Eiks tää Räikkönen vois tulla tekeen loimaatakin vähän kuuluisaksi tulis istuin vaikka tohon Loimaan torille keskelle toria tai Kurkijoen sillalle.
Kävi istuskelemassa vähän Naantalissa sillalla ja heti oli kuvat joka paikassa
Markus räikkönen
7
478
Vastaukset
- Anonyymi
Mikseipå... 😁
Eiköhän tässä kevään tai kesän aikana vielä kuulla M&S erosta ja häipyy tääkin tyyppi julkisuudesta
lajijasuris - Anonyymi
Mikä on tälläinen Ylilauta mikä kommentoi kaikkee kun eksyin lauantaina jostain syystä sen sivuille niin siellä luki jotain et Markus Räikkönen sanoi että lapsi ei ole minun ja loppua en muista. Onkos nää Ylilauta jutut jotain humpuukia
- Anonyymi
Aika samanlainen kuin tää S24. Monta kertaa siellä on ensimmäisenä todenperäiset tiedot jostakin asiasta tai tapahtumasta, mutta myös paljon höpöhöpöä ja spekulointia.
On se aika mielenkiintoista, jos MR tosiaan noin todennut...
lajijasuris
- Anonyymi
Mustan auton kaahausta
Yrittää siirtää vanhoja ketjuja ylös peittämällä omat jälkensä- Anonyymi
Aika kova bottimasinointi menossa nyt ja tosiaan mistäpä tietää vaikka olis just tuosta kyse, mutta mä oon nähnyt saman botin vaikka millä sivuilla aina silloin tällöin
lajijasuris
- Anonyymi
Koitappa nostaa joku muu keskustelu ylös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003454991- 162266
- 1942129
- 1071496
- 811427
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786