Auran nuortentalo jatkaa syksyllä 2023

Anonyymi-ap

Auranmaan Viikkolehden jutun mukaan tanssipaikkojen tulot ovat tiukilla. Nykyisin ei edes buffetti oikein tuota. Tämä on kyllä outoa. Harrastajat ajavat paikalle, eivätkä viitsi edes kahvia ja sämpylää ostaa. Kuskaavatko nämä tanssivirtuoosit nykyisin omat eväätkin mukanaan?

17

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykymiehet. lähetään emännän kanssa tansseihin ja ei tarjota pullakahveita.

      • Anonyymi

        Se on se inflaatio. Iltauutisissa sanottiin, että nyt on inflaatio, säästetään sekin euro tai kaksi. Voi tulla ensitalvena kovat pakkaset ja heinäsirkat kesällä.


      • Anonyymi

        Nykynaiset. Mitään ei enää mieheltä vaadita.


    • Anonyymi

      Kyllä kuskaavat. Tansseihin mukaan oma vesipullo, eväät syödään kotimatkalla.

    • Anonyymi

      Jostainhan se on tingittävä kun lippujen / polttoaineiden / kahviotuotteiden ym hinnat nousee ja pitää vielä kaikenmaaliman kurssituksista maksaa. Siispä oma vesipullo matkaan ja eväät mennen tullen autossa. Sitten kitistään kun tanssipaikkoja kaatuu kun pelkillä lipputuloilla ei kannata pitää.

      • Anonyymi

        Täytyy olla umpihullu joka tansseja järjestää, kun näitä kitinöitä tälläkin palstalla lukee.


      • Anonyymi

        Ja vielä miehet tarjoo jos pelaa korttinsa oikein, vai ilmaisella vedellkö sitä käydään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla umpihullu joka tansseja järjestää, kun näitä kitinöitä tälläkin palstalla lukee.

        Amen!


    • Anonyymi

      Ne kahviosta illan aikana tulevat sataset ratkaisevat koko kauden kannattavuuden. Talkoillahan kahvila pyörii.

      Ajatelkaa niitä kahvi- ja sämpylärahoja "juomarahoina", mikä pitää homman käynnissä. Saa siitä itsellekin virkistystä, jaksaa ajaa paremmin kotiin.

      • Anonyymi

        Voisi niihin antimiin myös panostaa. Paras tarjonta on ehkäpä Kolmilammella, harvoin pystyy olemaan mitään ostamatta.


      • Anonyymi

        Juu ja ennen muinoin suurin kate tuli olutmajasta, nykyäänhän nämä lavoille urheilemaan tulevat melkein jo vaativat että oluen ym alkoholin myynti pitää tykkänään lopettaa joka tanssipaikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi niihin antimiin myös panostaa. Paras tarjonta on ehkäpä Kolmilammella, harvoin pystyy olemaan mitään ostamatta.

        Myös Kuikan kyljykset täytyy mainita, lihanhimo tyydyttyy Kuikalla varmasti.


    • Anonyymi

      "Sitten 2 € kahvi on liikaa. Voi kyrpä näitä pihejä kärsimyssuomalaisia."

      - palstan järjenjättiläinen :) meinaa että kahvia ostamalla se säätiön talous saadaan kuntoon. Anna mun kaikki kestää.. LOL Ei se kahvin ja kahvilassa myytävien tuotteiden hankintakaan ole ilmaista, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

    • Anonyymi

      Lähden tanssipaikalle tanssimaan. En kahvittelemaan. Makeita pulliua syön harvoin samoin rasvaisia kinkkuleipiä.
      Kahvittelu kahviossa vie liikaa aikaa.

    • Anonyymi

      Tanssipaikoilla ei käytännössä koskaan ole mitään vegaanista syötävää, joten minkäs teet. Plus illan aikana vaikea ehtiä pitämään kovin pitkää ruokataukoa muutenkaan.

      • Anonyymi

        Olishan niitä porkkanoita mukava pari-kolme tauolla ottaa.


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe