Lääkärissä

Anonyymi-ap

Kylläpäs oli käynti. Lääkärin kanssa kommunikointi luokkaa nolla. Ei oikein ollut yhteistä kieltä, onneksi oli vaan pikanen käynti. Toivottavasti saa seuraavaksi valita kielitaitoisen.

13

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kun on edes lääkäri täällä.

Pian lähdetään sitä saikkulappoa hakemaan Kankaanpäästä.
      Karvian tk:n alasajo on alkanut hyvinvointialueen myötä.

• Anonyymi

No ei kyllä mitää virkaa ole kun ei yhteistä kieltä. Muutenki puhuu nupuuttaa ettei varmasti huonokuuloisempi saa senkään vertaa selvää. Mihkä se Allaniki joutui

• Anonyymi

Allan lähti, liekö jäänyt eläkkeelle.

• Anonyymi

Ihan hyvä lääkäri on ja selvää Suomen kieltä puhuu. Joskin hiljaisella äänellä. Puhuu kyllä kovempaa kun sanoo, ettei kuule kunnolla.
        Muutaman kerran joutunut itseni kanssa käymään ja myös hoidettavan. Ei mitään valittamista.

• Anonyymi

Joko Allan kelpaisi....samaa haukkumista oli silloin kun hän oli täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko Allan kelpaisi....samaa haukkumista oli silloin kun hän oli täällä.

Parempi seki pitkine jonoineen kun tuo joka ei ymmärrä minua enkä minä häntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi seki pitkine jonoineen kun tuo joka ei ymmärrä minua enkä minä häntä

Etkö ymmärrä Suomea?

• Anonyymi

Ensiavun jälkeen pitäisi purra kieltään kyllä.

• Anonyymi

Ei yhteistä kieltä voi olla, jokainen tarvitsee itse kielensä.

• Anonyymi

Kiroo kunnolla niin kyllä oppii

• Anonyymi

Kannattaisko kunnan päättäjien pyytää jotain yksityistä lääkärikeskusta perustamaan toimipiste karviaan.
      Potilaita riittää.
      Toisi työpaikkoja Karviaan ja veroeuroja kunnan kassaan.

• Anonyymi

Tämä olisi hyvä ehdotus.
        Paikkakunnalla on tyhjiä tiloja.
        Jotenkin olisi terveyspalvelut turvattava.
        Kankaanpäässä, Jalasjärvellä, Kauhajoella on yksityistä palvelua niin hammaslääkäri kuin yleislääkäri ym. puolella.

Vihjatkaa siellä facebookissa kun siellä kuulemma asiat hoidetaan nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe