Eikö noita muutamaa kersaa saa vanhemmat kuriin, jotka tuhrivat kaikki parkkikatoksista aina liikennemerkkien kautta bussipysäkkeihin? Ihan hirveitä tuhruja ympäri kaupunkia.
Edes Kiasmassa ei näy tuollaista paskaa.
Töhriminen?
9
429
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinni vain ,kesätöitä tiedossa kun siivoavat sotkujaan kaikkien nähden.
- Anonyymi
Näky tiistaina yöllä kaks nuorta hoippuvan römmille päin. Ikää varmaan n. 13-15v ja ihan musta vaatetus ja huput syvällä päässä. Pituus n. 160cm molemmilla ja toinen laiheliini, toinen pullukka. Mahdollisesti noita töhrijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näky tiistaina yöllä kaks nuorta hoippuvan römmille päin. Ikää varmaan n. 13-15v ja ihan musta vaatetus ja huput syvällä päässä. Pituus n. 160cm molemmilla ja toinen laiheliini, toinen pullukka. Mahdollisesti noita töhrijöitä.
Mitäs et pidä kersojas kurissa meneekö kaikki aika ryypätessä
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178224509
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Normaalia äkissä yllätys yllätys ja ullatus ullatus
- Anonyymi
Pieksämällä niiden äidit ja panemalla isät alkaa menee perille..
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät reppana
- Anonyymi
No ei tartte ihmetellä mistä noita kusipäisiä kakaroita sikiää Äkissä! CHZ-123 rekisterinumerolla varustettu urheilumersu kaahailee taajamassa! Ja puikoissa vanha harmaa ukko silmälaseineen. Häpeä!!!
aivottomat jonnet sotkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882188
- 1321832
- 341475
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161381ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj211360- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161099- 781013