Mitä Kepulaisten nupeissa on tapahtunut:
Ensin halusivat vastoin vanhojen konkareitten tahtoa väkisin vasemmistohallitukseen ja nyt ei millään oikeistohallitukseen, onko puolue niin vahvasti vasemmistolainen tosiaan ?
Näillä näkymin Kepu on näivettyvä puolue, kuka voi äänestää kun ei tietoa miten käyttäytyvät ?
Se oli siinä Kepun tarina !!!
Kepun järki ?
Anonyymi-ap
5
352
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tapahtunut yhtään mitään koskaan, eikä tule tapahtumaankaan.
- Anonyymi
Hillotolppakiima on vakava sairaus.
- Anonyymi
Virallisen tautiluokituksen mukainen errittäin vaarallinen tauti,koronahulluus on pelkkä kesänuha hillotolppakiiman rinnalla.
- Anonyymi
Nyt on se ihme tapahtunut minulle, että haluan keskustan hallitukseen!
Kun vaihtoehtoina, että hallituksessa istuu keskusta ja näin saisi vasuripaskat ja ruotsalaiset pois hallituksesta, ei voi kun toivoa keskustaa hallitukseen, se on se pienempi paha.
Tämä on varmaan ensimmäinen kerta, kun keskustaa tarvitaan mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741