Oletteko huomanneet eläinliikkeiden nostaneen rajusti eläinten ruokien hintoja? Esimerkiksi Nutrima-koiranruokasarjassa hinnat nousivat viime marraskuun alusta 10€/12kg säkki, ja nyt huhtikuun alusta alkaen 17€/säkki. Tätä nykyä 109,90€!!! nousua siis 27€ puolen vuoden sisällä. Lopettakaa ylihintaa pitävien ketjujen tukeminen.
Härskit hintojen korotukset!
Anonyymi-ap
3
414
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai nostaa kun maahantuoja ja valmistaja nostaa. Laaturuokaa 12-15 kg säkki niin myyjälle jää pari euroa, siinä on pieni yrittäjä kovilla, isot ketjut kyllä pärjää kun myyvät määrällisesti paljon enemmän.
- Anonyymi
Kyllä vain. Pedigreen 15 kilon kuivamuona maksoi kesällä 2023 ~20 euroa, nyt syyskuussa sama 35 euroa. Melkoinen indeksikorotus tuo 75%. Ahneella on P..kanen loppu!
Terveisin hopparin omistaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184