Kun puhutaan homoudesta, lesboudesta tai muusta seksuaalisuudesta, niin niiden suhteen on luotu kuvaa on että ne olisivat perinnöllisiä tai ihminen yksinkertaisesti syntyy sellaiseksi. Ikäänkuin ne eivät voi olla ihmisen oma valinta ja virhe. Ja sillä siisti.
Miksi näin ? Onko tämä kuva oikea?
Tämän kuvan luomiseen on tehty työtä Setan ja erilaisten vastaavien järjestöjen kautta. Tätä kuvaa on luonut myös eduskunnan päätökset.
Mutta tämä on ehdottomasti harhauttavaa ja eksyttää ihmisiä. Sillä kaikki mikä poikkeaa mies+nainen arvosta on syntiä.
Synti on syntiä vieläkin ja pysyy sellaisena.
Ja synnillä on seuraukset. Ahdistaa, omatunto kokee syvää syyllisyyttä ei rauhaa, kaduttaa... Ja vie ihmisen lopulta Helvettiin.
Mutta toivon on: JEESUS ja usko Häneen.
JEESUS on vapahtaja synnistä.
Mielenmuutoksen ja parannuksen tekeminen synneistä ja turvautuminen yksinomaan JEESUKSEEN antaa tulevaisuuden ja toivon.
Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut
Taivas olkoon tavoiteesi.
Harhauttaa
Anonyymi-ap
1
385
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ainakaan usko, että homous/lesbous on perinnöllistä. Niin kuin Sara Aaltokin on lesbo, mutta siskonsa Suvi ihan normi hetero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901