Raju henkilöstöjuhla Salossa: Isä ajoi autolla päälle, kun poika löi tavarantoimittajaa
Toimitusjohtajana työskentelevä poika löi tavarantoimittajan tajuttomaksi.
Ketäs nämä ovat?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9905ef06-6919-4f12-a7b1-432ed801a646
Isä ajoi pojan päälle autolla
11
1715
Vastaukset
- Anonyymi
Tommoset mamut Suomesta pois !
- Anonyymi
Noo kiinnostaisi myös, tietää. Tuskinpa mamuja kun isännän maatilasta puhutaan.
- Anonyymi
Mamujako olivat ? Siis osaajia. Näitä me tarvitsemme pelastamaan Suomen ja maksamaan eläkkeemme ja raiskaamaan naisiamme.
- Anonyymi
Poistakaa edellinen kirjoitus, koska se on rasistinen.
Ei totuutta saa sanoa. - Anonyymi
Ruoka on katastrofaalista ja huononee päivä päivältä, sanoo huumerikosten takia karkotettavaksi tuomittu mieshenkilö SVT:n uutisille.
– Joka viikko ateriat ovat yksipuolista sitä ja samaa, aina vaan perunaa. Ruoka ei ole ravitsevaa ja maistuu mitäänsanomattomalta. Valitin ruoasta henkilökunnalle ja eräs nainen sanoi minulle: ”Mene takaisin Iraniin, jos haluat hyvää ruokaa, mitä sinä enää täällä teet”. - Anonyymi
Isä ja poika ovat suvultaan paikallisia. Suku on ollut täällä vuosisatoja. Tuttuja kaikille.
- Anonyymi
Tuttu kaikille, heh - ei sitä nyt nointarkkaan pitäny sanoa - ei ole ainakaan mulle tuttu.
Ei enää kierellä sanokaa nyt muillekki saloon junantuomille, kukas hää oli?
- Anonyymi
Vaikuttaa edelleen yrityksessään. Taannoin oli
paljon julkisuudessa.
Kuuleman mukaan on äkkipikainen, mikä voinut aiheuttaa väärinkäsityksen, joka johti käräjätupaan - Anonyymi
Muurlan uotit. Sankari jussi uoti ja poika kasper.
- Anonyymi
Pitää olla särmää, jotta menestyy. Velipoikakin väitteli tohtoriksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302883
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514