Löytyisiköhän täältä suzuki kavereilta vinkkejä tietoa muutamaan kysymykseen. Omistan gs 1000g suzukin vm-81 ja pyörä kardaanivetoinen. Pyörä täristää/väristää kiusallisesti ja vallankin ohjaustangossa ja kaasukahvan puolella enempi.Jo 20-30km matkan ajo saa kaasukäden hiljalleen turtumaan. Onko vika tyypillinen mallivika, niin kuin jotkut ovat kertoneet, vai voisiko se johtua renkaista tai ihan jostain "pienestä" jutusta. Olen asentanut tärinävaimennetut kahvakumit sekä painot ohj.tankoon mutta ihan tuloksetta??
Toinen juttu on öljy?? Yläpää aukaistu ja tiivistetty mutta silti jostain sylinterin, kannen alueelta tulee,vuotaa öljyä,ei paljoa mutta kuitenkin esim.jo parinkymmenen km ajonjälkeen pientä kosteutta ja valumaa havaittavissa. Oon jo pähkäillyt että onko sylinteri niin "huokoista" materiaalia että öljy tulee/"hikoilee" sen läpi vai mistä ihmeestä se voi tulla?? Käytänkö väärää, liian modernia öljyä??? Tai mikä öljy olisi noin mainitsemieni ongelmien korjaamiseksi ja vanhaan suzukiin parasta??
SUZUKI GS 1000G -81.Täristää ja mitä öljyä??
6
1227
Vastaukset
- gsx -
tarkasta että ei saa ilmaa kaasareiden kumeista,mulla nyki siksi.öljy vuoto tulee,kun pinnapultti menee venttiilikoneistonläpi ja siinä on o-rengas,joka pettää,mulla sillain.
- asdfgh
minulla ajettu 140000km eikä tosiaankaan tärise tanko yhtään.öljy vuodot vasta pitkällä matkalla noin 100-1000km.ainut moite on öljyn kulutus.itse olen käyttänyt vain ja ainoastaan castrol gps 15/50w.
- jeps
Moro, en omista ko Suzua, mutta tällaisia tulee mieleen;
- kaasuttimet pahasti pois synkasta (tällöin luultavasti tärisisi vain pinillä/keskikierroksilla)
- moottorin kiinnitys/kumityynyt?
- pakoputken kiinnitys runkoon, vastaako sellaisesta kohdasta josta ei pitäisi?
Laita kysymys myös;
www.moottoripyora.org
www.motot.net
http://www.mp-foorumi.com/nyyssit/showa.php?fid=1 - gs 1100 g -82
Vuoto tulee varmasti venakopan tiivisteestä, joten liimaa tiivisteen kummallekin puolelle, niin vuoto loppuu. kymppineljäkymppinen perusöljyä ja parasta niihin tehtyä, joten älä kikkaile!!
- Nimetön
No se ekana on tarkistettu, mutkun ei vuoda ventt.kansi, vaix pumpulilla pyyhkisi ni ei tiivistesaumasta vuoda. Edelleen mysteeri koko öljyvuoto, taidan uskoa aikaisemmissa viesteissä jonkun mainitsevan kansipulttien O-renkaat jotka hajoaa.
- UkkO
Nimetön kirjoitti:
No se ekana on tarkistettu, mutkun ei vuoda ventt.kansi, vaix pumpulilla pyyhkisi ni ei tiivistesaumasta vuoda. Edelleen mysteeri koko öljyvuoto, taidan uskoa aikaisemmissa viesteissä jonkun mainitsevan kansipulttien O-renkaat jotka hajoaa.
Itsellä menossa jo toinen GS1000G. Ensimmäisessä oli samanlainen mystinen öljyvuoto (vm -81). Myytyäni sen törmäsin jossakin netissä tietoon, että -81 mallisissa olisi jäänyt koneen sisällä lohkossa yksi huohotusreikä poraamaatta auki (olisiko sivut olleet http://www.thegsresources.com/). Nykyinen on mallia -80 eikä minkäänlaisia öljyvuotoja. Kone on lähes tärinätön, joten jotain vikaa sinulla on oltava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752