Pian Pakari alkoi myymään Wotin kebuja. Pitsat ja pihvit saivat väistyä. Lounasta tarjotaan edelleen.
Mitä mieltä ja kokemuksia?
Pian Pakari kebulaksi
8
359
Vastaukset
- Anonyymi
sofram paras
- Anonyymi
Omg ehdoton ykkönen.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178247048
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Törkeän lapsenraiskauksen lisäksi mies syyllistyi törkeään huumausainerikokseen, pahoinpitelyyn ja seksuaalipalvelujen ostamiseen nuorelta.
Abdulrahman Bash, 26, sai törkeästä lapsenraiskauksesta puolestaan 6,5 vuoden vankeustuomion. Hän oli joukkoraiskauksen jälkeisenä päivänä tytön kanssa omassa asunnossaan suojamaattomassa sukupuoliyhteydessä.
Oikeus huomioi rangaistuksen mittaamisessa myös miehen saamat ehdolliset vankeustuomiot, jotka määrättiin täytäntöönpantavaksi.
Othman Ghadif Khalaf, 25, sai törkeästä lapsenraiskauksesta puolestaan 5,5 vuoden vankeustuomion. - Anonyymi
Luulenpa että omistaja Pia haluaisi myydä jotain muuta ruokaa kuin kebabia. Nettisivujen mukaan hän haaveili bistron perustamisesta Ranskassa, no nyt on bistro Raisiossa ja hittituote kebab. No joo.
- Anonyymi
Roskaväki asustelee jossain Resossa
- Anonyymi
Ja sä luet täällä ja komentoit… heh
- Anonyymi
Kyl mää syön kepappia ja ja juon litratolkulla kaljaa tällee kesäsi ja viikoloppusi oon persu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849