moi kertokaa hyviä vinkkejä laihduttamiseen. Eli siis mahdollisia vähäkalorisia ruokia ja saa toki kertoa muitakin vinkkejä. Painotavoite olis joku 33-30kg. Toivon et onnistun, mut vähän vaikeeta kun syömisiä vahditaan:( Mutta kiitos jo etukäteen vastanneille
laihdutusvinkit!
9
977
Vastaukset
- Anonyymi
Mun turvaruuat on riisikakut, hedelmät (paitsi banaani ja viinirypäleet, koska ne turvottaa), vihannekset, marjat, herkkusienet ja raejuusto (laktoosiron ja rasvaton. Lisäksi vielä piltit (lähinä mangoa ja päärynää).
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17825811h
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Onko mitään sairauksia, lääkkeitä, oireita? Kilppari-arvot katottu?
- Anonyymi
Mulla on vain D-vutamiinin puutostila.
Kaikki muuten täysin ok. Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vain D-vutamiinin puutostila.
Kaikki muuten täysin ok.Hyvä, että tiedät sen D-vitamiinin tasosi!
(Jos osteoporoosin ja verisuonisairauksien suhteen haluat ehkäistä tavallista enemmän, huolehdi myös K2-vitamiinin saannista. Nyt on ihan yleisesti vitamiinihyllyssä saatavssa D + K2.)
(5-10 vuotta sitten ei todellakaan ollut. Vieläkään K2 ei ole huomioitu monivitamiineissa.)
(Lisään vielä, että kalsium-tuotteet on eniten turhaan käytettyjä ravintolisiä. Tabletti- tai lisä-kalsiumista saattaa jopa olla haittaa, jos se ei tule tarpeeseen. Laske mitä saat ruoasta ja käytä ravintolisää vain jos oikeasti tarviit enemmän.)
Painotavoite?? Vai painonpudotustavoite 33 kg?
- Anonyymi
siis painotavoite 33kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis painotavoite 33kg
Paljonko painat nyt? 🙂
- Anonyymi
Mä lopetin kaloreiden laskemisen ite ku tajusin et enemmän merkitystä on sillä kuinka paljon syö eikä sillä et montako kaloria on. Ku antaa itelle luvan syödä sitä mitä tekee mieli mut VAAN tietyn verran niin tämä laihdutus on paljon helpompaa ku ei tarvi taistella mielitekoja vastaan. Ite esim. syön vaan n.300g koko päivän aikana ja just sitä mitä mieli tekee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999