Alle puolet enää Kärsämäen äänestäjistä on kepun kannalla. Niin vain häviää kuin pyy maailmanlopun edellä
Vähemmistö
13
328
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa!! Kepulaiset unohti peruskannattajat hallituksessa ollessaan ja saarikko alko vihervouhottaan.....
- Anonyymi
Mitäs sitä pyhäjärven trollille muuta?
- Anonyymi
seos MM p"ätkän pitänyt pitää huolta maataloudesta eikä olla ketunhäntä kainalossa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei oo pyhäjärveltä!!! Otaha taas pillerit ettei rolleja taas jokapaikassa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei oo pyhäjärveltä!!! Otaha taas pillerit ettei rolleja taas jokapaikassa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis muistanut ottaa lääkkeitä.Olisi erittäin tärkeää hoidollisesti ottaa ne säännöllisesti.
- Anonyymi
Kuten kommentista huomaamme, niin sairauden tunto häviää kun unohtaa ottaa useamman kerran lääkkeitä.
- Anonyymi
"Harhaluulot ynm häiriöt" selviää käymällä Merikosken tutkinnassa, tutkinta on helppo tutkittavalle, vain rasti ruutuun 40 kysymykseen, kysymykset on laatinut Amerikan bii-laakson huipputietokone, joka havaitsee myös vilpin jos ei vastaa rehelisesti kysymyksiin, nou hätä, tutkittavan on vastattava niin monta kertaa kunes tietokone huomaa vastaukset reheliseksi ilman kieroilua ja brinttaa tuloksen A-4le, tulokset paljastaa tutkitavan pään terveyden 12-toista mahdollisesta "häiriöstä,,
Menin tutkintaan vapaehtoisesti kun turve-kärsät alkoivat levittämään kylälle , että olen "hullu, no sehän meni alue -esimiehen korviin joka tuli työ- tstole saranapuolelta työpöytäni eteen kysyen "oletko hullu, vastasi, että otan selvää, siksi menin Merikosken tutkintaan, tulos oli; ettei mitään hulluuteen viittaava löytynyt, menkääpä vuorostanne "the huutajat tutkittavaksi, tottahan teillä kantti kestää vastata "huutoonne, epäilen kyllä ettei "kanttinne kestä" olette vain tavallisia paskan syytäjiä, niitä kärsässä kuin muuallakin riittää,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Harhaluulot ynm häiriöt" selviää käymällä Merikosken tutkinnassa, tutkinta on helppo tutkittavalle, vain rasti ruutuun 40 kysymykseen, kysymykset on laatinut Amerikan bii-laakson huipputietokone, joka havaitsee myös vilpin jos ei vastaa rehelisesti kysymyksiin, nou hätä, tutkittavan on vastattava niin monta kertaa kunes tietokone huomaa vastaukset reheliseksi ilman kieroilua ja brinttaa tuloksen A-4le, tulokset paljastaa tutkitavan pään terveyden 12-toista mahdollisesta "häiriöstä,,
Menin tutkintaan vapaehtoisesti kun turve-kärsät alkoivat levittämään kylälle , että olen "hullu, no sehän meni alue -esimiehen korviin joka tuli työ- tstole saranapuolelta työpöytäni eteen kysyen "oletko hullu, vastasi, että otan selvää, siksi menin Merikosken tutkintaan, tulos oli; ettei mitään hulluuteen viittaava löytynyt, menkääpä vuorostanne "the huutajat tutkittavaksi, tottahan teillä kantti kestää vastata "huutoonne, epäilen kyllä ettei "kanttinne kestä" olette vain tavallisia paskan syytäjiä, niitä kärsässä kuin muuallakin riittää,,ne minua hulluksi huutajat on ne 3miljoonan piispannevan turverosvot, jonka vuoksi Patasuo kylymeni ja se niitä korpee vielä haudassakin, hi
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017823872dw
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Saarikko hautasi kepun eikä sitä kanki kaikkonen nosta suosta ei!!!
- Anonyymi
Maakuntasote viimenen niitti kepulle....palvelut viedään kepukunnista!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579