Jämsä on pitkäaikaistyöttömälle taivas!

Anonyymi-ap

Olen siis teidän verorahoilla jo monta vuotta juhlinut ja ei voi muuta sanoa kuin että Jämsä on ilmaisen rahan pyhäkkö:) halvat asunnot ja hörhöjä piisaa!! Tervetuloa kaikki pummit

27

1046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kela maksaa minulle 1500€ työkyvyttömyyseläkettä niin miksi edes vaivautuisin töihin kun saan tuonverran käteen ilman veroja jne ja voin litkiä kaljaa wanhan terassilla

• Anonyymi

Myös kirkolta ja majakalta saa ruoka avustuksen joten kaikki rahat voi käyttää päihteisiin koska nämä paikat jakavat ilmaista laadukasta ruokaa (kalliita lihoja jne.) Minuakin huvittaa töissäkäyvät tollot

• Anonyymi

Niinhän sinua tuulitunneli tapaus huvittaa Vain olemassa olosi hehehee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinua tuulitunneli tapaus huvittaa Vain olemassa olosi hehehee

Käy sinä töissä niin minä hoidan makaamisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy sinä töissä niin minä hoidan makaamisen

Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia

• Anonyymi

Saman olen minäkin todennut t. tuilla omakotitalossa asuva nuori

• Anonyymi

Ja tuokin vain unelmissas onneton äitis nurkissa loisit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuokin vain unelmissas onneton äitis nurkissa loisit

Sinun rahoilla loisin mukavassa vuokra omakotitalossani :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun rahoilla loisin mukavassa vuokra omakotitalossani :)

Vain unelmissas onneton

• Anonyymi

samat täällä. nyt kun saatiin lapsi niin tuet ovat vain kasvaneet ja hauskin juttu on että lapsi asuu oikeasti minun vanhemmilla ja meille jää enemmän rahaa hauskanpitoon!! onneksi täällä takapajulassa juntit jaksavat painaa meidänkin puolesta pitkää päevää

• Anonyymi

Jämpsässä näköjään visertää kaikilla korvien välissä 🤣😅

• Anonyymi

Eipä yllättänyt, trollin reppana.

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät kun olet

• Anonyymi

Oikein,teillä on otetta elämään.käytätte järkeä.missä tavataan,olisi bisnestä.samalla alalla jo 37v.hyvä että joku tajuaa .

• Anonyymi

Eiköhän tuo pummilla eläminen tule päättymään tulevan hallituksen myötä.

• Anonyymi

Älä höpsi polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia nou hätä

• Anonyymi

Mitäs noilla kolikoilla saa? Halpaa olutta vai kiljua? Ei kunnon autoa, asuntoa, rääsyt vaatteena. Ei ainakaan täysipäisistä kumppaneista vaivaa. Voi saada joltain toiselta spurgulta. En kadehtisi. Tänä päivänä pitää tulla vähintään 3000 lapaan , että voi elää kuin ihmiset

• Anonyymi

Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia

• Anonyymi

Naapuri: "Nostan virallista rahaa ja teen pimeitä töitä. Yhdistelmä pitää hyvin leivissä. Myyn kaikenlaista ja hyvin toimii. Jämsässä ei kuitteja kysellä."

Sikäli tämä on paratiisi.

• Anonyymi

Ei jämsä ero muista tuppukylistä. Jos elämä on ihanaa pummina, niin jatka ihmeessä vaan.

• Anonyymi

Teen netissä kauppaa ja juon pullon joka kolmaspäivä ja jämsän juntit luulee pummiksi kun pullo näkyy aurinkon valossa 😜

• Perhana ....Sielläkö se siis on?
      Monta kertaa olen kyllä halpoja asuntoja sieltä tiiraillut mutta maksaahan kela kalliimmankin mistä vain🤔
      Mutta siis pummien paratiisi? Löytyykö sieltä missin näköisiä pummi naisiakin ?
      Varmasti !

• Anonyymi

Talven miettineenä aion toteuttaa tuilla elämisen. Pikkasen pitää vielä harjootella, että saa sossusta.

• Anonyymi

Kasvata höpöheinää ja rahan tuloa ei voi estää

• Anonyymi

siinä on harjottelemista jos sossusta jotain meinaat saada,kun sosua ei ole ollut enään vuosiin.

• Anonyymi

Yhteiskuntavelkaiset ne ajelee jämsän raittia uusilla autoilla ja odottaa mummon perintöä lapsilisien jälkeen jep!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe