vierasmaalaiset syyllisiä keskihesan

lukenut

ryöstöihin ja väkivaltaan, että varkauksiin n. joka kolmannessa tapauksessa. Loput ovat maalaisia, jotka ovat tulleet tänne pällistelemään ja sekoamaan 15 x 19 km:n pikkukyläämme.

4

1184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saminen

      Ovat joskus vähän hiomattomia mutta aika rehellisiä, eivätkä mitään muotisanoilla kikkailevia kuoveja. (tuo oli vain lohkaisu siitä "sekomaalaisjutustasi) eikä koske muita hesalaisia kuin sua.

      Hieman tarttis joskus hyväksyä että ihmiset on erilaisia ja eri ympäristöstä tulleita. Eikä se rosvojuttu ihan nii mustavalkosta ole.

      13 vuotta kaupungissa ja huomasin että täällähän ne harrastaa kaikkia samoi lajei ku maallaki, mut ovat tehnee semmosii halleja ja kerhoja, ku täällä tarttee ottaa huamioon että väki asuu piukemmassa ja jotkut säännöt tarttee olla.
      sami s, nyk. turkulainen

    • Beagle Boy

      Se pitää paikansa, että Hgin Rautatieaseman ym-
      ristössä tapahtuvat rikokset ovat etupäässä
      somalien ja arabien tekemiä.
      Maalaisilla on kuitenkin helsinkiläisiin verrat-
      tuna jäljellä oikeudenmukaisuuttakin. Jos esim.
      joku röyhkimys menee suoraan kapakan pitkän
      jonon alkuun, niin helsinkiläinen ei puhu ei
      pukahda. Maalainen saattaa huomauttaa jonon pääs-
      tä.
      Jos jotain ryöstetään, niin helsinkiläinen ei
      tee mitään, kiirehtii vain kovaa vauhtia pois,
      mutta maalainen menee auttamaan uhria ja ajat-
      telee, että saattaa itse joksus tarvita saman-
      laista apua. Tällaista hesalainen ei ajattele.

      • Sami Sundström

        Siinä joutuu itte helposti oikeuden eteen ja rosvolle joutuu maksaan sakkoo henkisistä kärsimyksistä -

        Ehkä kaupungissa asuessa on pakko välillä kovettaa ittensä terveellä tavalla. Onhan esim. noita känni-tappeluita, johon ei itellä osaa eikä arpaa. Jos sovitteleen koittaa mennä, niin siinä helposti joutuu itte vihan kohteeks.

        Toisaalta poliisi ei ehdi samantein paikalla ja siinä tyypit ehtii suurinpiirtein tappaa toisensa kun vasta näppäilee 10022 -numeroo.

        Silti jos vapauden nimissä elää ilman Jumalan antamia elämänohjeita, pitäköön päänsä kiinni jä oppikoon kantapään kautta asioita, kuten minulle tapahtui. "Tyhmän aasin joka maksaa viulut" - hattu juuri otettu päästä pois.

        En tiedä kuinka monta sovittamatonta juttua vielä ja anteekspyyntöä tartee sydämestä esittää ihmisille puolin ja toisin.
        Olen kuitenkin ohjannut nuo omat välienselvittelyni kenen kans tahansa kerralla kesä-heinäkuun vaihteeseen Turun keskiaikamarkkinoille, niin voi sitte liittyä jonon jatkoksi - Ja koska siellä on termi "markkinarauha" ihmisten viihtyvyyden sekä turvallisuuden vuoksi, sivistyneempää on sopia asiat selvin päin sekä käydä eri rasteilla rentoutumassa ja esim. kokeilemassa maalitauluun primitiiviaseilla tai huitoa olkisäkillä toista alas puomilta. Välillä voi vaikka tankata paistettua possua ja muuta herkkua.

        On myös kohteliasta antaa lasten leikkiä ritarileikkejään rauhassa ja olla huutelematta jokiveneistä rivouksia väen sekaan. Tärkeää myös että kylvettäjätytöt jätettävä rauhaan. Se yks potkasee nopeasti ja kovaa. Kiva kerppu.

        sami s
        http://www.galleria.suomi24.fi/saminen


      • Stadi

        Niin miten se oli? Keitä ne oli ne hesalaiset, terv Stadilainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe