Forssan sairaala

Anonyymi-ap

Onko hyvä vai huono. Hoidetaanko hyvin

16

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Urheilukentänkatu 9, 30100 Forssa on osoite. Poikkea toki, ja totea itse.

    • Anonyymi

      Polit omalla kokemuksella ihan ok, paits yks harmaa ukko (varmaan jo eläkkeellä) sekä erityisrisukimppu parille lanttumaakarille. Osastolla en ole ite ollut mut sivusta seuraten (tais olla sisätauti-kir. os.) niin ok kuin vähän vajailla resursseilla voi eli hoitajille ruusuja, mut lääkäri Tähtiselle annan risuja!

      lajijasuris

    • Plussaa ja miinusta.

      Polilla 2018/3 ollut naislääkäri pelasti vaimoni hengen, nyt hän kyllä lienee Turussa.

      Polilla 2021/4 , puhelimeen vastaamassa oleva sanoi että "soita uudelleen kun kohtaus tulee". Toisti samaa kolme kertaa , mutta pääsin lääkäriin kun olin sitkeä.
      Ja heti päivystävä Attendo lääkäri sanoi vain että hän soittaa ja kysyy kumpaan sinä lähdet tästä nyt heti, Tampereelle vai Hämeenlinnaan.
      Taksi vei Hämeenlinnaan, kymmenkunta pilleriä poskeen. Kahden  tunnin aikana kuvattu pää, keuhkot, sydän ym. varjoainekuvauksia.  Verikokeita otettiin noin 25 putkiloa.

      Aiemmin tapahtunut. Sairaalan lääkäri tarkasti pyytämättä lääkityksen ja lopetti erikoislääkärin määräämän verenkiertolääkkeen.  Vanhuksella oli kaatuminen ja olkapään takia sairaalassa. Sekä sairaanhoitaja sairaalassa että hoitaja vanhainkodissa huomautti että ,  lääkitystä vähennettiin. Toinen otti oikein hihasta kiinni. En tajunnut vakavuutta, aivan yksin kaikki asiat hoitanut potilas kuoli muutaman kk kuluttua. Arviolta aivoinfarkti.
      Ehkä olisi voisi tehdä potilasvahinkoilmoituksen, mutta silloin ei jaksa.

      Vielä aiemmin. Tuo edellinen lääkäri katsoi ja arvio ja määräsi selkäydinpuudutuksen, kun minulla oli hyvin pieni rasvapatti istumalihaksissa. Ehkä HML;sta tullut leikkaava lääkäri vähän ihmetteli ja laittoi vain tavallisen puudutuksen.  Loistavasti  sujui, siitä on jo noin 28 vuotta.

      Voisin myös mainita, että kaikki meitä forssan sairaalassa hoitaneet mieslääkärit ovat menestyneet hoidossamme loistavasti.
      eläkkeellä lähes terveenä jo 19 vuotta.

    • Anonyymi

      Ihmiset on keskimäärin turhaan valittajia ja työkseen pillereitä pyörittäviä. Ne pillerit pyörii suuhun ja sitä kautta jätenvedenpuhdistamolle. Kuolema on tietenkin iloinen asia ja elämää pitäisi turhaan pitkittää silloin kun ihminen elää jo vanhustenhuoltopalveluyksikössä.

      • Anonyymi

        Jos viittaat , kun kirjoitin että lääkitystä vähennettiin, niin voin kertoa. Hän oli täysin yksin omassa kodissaan asuva 87 vuotias. Oli kaatunut 10 vrk. Kreikan matkallaan ja käsi kipeytyi. Pyysi hoitoon pariksi viikoksi, koska hoitolaitoksessa oleminen oli vielä kokematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viittaat , kun kirjoitin että lääkitystä vähennettiin, niin voin kertoa. Hän oli täysin yksin omassa kodissaan asuva 87 vuotias. Oli kaatunut 10 vrk. Kreikan matkallaan ja käsi kipeytyi. Pyysi hoitoon pariksi viikoksi, koska hoitolaitoksessa oleminen oli vielä kokematta.

        Tuon ikäisten pitäisi lainkka matkustaa ulkomaille kaatuilemaan. Kaatuilla voi kotonakin. Jos eläke on liian korkeatasoinen voi siitä lahjoittaa pieneläkeläiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäisten pitäisi lainkka matkustaa ulkomaille kaatuilemaan. Kaatuilla voi kotonakin. Jos eläke on liian korkeatasoinen voi siitä lahjoittaa pieneläkeläiselle.

        Kyllä se on nìin, että jos olen 43 vuotta käynyt töissä ja maksanut veroja yhteiseen hyvään niin minun taskulla ei käydä!
        Miksi minun yksityishenkilönä pitäisi lahjoittaa työeläkkeestäni henkilöille, jotka eivät ole työpäivää nähneet? Poislukien tietysti henkilöt, joilla on sairaus tai vamma.
        Maksan vieläkin eläkkeestäni veroja 360 euroa kuukaudessa.
        Ja olen tietoinen, että osan eläkkeista maksaa Kela ja osan työeläkeyhtiö ja miten näihin kerätään varat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on nìin, että jos olen 43 vuotta käynyt töissä ja maksanut veroja yhteiseen hyvään niin minun taskulla ei käydä!
        Miksi minun yksityishenkilönä pitäisi lahjoittaa työeläkkeestäni henkilöille, jotka eivät ole työpäivää nähneet? Poislukien tietysti henkilöt, joilla on sairaus tai vamma.
        Maksan vieläkin eläkkeestäni veroja 360 euroa kuukaudessa.
        Ja olen tietoinen, että osan eläkkeista maksaa Kela ja osan työeläkeyhtiö ja miten näihin kerätään varat.

