Lääkärissä

Anonyymi-ap

Kylläpäs oli käynti. Lääkärin kanssa kommunikointi luokkaa nolla. Ei oikein ollut yhteistä kieltä, onneksi oli vaan pikanen käynti. Toivottavasti saa seuraavaksi valita kielitaitoisen.

13

1529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kun on edes lääkäri täällä.

Pian lähdetään sitä saikkulappoa hakemaan Kankaanpäästä.
      Karvian tk:n alasajo on alkanut hyvinvointialueen myötä.

• Anonyymi

No ei kyllä mitää virkaa ole kun ei yhteistä kieltä. Muutenki puhuu nupuuttaa ettei varmasti huonokuuloisempi saa senkään vertaa selvää. Mihkä se Allaniki joutui

• Anonyymi

Allan lähti, liekö jäänyt eläkkeelle.

• Anonyymi

Ihan hyvä lääkäri on ja selvää Suomen kieltä puhuu. Joskin hiljaisella äänellä. Puhuu kyllä kovempaa kun sanoo, ettei kuule kunnolla.
        Muutaman kerran joutunut itseni kanssa käymään ja myös hoidettavan. Ei mitään valittamista.

• Anonyymi

Joko Allan kelpaisi....samaa haukkumista oli silloin kun hän oli täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko Allan kelpaisi....samaa haukkumista oli silloin kun hän oli täällä.

Parempi seki pitkine jonoineen kun tuo joka ei ymmärrä minua enkä minä häntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi seki pitkine jonoineen kun tuo joka ei ymmärrä minua enkä minä häntä

Etkö ymmärrä Suomea?

• Anonyymi

Ensiavun jälkeen pitäisi purra kieltään kyllä.

• Anonyymi

Ei yhteistä kieltä voi olla, jokainen tarvitsee itse kielensä.

• Anonyymi

Kiroo kunnolla niin kyllä oppii

• Anonyymi

Kannattaisko kunnan päättäjien pyytää jotain yksityistä lääkärikeskusta perustamaan toimipiste karviaan.
      Potilaita riittää.
      Toisi työpaikkoja Karviaan ja veroeuroja kunnan kassaan.

• Anonyymi

Tämä olisi hyvä ehdotus.
        Paikkakunnalla on tyhjiä tiloja.
        Jotenkin olisi terveyspalvelut turvattava.
        Kankaanpäässä, Jalasjärvellä, Kauhajoella on yksityistä palvelua niin hammaslääkäri kuin yleislääkäri ym. puolella.

Vihjatkaa siellä facebookissa kun siellä kuulemma asiat hoidetaan nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe