laihdutusvinkit!

Anonyymi-ap

moi kertokaa hyviä vinkkejä laihduttamiseen. Eli siis mahdollisia vähäkalorisia ruokia ja saa toki kertoa muitakin vinkkejä. Painotavoite olis joku 33-30kg. Toivon et onnistun, mut vähän vaikeeta kun syömisiä vahditaan:( Mutta kiitos jo etukäteen vastanneille

9

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun turvaruuat on riisikakut, hedelmät (paitsi banaani ja viinirypäleet, koska ne turvottaa), vihannekset, marjat, herkkusienet ja raejuusto (laktoosiron ja rasvaton. Lisäksi vielä piltit (lähinä mangoa ja päärynää).

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17825811h

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Onko mitään sairauksia, lääkkeitä, oireita? Kilppari-arvot katottu?

• Anonyymi

Mulla on vain D-vutamiinin puutostila.
        Kaikki muuten täysin ok.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on vain D-vutamiinin puutostila.
        Kaikki muuten täysin ok.

Hyvä, että tiedät sen D-vitamiinin tasosi!

(Jos osteoporoosin ja verisuonisairauksien suhteen haluat ehkäistä tavallista enemmän, huolehdi myös K2-vitamiinin saannista. Nyt on ihan yleisesti vitamiinihyllyssä saatavssa D + K2.)

(5-10 vuotta sitten ei todellakaan ollut. Vieläkään K2 ei ole huomioitu monivitamiineissa.)

(Lisään vielä, että kalsium-tuotteet on eniten turhaan käytettyjä ravintolisiä. Tabletti- tai lisä-kalsiumista saattaa jopa olla haittaa, jos se ei tule tarpeeseen. Laske mitä saat ruoasta ja käytä ravintolisää vain jos oikeasti tarviit enemmän.)

• Painotavoite?? Vai painonpudotustavoite 33 kg?

• Anonyymi

siis painotavoite 33kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis painotavoite 33kg

Paljonko painat nyt? 🙂

• Anonyymi

Mä lopetin kaloreiden laskemisen ite ku tajusin et enemmän merkitystä on sillä kuinka paljon syö eikä sillä et montako kaloria on. Ku antaa itelle luvan syödä sitä mitä tekee mieli mut VAAN tietyn verran niin tämä laihdutus on paljon helpompaa ku ei tarvi taistella mielitekoja vastaan. Ite esim. syön vaan n.300g koko päivän aikana ja just sitä mitä mieli tekee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9412
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      68
      3413
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      46
      2808
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      28
      2302
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      53
      2265
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      15
      1981
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1793
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      69
      1735
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18