Broken vessel

Anonyymi-ap

Oon parisuhteessa ja viime yönä näin unta ihastuksestani, joka halasi mua tosi pitkään ja sanoi, että jo ensihetkestä kun hän näki mut, hän tiesi, että sinä olet se. Aamulla kun heräsin tunsin yksinäisyyttä ja kaipuuta toisen lähelle, jota en enää edes muistanut kaivanneeni. Parisuhde on pikkuhiljaa hiipunut kaveruudeksi ja tällä ihastuksellakin taitaa olla mies, joten mitään todellista tässä ei ole. Tajusin vain oman yksinäisyyden ja haaveilen, että jonain päivänä voisin vielä kokea tuon unen kaltaisia tunteita.

12

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas nää bisset täällä haikailee olemattomia. Samat tarinat toistuu kerta toisensa jälkeen.

      • Anonyymi

        Tiedätkö että ilkeys rumentaa koko ihmisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että ilkeys rumentaa koko ihmisen

        Mitä kohtaa tuossa sä pidät ilkeänä? Melko lakonisesti hän minusta asian toteaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kohtaa tuossa sä pidät ilkeänä? Melko lakonisesti hän minusta asian toteaa.

        Tietämättä tosiasioita, olen nainen parisuhteessa naisen kanssa ja ihastuksen kohteeni on nainen. Missä kohtaa kyse oli bisseydestä? T: aloittaja
        Kyllä se lakonen toteamus vastoin tietoa rumentaa...


      • Anonyymi

        Eikö ylläpito voisi puuttua näihin jatkuviin kaalipäiden kommentteihin? Tajuatko vähitellen ettei ketään kiinnosta kommenttisi biiseistä? Pidä turpasi kiinni jos sulla ei ole mielekkäämpää puhuttavaa. Jos tuo lause on ainoa johon älykkyytesi riittää, niin kannattaisi olla välillä vaikka ihan hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ylläpito voisi puuttua näihin jatkuviin kaalipäiden kommentteihin? Tajuatko vähitellen ettei ketään kiinnosta kommenttisi biiseistä? Pidä turpasi kiinni jos sulla ei ole mielekkäämpää puhuttavaa. Jos tuo lause on ainoa johon älykkyytesi riittää, niin kannattaisi olla välillä vaikka ihan hiljaa.

        Ylläpito vois saman tien karsia myös sun aggressiiviset kommentit. Eipä taida sulla olla kompetenssia alkaa täällä poliisiksi kuka saa kirjoitella ja kuka ei.


    • Anonyymi

      Onko teillä puolison kanssa ollut alunperin ihan hyvä suhde? Jos, niin lähtisin herättelemään sitä. Kaverillisuus on ihan ok tilanne, pahempi jos olisi jatkuvaa riitaa tai muuta ongelmaa.

    • Anonyymi

      Miten kaverilliseen tilanteeseen on päädytty?
      Tämä kertoo ettei suhteessa ole jotain, mitä ihastukseltasi kaipaat.

      • Anonyymi

        10-vuotta yhdessä, viimeinen vuosi pelkästään ystäviä. Meneekö se siihen kaikilla pitkään yhdessä olevilla? Jotain muuta kaipaan. Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10-vuotta yhdessä, viimeinen vuosi pelkästään ystäviä. Meneekö se siihen kaikilla pitkään yhdessä olevilla? Jotain muuta kaipaan. Ap.

        Millaiseen parisuhteeseen itse olet tyytyväinen? Siitä kai eniten kyse. Mikäli intohimoa, seksiä puuttu, voisiko tehdä yhdessä jotain uutta tai jännää? Onko hakutulokset eriparisia vai onko toinen tilanteisiin tyytyväinen? Keskustelu syytä aloittaa nyt.


    • Anonyymi

      Halut = hakutulokset tarkoitin 😅

    • Anonyymi

      Mietittekö koskaan että itse asiassa sinkkuus on tosi okei kun kuulee millaisia valittajia, pomottelijoita ja huono kohtelua harrastavia ja energiasyöppöjä naisia omassa vähemmistössä ylipäänsä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe