max 3kk kerkiät ajaa sitte myy helekatin nopiaa pois ennenku pakkaset tulee muuten jäävyt.
mazda on kylmä mazda on kylmä
8
296
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä et mikä mazzukka sulla on mut mun 2020 cx 3 2.0 koneella lämpiää vallan mainiosti .
-33 pakkasessa ajoin just talvella ja lämpöä riittää vaikka niin et hiki tulee.
Onkohan sulla tarpeeks nestettä syyläris tai jotai- Anonyymi
Minulla myös cx3 ja lämmin on. Aloittaja ei varmaan ole edes istunut Mazdassa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17825259Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tänään on Niuvassa tietokone päivä.
- Anonyymi
Olis saanu olla kylmempää koko talvi oli kyl ihan lussu, vitun ilmasto lämpee vaan ja juna kulkee!🎅🤶
- Anonyymi
Onks kellään muulla semmoista kesällä että kun kiihdyttää niin yhessä vaiheessa tietonäyttö ääntelee kuin predator.
Siel vissiin joku kompassi tms- Anonyymi
Ei mut pakoputkista tulee kunnolla vettä kun kiihdyttää täysiä
- Anonyymi
katsoppa autobilt testiä 100000km ei mitään vikaa maailman toiseksi paras auto.on bmv kin paljon parantunut aluperin mossen kopio itäsuomesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916