Ootteko käynneet Helsingissä? Menkää!

Anonyymi-ap

Tekisi hyvää teille käydä vähän isommissa piireissä ettei alkaisi liikaa panta kiristämään.
Sivistyisittekin vähän. Voisitte käydä kävelylenkillä katsomassa taloa, toki ulkoapäin, josta lähetettiin VenlaGaala, jossa MetsaMan oli kilpailemassa kolmen parhaan joukossa vuoden suosituimman TV-esiintyjän tittelistä.
Sisälle taloon ei taida olla asiaa, mutta ulkoapäinki toki pääsee tunnelmaan. Toivottavasti ei sada.
Tseppiä stadin matkalle!

24

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helsingissä käyneenä ja olleena tiedän että sivistys ei asu siellä, sivistyneempää porukkaa olen löytänyt inarista.

• Anonyymi

tumputa vaan siellä vuokrakasarmissa. naista et ole saanut, etkä koskaan saa. runkkari kehuu vielä oikein käyneensä mukamas isolla kirkolla.

• Anonyymi

On tullu käytyä kauempana kuin Helsinki ja asunutkin olen Suomen ulkopuolella.Helsinki tuo sivistyksen kehto,joopa joo sanon minä.

• Anonyymi

Näköjään et ole edes oppinut kunniottamaan muita ihimisiä.
        Olisi ollut ihan hiilijalanjäljenkin takia parempi että olisit pysynyt kämpässäsi

• Anonyymi

sanoiko ne sinulle pöljälle samalla tavoin, kuin sanoivat Jore Marjarannalle. kun Lapin juntti tuli Helsinkiin, niin varoittivat kovasti, että muista sitten jäädä junasta pois Helsingissä, että et vaan aja ohi... hoh, hoo... jänkä-joonasta hööpötettiin...

• Anonyymi

Kela ei kustanna hesan reissuja,korpi on kohtalomme,voivoi.

• Anonyymi

mätäne sinne korpeen.

• Anonyymi

MetsaManin sijoittuminen Venlagaalassa kolmen Suomen SUOSITUIMMAN TV-esiintyjän joukkoon oli todella hieno saavutus!

• Anonyymi

lisää lehmän potkuja tollon päähän.

• Anonyymi

Käytätkö tenoja?

• Anonyymi

Olisinpa itsekin jotain,voivoi tätä.

• Anonyymi

kuminaama ei saa enää naista... hoh, hoo...

• Anonyymi

Se on sama mennä Marrakechin torille. En varmasti mene vapaaehtoisesti Helssinkkiin.

• Anonyymi

Parisuhde on muikeaa.

• Anonyymi

mitä sinä vuokrakasarmissa asuva tumputtaja parisuhteesta tiedät. mene ensin korpeen tynnyriin kasvamaan, sitten otat lehmältä potkuja päähän ja lopuksi menet traktorivaraan runkk@@maan Valmetin mittaristolle.
      kun tuhkat pöllähtää pienestä nysäku££istasi ulos, hihkut mielipuolisena niin kuin kuminaama, että "Hyvä minun K@tja".... hoh, hoo... tolloille on mukava nauraa...

• Anonyymi

Tubettajien per$eet maistuu nuoleskellessa pahalta.

• Anonyymi

sinä molonaama et pääse sieltä vuokrakasarmista muualle kuin vessaan tumputtamaan.

• Anonyymi

Ei paskakyläläiset ossoo Helsinkiin.

• Anonyymi

mene nyt nuuhkim@@n niitä äitivainaasi @lu$hou$uja. sitten tumputat.

• Anonyymi

Helsinki on niin kaakana tuolla.

• Anonyymi

mene junalla, mutta MUISTA sitten jäädä ehdottomasti Helsingissä junasta pois, että et aja ohi.

• Anonyymi

Jäädään Pasilassa kun käydään YLEllä vierailulla

• Anonyymi

Tuusniemen rautatieasemalla oli liput jo loppunut

• Anonyymi

Juuri näin!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5720
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3566
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      117
      2789
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2488
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    6. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1839
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1616
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1530
    Aihe