Green Fuel ei Lieksan tietojen perusteella porsukata Lieksassa. Saati sitten Iisalmessa.
Iisalmen kaupunki kaatoi Soinlahden metsikköön n. 5-7 milj. euroo Saarelaisen hyvien puhelahjojen perusteella vai mistä syystä ?. Paljonko tämän päivän rahassan. 15 ? milj. euroo.
Ketkähän oli silloin ajamassa asiaa ?
Green Fuel
6
210
Vastaukset
- Anonyymi
Saatiinhan sentään suomen kallein puun varastointialue. 🤣
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17823900w
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miten tälläinen on edes mahdollista, jeesus kai tuosta jonkin vois laittaa vastuuseen. Aika hyvin metsät raiskattiin soinlahdesta, joutuiko joku myymään talonsa tuon projektin vuoksi.
- Anonyymi
Jos ei ole halvalla myönyt niin sitten on pakkolunastettu.
- Anonyymi
Tämmösiä kupruja tehhään ja sitten ollaan vielä haaveilemassa , kaavailemassa uutta jäähallia. Ois nämäkin millit voinu halliin säästää kun niin kiimalla sitä ollaan ajamassa.
Asukasluku pienennee mutta menot kasvaa..lumpsautettaan säästö syistä vuode osasto kiini. - Anonyymi
millo tehas pystyssä nii vois töitä kysyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046