arvannu minne ite joutui,naapurin ukko otti portsarin syliinsä ja kantoi sen puistoon,tuumas että eiköhän me molemmat olla ulkona.

• Anonyymi

Varmaan nakkasit joo

• Anonyymi

Kerran oli poke taluttamassa jo riveleistä ulos mut sanoin et heihei poika nyt nyt ja sit mä katoin tosi vihasesti silmiin ja se piiloutu takkien taakse

• Anonyymi

On😂 nelivedolla eteiseen, samantien kahdella jalalla pihalle😅🫣 Teenainen

• Anonyymi

Kuulostaa epämääräisen mielenkiintoiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kyllä kuulosta, epämääräiseltä ehkä mutta mielenkiintoiselta ei hiukkaakaan, pöljää örvistelyä. Mutta onneks on vuosia aikaa, nykyään osaan olla sivistyneesti. 🤣 Teenainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa henkisesti alikehittyneen provoilijamiehen jutuilta, 0 points

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se. Ei jatkoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän mä olenkin, henkisesti alikehittynyt provoilijatransmies🤣 ai kauhee..😅 no mut palatkaamme, hyvää illanjatkoa teille kaikille sinne. Tänne. Teenainen

• Anonyymi

Ei koskaan. En siedä yökerhoja, joten portsarit eivät minua sieltä edes löydä.

• Anonyymi

Ei niitä pahemmin enää kyllä siedäkään samaan malliin ja tahtiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä pahemmin enää kyllä siedäkään samaan malliin ja tahtiin

Minä en koskaan ole tykännyt. Joskus opiskeluaikoina kävin varmaan 4-5 kertaa kaiken kaikkiaan, Suomessa ja vaihto-opiskelumaassa. Joka kerta oli vastenmielinen. Pubit on enemmänkin mun juttu.

• Anonyymi

Pokemonia pelasin joskus muuta en muista

• Anonyymi

Jaa mä oon enemmän Digimon tyyppiä

• Anonyymi

On saatettu monesti ja usein kultaisella 80luvulla

• Anonyymi

Voi niitä aikoja ja enää ei jaksa näillä kilomtereillä

• Anonyymi

Kyllä. Niin kuin täälläkin niin myös tosielämässä mun verenpaineet saa kohoon ja hermot meneen jos joku random tai tuttukin muttei kanssani suhteessa olleva/ koskaan ollut tai koskaan tule olemaan oleva häiskä tulee mulle aukoon päätään mustasukkaisena.

Kerran tuli baaris tämmönen rähjään mulle täyttä kurkkua. Pakenin sitä kolmeen eri baariin ja se seuras perässä raivoon.

Mulla palo käämi viimeses baarissa roiskasin lonkerot päin sen pläsiä ja käskin pitään turvan kiinni. Olen sinkku.

Se nosti käden pystyyn ja kutsui järkkärit jotka sit ilmotti mulle nyt ois neidin ilta varmaan tässä. Kotiin jäähylle.

Mä repäsin käteni järkkärin otteesta ja sanoin
      ”älä koske muhun! Mä lähden oikein mielellään vittuun täältä. Kunhan pääsen eroon tosta!”

Ja osotin miestä joka mua kolmem baarin läpi piinannu seuraten ja raivoten.

Tää varmaan ei yllätys. Ärsyynnyn täälläkin samasta asiasta ja jos ei pääse eroon menetän malttini totaalisesti.

T: Karoliina

• Anonyymi

On saatettu juu. Annettu porttikieltokin.

Cool❄️

• Anonyymi

Ei kyllä ole, mutta on vihjaistu että ei ehkä tänään

• Anonyymi

Niin minullekin vihjaistiin itseasiassa etukäteen mutta en uskonut tietenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minullekin vihjaistiin itseasiassa etukäteen mutta en uskonut tietenkään

Parempi vaan sanoa, että näinhän se olikin

• Anonyymi

Ei kannettu tänäkään viikonloppuna yhtään mistään mihinkään, harmin paikka sinänsä

• Anonyymi

Ei kyl oo. Kerran Irlannissa ei päästy yökerhoon kaverin kanssa kun käveltiin kuin juopuneet seilorit muutaman guinnessin jälkeen, tuo petollinen vaan ah, niin herkullinen ja täyteläinen juoma. Olin vielä vilpittömän hämmästynyt kun meitä ei otettu sisään.

• Anonyymi

Jopa minä tiedän ätminä että tuo on pskapuhetta ja sen tietää kaikki irkuissa joskus käyneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa minä tiedän ätminä että tuo on pskapuhetta ja sen tietää kaikki irkuissa joskus käyneet

Se on kiva sulle mutta et ollut paikalla. Ehkä ätmeilit senkin ajan suomi24:ssa.

• Anonyymi

Ätminä tätäkin on tapahtunut ikävä kyllä

• Anonyymi

Nyt kun mainitsit niin ohjattiin eräästä kuppilasta juuri eilen kotiin päin ne portsarit onkin ihan mulkkuja ja sen tietää koko Pirkanmaa

• Anonyymi

Niin en osaa sanoa jotkut osaa kyllä hommansa ja kyypparit kans. Kerran tulo joki outo gubbe pöytään ja sen aggressiivisia eleitä pidettiin silmällä tiskin takaa jo pidemmän aikaa mutta kun pysyin coolina niin homman sinetöi kun se huusi jo koko kippolalle, että en mä teitä pelkää. Ahdistus alkoi siitä kun sanoin etten pelkää häntä🤔 Outo setä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin en osaa sanoa jotkut osaa kyllä hommansa ja kyypparit kans. Kerran tulo joki outo gubbe pöytään ja sen aggressiivisia eleitä pidettiin silmällä tiskin takaa jo pidemmän aikaa mutta kun pysyin coolina niin homman sinetöi kun se huusi jo koko kippolalle, että en mä teitä pelkää. Ahdistus alkoi siitä kun sanoin etten pelkää häntä🤔 Outo setä

Niin ja se on helppo puhua seuraavana päivänä yms ihan toisin päin koko juttu, että minä vain turista halusin ja

• Anonyymi

Jaa, mutta onkos aloittajaa talutettu poliisin toimesta sisään putkaan ulkomailla? No, minua on, enkä halua kokea sitä uudelleen.

• Anonyymi

Ei ole. Mutta porttikiellon olen saanut.

• Portsarit kyllä yleensä tykkää minusta. Tunnustan kuitenkin olleeni villi nuori. Ehkä joskus jouduin 18 -vuotiaana ulos baarista ja sain porttikiellon. No nyt se on tunnustettu.

• Eipä ole. Olen kyllä rellestänyt huolella nuorempana, mutta aina onnistunut olemaan nippanappa vähemmän kiinnostava ulosheitettävä.

Vaan vielähän tässä on elämää jäljellä uusille kokemuksille.

• On kyllä, n-10 v.sitten.. olin liian humalassa.. punk keikalla tavastialla🙈

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4919
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      173
      4861
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      90
      4360
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2710
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2688
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2227
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2134
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1900
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1811
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      90
      1806
    Aihe