Kolinportti

Anonyymi-ap

Minkä tasoista ruokaa sieltä saa kun ajattelin ohimatkalla pysähtyä

38

2252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata. Poikkea kieppiin. Siellä hemmotellaan makuhermoja ja vessakin on lähellä.

    • Anonyymi

      Ollaan käyty muutaman kerran syömässä lounaspöydästä ja ruoka on ollut tosi hyvää.

    • Anonyymi

      Kerran söin mutta oli munakarvoja keitossa. Saattoi olla kyllä omiakin.

      • Anonyymi

        Itse mittaa kolinportin keittolounaan lämmön lepuuttamalla kiveksiä keittolounaassa. Aaah sitä tunnelmaa.


    • Anonyymi

      Älä välitä näistä keljeksen viesteistä. Oikein hyvää ruokaa on siellä ollut aina varsinkin hampurilaiset.

      • Anonyymi

        Lieksan pulien spermat rahdataan Lieksan autolautalla suoraan kolinportin hampurilaisten majoneesi aineksiin. Gordon Ramsey kehui kovasti.


    • Anonyymi

      No niin Keljes taas puhuu kiveksillään.

    • Anonyymi

      Jamie Oliver oli kovasti ylistänyt kolinportin mykysopan jäämistä tehtyä purilais majoneesia.

    • Anonyymi

      Löytyykö kolinportin vessasta kondomiautomaatti?

      • Anonyymi

        Löytyy, tarttee vaan laittaa kiku reikään ja se pujottaa kondomin paikalleen.


    • Anonyymi

      Kiipesin kolinportin katolle. Oli kyllä korkea rakennus. Lähtökohtainen juoni siinä oli että saan hikiset kivekset tuuletettua ennen matkamuisto myymälää. Matkamuisto myymälässä oli lupa paskantaa housuun.

    • Anonyymi

      Keljes! Niuanniemen kesäruokalassa saat tuuletella kesäterassilla. Lähdetkä itse vai kuskataanko?

    • Anonyymi

      Kolinportin noutopöydän jonossa kerkeää ihan helposti nussia pari paikallista naarasta.

      • Anonyymi

        Saa sieltäkaluakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa sieltäkaluakin

        Kolinportin vessassa jos satut oikeaa reikää koputtamaan niin eiköhän joku herrasmies kikkelinsä pujota tarjolle.


    • Anonyymi

      Juuassa saa kuulemma sopivan lääkityksen penikselle.

    • Anonyymi

      Koitahan keljes rauhottua jo.

    • Anonyymi

      Mielipiteitä Kolinportin asiakaspalvelusta.Huoltamo .ravintola palveluista.

    • Anonyymi

      Kotiruoka, hyvä kauppa, pieni vessa, käytävän antimet mitä sattuu.

    • Anonyymi

      Pidin esinahkaa vohveliraudan välissä. Bon apetit.

    • Anonyymi

      Täältä kyllä tuntuu saavan parhaat kommentit ruuan tasosta. Kantee mennä itse paikan päälke ja syödä. Itse olen saanut kyllä hyvää ja maittavaa aina ja suosittelen. Toinen hyvä paikka on Nunnauunin ja Juuan ABC. Koliin uudessa S hotelli en ole käynyt

    • Anonyymi

      Kolin uuden hotellin hirven kivesnahkaan käärityt lampaan pallit vievät kielen mennessään.

      • Anonyymi

        ja nyt minulla ei ole kieltä ollenkaan..


    • Anonyymi

      Tänään kivenhakkaajan pihvi!

    • Anonyymi

      Pistin pakarani kolinportin sämpylä vitriiniin ja väänsin haisevat tortut.

    • Anonyymi

      Uskomatonto

    • Anonyymi

      Nihilisti akka myyjänä, ikä n55v. Naama kuin norsun vittu. Ei tiedä että vois joskus hymyilläkin!

      • Anonyymi

        Jos äitisi ruokkii sinut tyhjäntoimittajan niin miksi hänen pitäisi vielä sinulle hymyillä?


    • Anonyymi

      Hymyillä, onko aihetta tai kun sinun naamasi näkee niin varmaan naurattaa. On siinä pokkaa pitää naurut mahassa

    • Anonyymi

      Keljes kun lyö kiveksensä pöytään niin väkisinkin naurattaa.

    • Anonyymi

      Perusruokaa jota paikalliset kylä turjottajat nälissään syö kun oma akka ( jos kenellä on ) ei känniviikonlopun ruokaa kokkaa. Kokki vaihtuu tiheään. Juukan ABC:llä parempi palvelu ja parempi ruoka.

      • Anonyymi

        eikö äitisi enää ruoki sinua?


    • Anonyymi

      Joka toinen viikko voi nauttia kiveskarva muhennosta, jossa on salaista pylly kokkare maustetta.

    • Anonyymi

      Outo ravintola kun ei ole ruoka- ja lounaslistoja netissä. Osaamattomuutta?

      • Anonyymi

        Mä olen kokki kolmonen ja kahden kiveksen ja sheivatun peräreidän maanteiden kuningas.


    • Anonyymi

      Hyvä ravintola, hyvä ruoka ja hyvä palvelu. Tänään oli solokku muussia ja kuutos silliä

    • Anonyymi

      Kolinportissa on uusi mister panini. Makuna lampaan esinahka kääräistynä vohveli kuoreen. Parilan väliin ja kivekset hautumaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tee veden tilalla oli kuumaa persehikeä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe