Vähemmistö

Anonyymi-ap

Alle puolet enää Kärsämäen äänestäjistä on kepun kannalla. Niin vain häviää kuin pyy maailmanlopun edellä

13

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa!! Kepulaiset unohti peruskannattajat hallituksessa ollessaan ja saarikko alko vihervouhottaan.....

• Anonyymi

Mitäs sitä pyhäjärven trollille muuta?

• Anonyymi

seos MM p"ätkän pitänyt pitää huolta maataloudesta eikä olla ketunhäntä kainalossa,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei oo pyhäjärveltä!!! Otaha taas pillerit ettei rolleja taas jokapaikassa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei oo pyhäjärveltä!!! Otaha taas pillerit ettei rolleja taas jokapaikassa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis muistanut ottaa lääkkeitä.Olisi erittäin tärkeää hoidollisesti ottaa ne säännöllisesti.

• Anonyymi

Kuten kommentista huomaamme, niin sairauden tunto häviää kun unohtaa ottaa useamman kerran lääkkeitä.

• Anonyymi

"Harhaluulot ynm häiriöt" selviää käymällä Merikosken tutkinnassa, tutkinta on helppo tutkittavalle, vain rasti ruutuun 40 kysymykseen, kysymykset on laatinut Amerikan bii-laakson huipputietokone, joka havaitsee myös vilpin jos ei vastaa rehelisesti kysymyksiin, nou hätä, tutkittavan on vastattava niin monta kertaa kunes tietokone huomaa vastaukset reheliseksi ilman kieroilua ja brinttaa tuloksen A-4le, tulokset paljastaa tutkitavan pään terveyden 12-toista mahdollisesta "häiriöstä,,
        Menin tutkintaan vapaehtoisesti kun turve-kärsät alkoivat levittämään kylälle , että olen "hullu, no sehän meni alue -esimiehen korviin joka tuli työ- tstole saranapuolelta työpöytäni eteen kysyen "oletko hullu, vastasi, että otan selvää, siksi menin Merikosken tutkintaan, tulos oli; ettei mitään hulluuteen viittaava löytynyt, menkääpä vuorostanne "the huutajat tutkittavaksi, tottahan teillä kantti kestää vastata "huutoonne, epäilen kyllä ettei "kanttinne kestä" olette vain tavallisia paskan syytäjiä, niitä kärsässä kuin muuallakin riittää,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Harhaluulot ynm häiriöt" selviää käymällä Merikosken tutkinnassa, tutkinta on helppo tutkittavalle, vain rasti ruutuun 40 kysymykseen, kysymykset on laatinut Amerikan bii-laakson huipputietokone, joka havaitsee myös vilpin jos ei vastaa rehelisesti kysymyksiin, nou hätä, tutkittavan on vastattava niin monta kertaa kunes tietokone huomaa vastaukset reheliseksi ilman kieroilua ja brinttaa tuloksen A-4le, tulokset paljastaa tutkitavan pään terveyden 12-toista mahdollisesta "häiriöstä,,
        Menin tutkintaan vapaehtoisesti kun turve-kärsät alkoivat levittämään kylälle , että olen "hullu, no sehän meni alue -esimiehen korviin joka tuli työ- tstole saranapuolelta työpöytäni eteen kysyen "oletko hullu, vastasi, että otan selvää, siksi menin Merikosken tutkintaan, tulos oli; ettei mitään hulluuteen viittaava löytynyt, menkääpä vuorostanne "the huutajat tutkittavaksi, tottahan teillä kantti kestää vastata "huutoonne, epäilen kyllä ettei "kanttinne kestä" olette vain tavallisia paskan syytäjiä, niitä kärsässä kuin muuallakin riittää,,

ne minua hulluksi huutajat on ne 3miljoonan piispannevan turverosvot, jonka vuoksi Patasuo kylymeni ja se niitä korpee vielä haudassakin, hi

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017823872dw

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Saarikko hautasi kepun eikä sitä kanki kaikkonen nosta suosta ei!!!

• Anonyymi

Maakuntasote viimenen niitti kepulle....palvelut viedään kepukunnista!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe