onko/millaisia

Anonyymi-ap

onko muilla kokemuksia autossa seksin harrastamisesta. jos on niin millaisia ja onko jotain vinkkejä

21

1371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Työnnä koko lulla perseesees spede

• Anonyymi

H­e­­­i! Kutsum­me sinu­­­t kä­­­ym­­ään u­ude­ssa cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i miljo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L4g6M2

• Anonyymi

Ei tule seksistä mitään autossa. Muutaman eri partnerin kanssa kokeiltu ja todellinen nautinto kaukana.

• Anonyymi

Ihan perzeeztä. Oliko nuorena niin paljon notkeampivai vai autot tillavampia, mutta kyllä silloin pystyi autossakin sekstaamaan.
      Nykyisin pitäisi olla retkeilyauto.

• Anonyymi

Nuorempana oli notkeampi mutta onnistuu se seksi autossa vieläkin varsinkin kun on farmari. Jos tavallinen niin etupenkit ihan eteen ja takapenkille touhuamaan, hieman ahdasta mutta ihan kivaa.

• Anonyymi

H­­­e­­i! Ku­ts­um­­me sinu­­t kä­ymään u­­ude­­ssa cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i miljo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H6e1W7

• Anonyymi

Kyllä onnistuu autossakin jos kummallakin kovat halut ja kiima päällä, useasti olen autossa pannut, suihin otot ja hierontaa ensin sitten tyttö syliin tai kontalleen takapenkillä peppu pystyyn, onnistuu normi asennotkin jos vähänkin tilaa, ei muuta kun tytöltä korot kattoon, ikkunaa auki muuten alkaa ilma loppuun ja lasit yleensä huurtuu mutta eihän ohikulkijat näe sitten ihan kaikkea ;)

• Anonyymi

onnistuu ja ratsastus helpoin asento

• Anonyymi

Salarakkaan kanssa autossa olemme tehneet useasti yleensä etupenkin noja kipattiin alas myös takapenkillä. Helpoin tapa tavata pikapanoille ja jännää etsiä jokin metsätien pätkä tai vastaava,

• Anonyymi

Noin mäkin tein sen yhden politiikon kanssa sen mersussa..

• Anonyymi

Ajaessa on hankalaa, jos vieressä istuja antaa samaan aikaan hoitoa. Meinaa mennä mutkasta pihalle, kun on orgasmi tuloillaan ja lihakset menevät lukkoon. Pysähdyksissä olevassa autossa on parempi.

• Anonyymi

Vielä ollesani teini-iässä, eräällä ns poikakaverillani oli vanha Volga ja sillä mentiin usein kylille tansseihin. Siellä parkkipaikalla sain aika usein väliajoilla nuoria ikäisiäni poikia panokaverieksi. Kyllä siinä Volgass pystyi ihan hyvin rakastelemaan. Joskus kun oli lämmin sää, huopa kainaloon ja mentiin pusikkoihinkin harrastelemaan. Nuoruuden aika oli niin ihanaa. Olen kyllä myöhemminkin, naimosissa ollessani harrastanut vieraissa käyntiä autojen takapenkillä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Auto toimii hyvin jos ei parempaa paikkaa siihen hätään

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lähdettiin tansseista, vaimo istui edessä vieressä oli kaksi poikaa humalassa joista toinen oli Heidin poikaystävä, Heidi istui minun syliin otin mielellään hentoinen ruskeatukka pusero tiukka niikuin kuuluu olla ja vaate mekko päällä. Pojat alkoi torkkumaan melkein heti, kuski oikaisi soratien kautta joka oli koloinen Heidin pylly keinui ja hieroi pidin lantiosta kiinni Heidi kuiskasi painan kokun heiluu niin kovasti puistin päätä otin poikain pullon ja otin ryypyt annin Heidillekkin pojat nukkui vaimo torkkui etupenkilla Heidi puhui kuljettajan kanssa.
      Löysät housut teki sen että kalu pääsi vapaasti kasvamaan vedin hitaasti hameen helmaa pois välistä muutama heilahdus kun auto melkein pysähtyi oli niin koloista kalu ponnahti lahkeessa Heidi kääntyi kysyi pitääkö pysähtyä kuiskasin ei missään nimessä hyväiln sievästi kylkiä nostin kädet rinnoille tunsin kovat nännit työnsin kädet uudelleen puseron alta Heidi ei tarvinnut liivejä pyöreät hyväntuntoiset rinnat Heidi puhui normaalisti kuskille halusin naista Heidi kurkotti jotain ja nousi avasin housut vedin kalun esiin ja kun istui välissä oli enää pikku housut.

Kun tunsi kalun siirtyi vähän eteen mutta pikku hiljaa peräänty työnsin takaa sievästi kättä pilluunpakarat jännittyi heti sitten löysäsi pillu oli tosi liuas siirsin housuja sivuun työnsin Heidiä ja vedin takasin kalu oli kokonaan sisässä oli juuria myöten sisässä hyväilin rintoja ja nännejä Heidi vapisi vähän koko ajan ei liikuttu muuta kun mitä auto heilutti.

Hieroin sieväti vatsasta ja painoin lisää Heidi tarttui sormista ja puristi pillu supisteli kunnolla jatkoin hyväilyä Heidi nosti poisenkin käteni puseron helmaan pillu alkoi tuoksua ainakin vähän otin viinapullon että saadaan muutakin tuoksua.

Kuski pysähtyi ja meni metsään kuselle nain heidiä kunnolla vaimo heräsi missä kuski Heidi sanoi kuselle lähti , vaimo nukahti Heidi kääntyi otti kaluasta kuiskas ihanaa kysyin sankko laskea halasi kuiskas saat. Lähdettiin liikkeelle Heidi istui taas kalu niin syvällä kuin voi otin lantiosta ja puristin Heidi vapisi kun laskin sisään vapisi kunnolla tunsin kuinka lensi ja kunnolla.
      Kaivoin nenäliinoja taskusta ja annoin Heidille asetteli niitä housuihinsa.
      Perillä heräteltiin poika ja yhdessä Heidin kanssa vietiin sisään suoraan niiden sänkyyn. Olin lähdössä Heidi sanoi tule ja laittoi pesuhuoneen oven lukkoon pyllisti sanoi äkkiä sitten painoin spermaiseen pilluun ja nopeaan Heidi ulisi koko ajan kuiski tule vaan laskin taas sisään Heidi kääntyi ja suukotteli kuiskas tämä ei jää tähn olet ihana nyt pesen men vaimosi luo.
      Kotona vaimo meni nukkumaan vaatteet päällä istui olohuonessa ja join poikien vinaa puhelin kilahti viestissä luki vieläkin tuntuu miehen kalu , on pakko saada joskus kunnolla lisää.

• Anonyymi00065

Kuljetin työkaverin teiniä kotipaikkakunnalta melkein joka sunnuntai toiseen kaupunkiin jossa olin töissä, keskusteltiin kaikesta Aini seurusteli Antin kanssa tiiviisti kuten kertoi.
      Menein eräänä kertana hakemaan Ainia tuli autoon vähän tuohtuneena sanoi tapeltiin koko pyhäaika nauroin eikö mitään sovintoa sehän olis mukavaa aini sanoi topakasti ei sovintoa eikä muutakaan. ajelin jonkin aikaa aini nosti jalat kojelaudalle lyhyt hame peitti juuri ja juuri pikku housut nauroin on sulla kauniit sääret Aini vilkaisi ja nauroi eipä se auttanut on niin kuumakin sanoin taka jalkatilassa on siideriä.
      Aini nousi penkin väliin nänin peilista valkoiset pitsihousut kireänä pillun päällä. Sanoin nätit on housutkin. Aini nousi kahden siiderin kanssa istumaan joi rauhallisesti näni että vilkuilee minua sitten kysyi oletko ollut teinin kanssa nauroi voi siitä on aikaa, meni jonkin aikaa Aini sanoi pissattaa, ajoin seuraavalle P- paikalle Aini katseli ympärilleen sanoin voi pissata oven suojassa.
      Ain kyykistyi autoonpäin laski housut käteensä näin pienen karvatupsun kun kyykistyi näin kuinka pissa lensi pillusta Aini katsoi minua ja hymyili otti housut ja pyyhki siihen nakkasi oksalle ja hyppäsi autoon nauroi siitä saa joku nuuskia.
      Usean siiderin jälkeen Aini nauroi sinä näit minut entä sinä. ajelin menenmään verkkrit alkoi kiristää Aini laittoi käden housulle, saanko katsoa ja kaivoi kovettumaan alkaneen kalun esiin huokasi voi kun on julman iso käsi siveli kalua Aini nosti hameen helmat ylös vaati että ajan sivuun ajoin pienelle tielle Aini siirsi penkkiä ja kaatoi selkänojan kiersin auton ja laskin housut Aini katsoi kalua nauroi haluan heti sisään että et laukea.
      Sanoin nouse ja menin istumaan Aini tuli syliin ja ohjasi kalua sisään näin naamasta että on tiukkaa Aini katsoi silmiin halasi ja kuiskas olet valtava ja ihana alkoi naimaan nopeaan pysähtyi hymyili haluatko nähdä ja kääntyi ohjasin lantiosta kalun kohdalle ja painoin aini ulisi näin kuinka huulet oli tiukasti kalussa kiinni Aini kuiskas oleno tiukka otin kameran keskikonsoolista ja kuvasin vaikka pillu oli tosi märkä olise tiukka kuvasta näkyi kuinka se kiilsi Aini vaati että laukean sisään ja nopeutti liikettä tartuin kiinni ja laskin sisään Aini kiljui saan sitä sitä tulee paljon.

Kun aini nousi istui kyykkyyn ja antoi valua maahan nousin pois ja lähdettiin jatkamaan matkaa Aini joi siideriä ja sanoi parasta koskaan ja nauroi tämä tehdään joka kerta haluan sitä pois jäädessä suukotti kuiskas olit ihana.

Kun perjantaina otin kyytiin, oli vähän jännittynyt ilmapiiri Aini ratkasi sen sanomalla tehdään se taas ja riisui housuja pois ja haistatti minun nenään hymyili olen ihan märkä kaivoi kalua minun ajaessa ja imi ja nuoli lipsutti kielellään ja nauroi ethän vain ole itse nauroin en ole odotin sinua siirryttiin takapenkille Aini halusi edestä ja takaa.

Näin se alkoi ja kesti kevääseen asti, vaimokin ihmeteli minun vireyttä ja kävin kimppuun missä vain.

• Rekassa on hyvin tilaa harrastaa seksiä aivan sama missä asennossa.

• Anonyymi00066

Sanotaan kyllä kiima keinot keksii :). Autossakin onnistuu, etupenkin selkänoja taakse, hieman joutuu etsimään asentoa että liha sattuu reikään. Konepellin päälläkin olen avautunut ja saanut myös suuseksiä. Nuorena ollessa ratsastin takapenkillä. Jännää touhua etsiä paikkaa himoille.

• Anonyymi00067

Todellakin kiima keinot keksii, onnistuu silloin jopa pienen tojotan takapenkillä.
        Testattu on 😊

Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2195
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe