Tekisi hyvää teille käydä vähän isommissa piireissä ettei alkaisi liikaa panta kiristämään.
Sivistyisittekin vähän. Voisitte käydä kävelylenkillä katsomassa taloa, toki ulkoapäin, josta lähetettiin VenlaGaala, jossa MetsaMan oli kilpailemassa kolmen parhaan joukossa vuoden suosituimman TV-esiintyjän tittelistä.
Sisälle taloon ei taida olla asiaa, mutta ulkoapäinki toki pääsee tunnelmaan. Toivottavasti ei sada.
Tseppiä stadin matkalle!
Ootteko käynneet Helsingissä? Menkää!
24
230
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingissä käyneenä ja olleena tiedän että sivistys ei asu siellä, sivistyneempää porukkaa olen löytänyt inarista.
- Anonyymi
tumputa vaan siellä vuokrakasarmissa. naista et ole saanut, etkä koskaan saa. runkkari kehuu vielä oikein käyneensä mukamas isolla kirkolla.
- Anonyymi
On tullu käytyä kauempana kuin Helsinki ja asunutkin olen Suomen ulkopuolella.Helsinki tuo sivistyksen kehto,joopa joo sanon minä.
- Anonyymi
Näköjään et ole edes oppinut kunniottamaan muita ihimisiä.
Olisi ollut ihan hiilijalanjäljenkin takia parempi että olisit pysynyt kämpässäsi
- Anonyymi
sanoiko ne sinulle pöljälle samalla tavoin, kuin sanoivat Jore Marjarannalle. kun Lapin juntti tuli Helsinkiin, niin varoittivat kovasti, että muista sitten jäädä junasta pois Helsingissä, että et vaan aja ohi... hoh, hoo... jänkä-joonasta hööpötettiin...
- Anonyymi
Kela ei kustanna hesan reissuja,korpi on kohtalomme,voivoi.
- Anonyymi
mätäne sinne korpeen.
- Anonyymi
MetsaManin sijoittuminen Venlagaalassa kolmen Suomen SUOSITUIMMAN TV-esiintyjän joukkoon oli todella hieno saavutus!
- Anonyymi
lisää lehmän potkuja tollon päähän.
- Anonyymi
Käytätkö tenoja?
- Anonyymi
Olisinpa itsekin jotain,voivoi tätä.
- Anonyymi
kuminaama ei saa enää naista... hoh, hoo...
- Anonyymi
Se on sama mennä Marrakechin torille. En varmasti mene vapaaehtoisesti Helssinkkiin.
- Anonyymi
Parisuhde on muikeaa.
- Anonyymi
mitä sinä vuokrakasarmissa asuva tumputtaja parisuhteesta tiedät. mene ensin korpeen tynnyriin kasvamaan, sitten otat lehmältä potkuja päähän ja lopuksi menet traktorivaraan runkk@@maan Valmetin mittaristolle.
kun tuhkat pöllähtää pienestä nysäku££istasi ulos, hihkut mielipuolisena niin kuin kuminaama, että "Hyvä minun K@tja".... hoh, hoo... tolloille on mukava nauraa... - Anonyymi
Tubettajien per$eet maistuu nuoleskellessa pahalta.
- Anonyymi
sinä molonaama et pääse sieltä vuokrakasarmista muualle kuin vessaan tumputtamaan.
- Anonyymi
Ei paskakyläläiset ossoo Helsinkiin.
- Anonyymi
mene nyt nuuhkim@@n niitä äitivainaasi @lu$hou$uja. sitten tumputat.
- Anonyymi
Helsinki on niin kaakana tuolla.
- Anonyymi
mene junalla, mutta MUISTA sitten jäädä ehdottomasti Helsingissä junasta pois, että et aja ohi.
- Anonyymi
Jäädään Pasilassa kun käydään YLEllä vierailulla
- Anonyymi
Tuusniemen rautatieasemalla oli liput jo loppunut
- Anonyymi
Juuri näin!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530