        Kyllä siellä sinunkin taskuilla vielä tullaan käymään. Ole vaan mielestäsi vaikka minkälainen työnsankari niin kyllä sinunkin indeksisi vielä ehditään jäädyttää tahi peräti eläkkeitäsi laskea. Sitä paitsi et saa Kelalta eläkettä latin latia noilla tuloilla. Koko eläkkeesi koostuu yksinomaan työeläkkeestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä sinunkin taskuilla vielä tullaan käymään. Ole vaan mielestäsi vaikka minkälainen työnsankari niin kyllä sinunkin indeksisi vielä ehditään jäädyttää tahi peräti eläkkeitäsi laskea. Sitä paitsi et saa Kelalta eläkettä latin latia noilla tuloilla. Koko eläkkeesi koostuu yksinomaan työeläkkeestä.

        Kirjotinko, että saan Kelalta eläkettä? En, kommentissa lukee selvästi, että kyse on työeläkkeestä. Kirjoitin myös, että tiedän, kuka maksaa eläkkeet (Kela vai työeläkelaitos)
        Kritisoin sitä, että joku ehdotti LAHJOITTAMISTA pieneläkeläiselle! Se on sosiaaliturvan asia.
        Jos sitten päätetään indeksin jäädyttämisestä tai eläkkeen laskemisesta, se on sitten siinä ja sopeudun. Kuten nytkin sopeudun hintojen elinkustannusten ym. nousuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjotinko, että saan Kelalta eläkettä? En, kommentissa lukee selvästi, että kyse on työeläkkeestä. Kirjoitin myös, että tiedän, kuka maksaa eläkkeet (Kela vai työeläkelaitos)
        Kritisoin sitä, että joku ehdotti LAHJOITTAMISTA pieneläkeläiselle! Se on sosiaaliturvan asia.
        Jos sitten päätetään indeksin jäädyttämisestä tai eläkkeen laskemisesta, se on sitten siinä ja sopeudun. Kuten nytkin sopeudun hintojen elinkustannusten ym. nousuun.

        ”Ja olen tietoinen, että osan eläkkeista maksaa Kela ja osan työeläkeyhtiö ja miten näihin kerätään varat.”

        Tämä on tulkittavissa siten, että kommentin kirjoittaja olettaa saavansa osan Kelalta ja osan työeläkeyhtiöltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja olen tietoinen, että osan eläkkeista maksaa Kela ja osan työeläkeyhtiö ja miten näihin kerätään varat.”

        Tämä on tulkittavissa siten, että kommentin kirjoittaja olettaa saavansa osan Kelalta ja osan työeläkeyhtiöltä.

        Rautalangasta: kansaneläkettä (eli Kela maksaa) voi saada, jos muut eläkkeet (työeläke) ja korvaukset ovat pienemmät kuin seuraavat ylärajat:
        1355, jos on puoliso
        1512, jos asuu yksin
        Ilmarisen työeläkeotteessani oli muutama satanen enenmän, joten en ole ikinä olettanut saavani kansaneläkettä. En oleta, koska tiedän.
        Tiedän ja tiesin eläkekertymänityöaikana, koska se on nähtävissä työeläkeyhtiön omilla sivuilla
        (eli missä näkyy työura ja kertynyt eläke).
        Sitäpaitsi Ilmarinen lähetää vuoden alusta eläketiedot.
        En nyt jaksa enää selvittää, miten kerätään varat kansaneläkkeisiin ja miten työeläkkeisiin. Joku jänkkä sitä ei ymmärrä kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rautalangasta: kansaneläkettä (eli Kela maksaa) voi saada, jos muut eläkkeet (työeläke) ja korvaukset ovat pienemmät kuin seuraavat ylärajat:
        1355, jos on puoliso
        1512, jos asuu yksin
        Ilmarisen työeläkeotteessani oli muutama satanen enenmän, joten en ole ikinä olettanut saavani kansaneläkettä. En oleta, koska tiedän.
        Tiedän ja tiesin eläkekertymänityöaikana, koska se on nähtävissä työeläkeyhtiön omilla sivuilla
        (eli missä näkyy työura ja kertynyt eläke).
        Sitäpaitsi Ilmarinen lähetää vuoden alusta eläketiedot.
        En nyt jaksa enää selvittää, miten kerätään varat kansaneläkkeisiin ja miten työeläkkeisiin. Joku jänkkä sitä ei ymmärrä kuitenkaan.

        Kyllä me ymmärretään. Erittäin valaiseva täsmennys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäisten pitäisi lainkka matkustaa ulkomaille kaatuilemaan. Kaatuilla voi kotonakin. Jos eläke on liian korkeatasoinen voi siitä lahjoittaa pieneläkeläiselle.

        Siis et antaisi vanhempasi matkustella. Mistä tietää, minkä ikäisenä kaatuu, joskus kaatuu nuoremmatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis et antaisi vanhempasi matkustella. Mistä tietää, minkä ikäisenä kaatuu, joskus kaatuu nuoremmatkin.

        Onhan tuo nyt aivan selvä asia että eläkeläisiä pitäsi lainkka päässtää ulkomaille juopottelemaan. Tulevat muutenkin kalliiksi yhteiskunnalle. Matkustuskielto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis et antaisi vanhempasi matkustella. Mistä tietää, minkä ikäisenä kaatuu, joskus kaatuu nuoremmatkin.

        Tämä on ihan totta. Kuka vaan voi kompastua ja kaatua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihan totta. Kuka vaan voi kompastua ja kaatua

        Varsinkin kännipäissään on hyvä mahdollisuus saada aivovaurio.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3101
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2023
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1482
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1365
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1341
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1251
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe