Pahastuisitko

Anonyymi-ap

Jos tietäisit, että katselen lähes päivittäin kuviasi?
Miehelle

88

828

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kyllä, mitä ihmettä, ota yhteyttä beibi saat halin

• Anonyymi00002
      UUSI

Mitä sie teet samaa aikaa kun sie niitä kattelet

• Anonyymi00006
        UUSI

Sivusta vaan, että enpä kerro ja päivitän niitä mielikuvissa.

• Anonyymi00054
        UUSI

Haetteko te sexuaalista kiihoketta palstaäijän avauksista, nuori herra?

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kudo sukkaa ja rauhoitu mummo.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Hae apua pakkomielteeseesi!

• Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kudo sukkaa ja rauhoitu mummo.

No, olipa tämä erikoinen ad hominem, oletteko te aivan outo, nuori herra?

• Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Hae apua pakkomielteeseesi!

Jaha, nollasta sataan kiihtyvä luetun ymmärryksen suhteen vaikeuksia kokeva palstaa juontava emäntäkin tormistautui sanomaan jotain yhtä asian vierestä kuten aina

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00085 kirjoitti:

No, olipa tämä erikoinen ad hominem, oletteko te aivan outo, nuori herra?

Nuorison kielenkäyttö on niin kovin Vulgaaria

• Anonyymi00003
      UUSI

Samoin naiselle. Vilkaisen päivittäin kuvaasi ja tulee❤️ hyvälle tuulelle

• Anonyymi00007
        UUSI

Mistä katot?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mistä katot?

Facebook

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Facebook

Ei sinulla tietääkseni ole Facebookia, etkä ole kaverilistallani. Miten pääsit katsomaan?
        Ap

• Anonyymi00050
        UUSI

Jotain niin lämmintä ja herkkää kauneutta hieman arkuutta ja jotain odottavaa katsetta silmistäsi. Luonnollisuutta ja nuoren naisen herkkyyttä joka odottaa sitä oikeaa rinnalleen tukemaan arjen myrskyissä ja tasapainottamaan elämääsi... sitä toista puoliskoa täydentämään teitä molempia < Sinulle

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei sinulla tietääkseni ole Facebookia, etkä ole kaverilistallani. Miten pääsit katsomaan?
        Ap

Taas tätä palstaäijän somemaailmaan sijoittuvaa performaatiota, pyh

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Jotain niin lämmintä ja herkkää kauneutta hieman arkuutta ja jotain odottavaa katsetta silmistäsi. Luonnollisuutta ja nuoren naisen herkkyyttä joka odottaa sitä oikeaa rinnalleen tukemaan arjen myrskyissä ja tasapainottamaan elämääsi... sitä toista puoliskoa täydentämään teitä molempia < Sinulle

Kuinka nuoresta neidosta on kysymys, kuvien kautta yliekäytyvä apäijä? Kunhan utelen täsä

• Anonyymi00070
        UUSI

Suosittelen sinulle jotain muuta harrastusta ,kuin täällä roikkuminen ja toisten palstalaisten jatkuva pilkkaaminen ja mustamaalaaminen... jos joku on narsisti sinä olet voittanut ykköspalkinnon kirkkaasti.

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Taitaa tuo jatkuvasti maalittamasi äijä olla pakkomielteesi.

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Olet äijään ihastunut?

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kuinka nuoresta neidosta on kysymys, kuvien kautta yliekäytyvä apäijä? Kunhan utelen täsä

Sinua kyllä sorjempi ja reippaasti.

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Olet kyllä aikamoinen kummallisten otusten kerhon vetäjä...mummeli rukka.

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Taitaa tuo jatkuvasti maalittamasi äijä olla pakkomielteesi.

Onko tämä mainitsemasi maalitus(🥱) jotenkin olennaisesti sinun palstan juontamisen dramaturgian tiellä yhden naisen suuntaan osoitellen? Vähän liiankin voimakas reaktio nimittäin, nainen😏

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Olet äijään ihastunut?

Olen joskus ollut johonkin äijään ihastunut tms joo, jopa lapsen isään hetkellisesti. Piilovttuilua tähän erääseen tarinallisuuteen liittyen tiät kyllä lapsonen

• Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Sinua kyllä sorjempi ja reippaasti.

Ny löit kyllä gubbe vyön alle. Ei ole mitään syytä elää enääN

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Olet kyllä aikamoinen kummallisten otusten kerhon vetäjä...mummeli rukka.

Kirjoitatko ihan tosissasi tästä mummeliasiasta sillä tavalla kuten kolmekymppinen sipuli vain voisi? No kylläpä iltatähteä taas harmittaa kun mustamaalailu liukenee veteen

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Kirjoitatko ihan tosissasi tästä mummeliasiasta sillä tavalla kuten kolmekymppinen sipuli vain voisi? No kylläpä iltatähteä taas harmittaa kun mustamaalailu liukenee veteen

Ja mitä tulee ihana iltatähti omituisten otusten kerhon vetämiseen, niin aika roimasti se onnistuit laskemaan yhteisön arvoa sinäkin.

• Anonyymi00004
      UUSI

Kyllä hieman, koska ei ole reilua etten voi katsoa sinua livessä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Näitkö sen hyvän videon, jossa letku heiluu reideltä toiselle kävellessä...

• Anonyymi00057
        UUSI

Kyllä. Tekoälyn ihmeellinen maailma luo uusia ulottuvuuksia. Ei mulla muuta. Sivusta

• Anonyymi00093
        UUSI

Netissä

• Anonyymi00008
      UUSI

No en, voi harmi. Mutta kuvittelen näkeväni.

• Anonyymi00009
      UUSI

Sinun pitäisi miettiä, miksi teet niin. Miksi haluat elää toisten elämää, etkä omaasi.

• Anonyymi00010
      UUSI

Olisin hyvin otettu

• Anonyymi00016
        UUSI

Sen lisäksi oot tosi söpö 😘

• Anonyymi00012
      UUSI

Päivittäin. Eikö kerta viikkossa riitä. Sähän oot ehtinyt joka ihosolun kattelee.

• Anonyymi00013
        UUSI

Ei… katselen niitä usein silloin, kun ikävä on pahimmillaan. Voisin uppoutua niihin silmiin vaikka ikuisuudeksi❤️
        Ap

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei… katselen niitä usein silloin, kun ikävä on pahimmillaan. Voisin uppoutua niihin silmiin vaikka ikuisuudeksi❤️
        Ap

Kato tarkkaa vaikka näkyis kaihi.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ap

Minkä väriset silmät?

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minkä väriset silmät?

Ruskeat, ihanat👁👁👀

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Yleensä lääkärit tietävät tuollaisia asioita.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Yleensä lääkärit tietävät tuollaisia asioita.

Oo oikein lääkäri olet.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tämä piilovihamielinen mumina palstaäijälle sutkauttelemaan on aika läpinäkyvää feimeilyä

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minkä väriset silmät?

Vihreät

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Vihreät

Kissa naisen

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Kissa naisen

❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Tämä piilovihamielinen mumina palstaäijälle sutkauttelemaan on aika läpinäkyvää feimeilyä

tuhti mamma nyt päikkäreille niin rauhoitut.

• Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Saatko tyydytystä tästä pakkomieleisestä hahmostasi?

• Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00081 kirjoitti:

tuhti mamma nyt päikkäreille niin rauhoitut.

Ei lainkaan näin, aina mahtuu yksi burgeri ku valo paistaa läpitte. Sori siitäkin

• Anonyymi00097
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Saatko tyydytystä tästä pakkomieleisestä hahmostasi?

Saatko läpinäkyviä kilareita kun sinun mainehaitan tuottaminen ja muu kiusanteko on ollut lopulta aika merkityksetöntä?

• Anonyymi00014
      UUSI

En oikein usko että kukaan katselisi kuviani.

• Anonyymi00015
      UUSI

Mä en enää katsele. Odotan että nähdään kasvokkain. Jos joskus nähdään. Kuvat saa vain surulliseksi.
      M-nainen

• Anonyymi00046
        UUSI

Nukkuu.

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Nukkuu.

Mikä tämän "nukkuu" -juttu on, kun olen kirjoituksen perään aina välillä laitetaan? En nuku, jos kerran kirjoitan :D

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Mikä tämän "nukkuu" -juttu on, kun olen kirjoituksen perään aina välillä laitetaan? En nuku, jos kerran kirjoitan :D

"Olen" pois...

• Anonyymi00017
      UUSI

Pahastuisin, että et kerro siitä minulle. Voisin ehkä lähettää spessukuvan privana.

• Anonyymi00019
        UUSI

No teeppä se 🥵

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No teeppä se 🥵

Ehkä tekisinkin, JOS toinen ensin sanoisi minulle katselevansa kuviani päivittäin. En kai minä nyt ala sattuman varaisesti arvailemaan, että kenelle niitä kuvia pitäisi lähettää. Jos haluu saada kuvia, on pakko antaa kuulua ensin itsestään.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ehkä tekisinkin, JOS toinen ensin sanoisi minulle katselevansa kuviani päivittäin. En kai minä nyt ala sattuman varaisesti arvailemaan, että kenelle niitä kuvia pitäisi lähettää. Jos haluu saada kuvia, on pakko antaa kuulua ensin itsestään.

Eiköhän tuo " teeppä se" ollut mies... Kuten aloittajakin. Ei naiset nyt niin miesten kuvien perään ole. Miehet rakastaa enemmän silmillään, naiset korvillaan.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei tarvi arvata, hän tietää kyllä kuka niitä mielellään katselisi.

• Anonyymi00020
      UUSI

Olen surullinen koska en riittänyt sinulle edes ystäväksi.
      R

• Anonyymi00021
      UUSI

Näinpä vois vaikka olla täälläkin ja tuo saunakuva vieläkin...hmm...niin vieläkin höyryää 😉

• Anonyymi00033
        UUSI

Saunassa otetaan kuvia?🤢Kamerat ei kuulu saunaan.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Saunassa otetaan kuvia?🤢Kamerat ei kuulu saunaan.

Oiskohan ollut vilvottelukuva?

• Anonyymi00022
      UUSI

En pahastuisi. Katsele vaan. On mullakin sun kuvat tallessa, mutta en katso, vaikka mieli välillä tekis.

• Anonyymi00025
      UUSI

Kyllä minun kuviani ainakin saa katsoa. Harvempi varmaan pahastuu.

• Anonyymi00029
      UUSI

Oletko löytänyt sen uintikuvan? Se on julkisesti katsottavissa, mutta sen löytääkseen pitää nuuskia kansiot tarkkaan. :D

• Anonyymi00032
        UUSI

Mitkä ihmeen kansiot? Mitä malleja täällä kirjoittaa?

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mitkä ihmeen kansiot? Mitä malleja täällä kirjoittaa?

Ne on x files varmaan nyt sitten...

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ne on x files varmaan nyt sitten...

Huvittavaa jos nyky"miehilläkin" alkaa olla itsestään jo jotain kuvakansioita🤭😁Itse pidän vähän perinteisemmistä ja vanhemmista (40+) miehistä, enkä mistään selfieitä ottavista geelitukka-sheivaajista 😅

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Huvittavaa jos nyky"miehilläkin" alkaa olla itsestään jo jotain kuvakansioita🤭😁Itse pidän vähän perinteisemmistä ja vanhemmista (40 ) miehistä, enkä mistään selfieitä ottavista geelitukka-sheivaajista 😅

Sama mulla. Kuulostaa ja näyttää koomiselta neitipojat, jotka ottaa itsestään jotain ilman paitaa-kuvia. Mutta kaipa ne toisilleen niitä ottaa, en tuomitse😝

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sama mulla. Kuulostaa ja näyttää koomiselta neitipojat, jotka ottaa itsestään jotain ilman paitaa-kuvia. Mutta kaipa ne toisilleen niitä ottaa, en tuomitse😝

Onhan nekin aika kuuman näköisiä miehet ilman paitaa. Jotkut mustavalkoiset kuvat varsinkin. Läähpuuh näin karkeasti ja limaisesti esitettynä.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Huvittavaa jos nyky"miehilläkin" alkaa olla itsestään jo jotain kuvakansioita🤭😁Itse pidän vähän perinteisemmistä ja vanhemmista (40 ) miehistä, enkä mistään selfieitä ottavista geelitukka-sheivaajista 😅

Eli katkruutesi ulottuu myös ainakin itseäsi nuorempiin miehiin, vai mitä aloittajaäijä?

• Anonyymi00041
      UUSI

En mä koskaan ole kaverin kuville sormeillut, ihastelen vain kauniita tatuointeja ja ihmettelen sitä kohoumaa siellä rintalastassa että mikähän se on. Nainen50+

• Anonyymi00042
        UUSI

Ei naiset sormeta miesten kuville. Luuleekohan miehet tosiaan niin. Mutta tietysti jos mies on rakas, toisen kasvot ja kroppa herättää hellyyttä ja haluakin. Ihan vaatteet päällä mieluiten. Mies on seksikkäämillään istuvissa farkuissa ja tiukassa t-paidassa tai villapaidassa. Ei ilman paitaa.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ei naiset sormeta miesten kuville. Luuleekohan miehet tosiaan niin. Mutta tietysti jos mies on rakas, toisen kasvot ja kroppa herättää hellyyttä ja haluakin. Ihan vaatteet päällä mieluiten. Mies on seksikkäämillään istuvissa farkuissa ja tiukassa t-paidassa tai villapaidassa. Ei ilman paitaa.

Olen nainen ja katson vaikka jonkun kivan näköisen miehen kuvaa. Siitä kuvasta luon mielessäni kuvitteellisen hahmon ja sille sitten sormettelen. Tuliko tarpeeksi selvästi?

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Olen nainen ja katson vaikka jonkun kivan näköisen miehen kuvaa. Siitä kuvasta luon mielessäni kuvitteellisen hahmon ja sille sitten sormettelen. Tuliko tarpeeksi selvästi?

No oli kyllä niin evoottinen kuvaus tämäkin aloittajaäijä että kieli napsahtaa kitalakeen kiinni.

• Anonyymi00043
      UUSI

Ja kerroitko kuinka siitä voisi pahastua mitä se muka auttaisi

• Anonyymi00047
      UUSI

Huomenta.! Voit niitä katsella niin paljon, kuin haluat. Sinua varten ne sillä on ja kaverina voit katsoa paljon muutakin siellä... laita pyyntö!

• Anonyymi00048
      UUSI

Ei mua kiinnosta senkun katselet

• Anonyymi00051
      UUSI

Otetaan pimpit!

• Anonyymi00064
        UUSI

Kaulatatskat ilmeisesti niin passe

• Anonyymi00052
      UUSI

Sen vuoksihan ne ovat julkisesti näkyvillä, että niitä katseltaisiin.

• Anonyymi00065
      UUSI

Saa katsoa😅

• Anonyymi00066
      UUSI

Onko sulla siniset silmät?

• Anonyymi00072
      UUSI

Ihmettelen 😳, on aika paljon epäasiallisia kommentteja, joissa ei ole mainittu, että ne ovat sivusta. Niitä varmaan luullaan ap:n vastauksiksi, mutta mikään niistä ei ole ap:n kirjoittamia.
      Kirjoitin tämän aloituksen koska juuri silloin oli niin paljon ikävä häntä.

Tässä vastaukset muutamiin kysymyksiin:
      Aloituksen kohde ei ole somessa. Hänen kuvansa ovat yhteiskuvia, jotka hän on itse ottanut joskus vuosia sitten, ja ne ovat minulla tallessa.
      Kuvia katselen silloin, kun kaipaan häntä eniten ja ikävä on pahimmillaan. Siihen ei liity mitään seksuaalisia himoja, vaan rakkauden ja kaipuun tunne.
      Hänen silmiensä väri on vihreä.
      - Ap

• Anonyymi00099
        UUSI

Hyvä kommentti ja huomautus yleisestikin. TästäKIN ketjusta monelle tullut harmillinen väärinkäsitys. Jotku ne tahalleen härnäävät ajan kuluksi ja antavat turhaa toivoa.

• Anonyymi00083
      UUSI

Se passaa mulle oikein hyvin, kunhan et kutittele kuvaa. Kukaan ei tykkää ihmisistä, jotka ovat luonteeltaan ns. "kalatankin koputtajia".

• Anonyymi00098
        UUSI

Hinkannut sormella olen, en koputtellut lasiin. Pimeässä makkarissa verhot kiinni, ettei kukaan vaan huomaa ja pitää juurikin varoa mihin sormellaan tökkää ettei tule tykkäys. /sivusta

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      103
      6392
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      340
      5767
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      67
      3514
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3395
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2779
    6. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1780
    7. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      13
      1755
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1614
    9. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      188
      1234
    10. Toksinen ja negatiivinen kansa

Samaan muottiin valetut
      Suomussalmi
      93
      1153
    Aihe