Jos tietäisit, että katselen lähes päivittäin kuviasi?
Miehelle
Pahastuisitko
88
828
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä, mitä ihmettä, ota yhteyttä beibi saat halin
- Anonyymi00002UUSI
Mitä sie teet samaa aikaa kun sie niitä kattelet
- Anonyymi00006UUSI
Sivusta vaan, että enpä kerro ja päivitän niitä mielikuvissa.
- Anonyymi00054UUSI
Haetteko te sexuaalista kiihoketta palstaäijän avauksista, nuori herra?
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kudo sukkaa ja rauhoitu mummo.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Hae apua pakkomielteeseesi!
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Kudo sukkaa ja rauhoitu mummo.
No, olipa tämä erikoinen ad hominem, oletteko te aivan outo, nuori herra?
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Hae apua pakkomielteeseesi!
Jaha, nollasta sataan kiihtyvä luetun ymmärryksen suhteen vaikeuksia kokeva palstaa juontava emäntäkin tormistautui sanomaan jotain yhtä asian vierestä kuten aina
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
No, olipa tämä erikoinen ad hominem, oletteko te aivan outo, nuori herra?
Nuorison kielenkäyttö on niin kovin Vulgaaria
- Anonyymi00003UUSI
Samoin naiselle. Vilkaisen päivittäin kuvaasi ja tulee❤️ hyvälle tuulelle
- Anonyymi00007UUSI
Mistä katot?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mistä katot?
Facebook
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Facebook
Ei sinulla tietääkseni ole Facebookia, etkä ole kaverilistallani. Miten pääsit katsomaan?
Ap - Anonyymi00050UUSI
Jotain niin lämmintä ja herkkää kauneutta hieman arkuutta ja jotain odottavaa katsetta silmistäsi. Luonnollisuutta ja nuoren naisen herkkyyttä joka odottaa sitä oikeaa rinnalleen tukemaan arjen myrskyissä ja tasapainottamaan elämääsi... sitä toista puoliskoa täydentämään teitä molempia < Sinulle
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei sinulla tietääkseni ole Facebookia, etkä ole kaverilistallani. Miten pääsit katsomaan?
ApTaas tätä palstaäijän somemaailmaan sijoittuvaa performaatiota, pyh
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Jotain niin lämmintä ja herkkää kauneutta hieman arkuutta ja jotain odottavaa katsetta silmistäsi. Luonnollisuutta ja nuoren naisen herkkyyttä joka odottaa sitä oikeaa rinnalleen tukemaan arjen myrskyissä ja tasapainottamaan elämääsi... sitä toista puoliskoa täydentämään teitä molempia < Sinulle
Kuinka nuoresta neidosta on kysymys, kuvien kautta yliekäytyvä apäijä? Kunhan utelen täsä
- Anonyymi00070UUSI
Suosittelen sinulle jotain muuta harrastusta ,kuin täällä roikkuminen ja toisten palstalaisten jatkuva pilkkaaminen ja mustamaalaaminen... jos joku on narsisti sinä olet voittanut ykköspalkinnon kirkkaasti.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Taas tätä palstaäijän somemaailmaan sijoittuvaa performaatiota, pyh
Taitaa tuo jatkuvasti maalittamasi äijä olla pakkomielteesi.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Olet äijään ihastunut?
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kuinka nuoresta neidosta on kysymys, kuvien kautta yliekäytyvä apäijä? Kunhan utelen täsä
Sinua kyllä sorjempi ja reippaasti.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Olet kyllä aikamoinen kummallisten otusten kerhon vetäjä...mummeli rukka.
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Taitaa tuo jatkuvasti maalittamasi äijä olla pakkomielteesi.
Onko tämä mainitsemasi maalitus(🥱) jotenkin olennaisesti sinun palstan juontamisen dramaturgian tiellä yhden naisen suuntaan osoitellen? Vähän liiankin voimakas reaktio nimittäin, nainen😏
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Olet äijään ihastunut?
Olen joskus ollut johonkin äijään ihastunut tms joo, jopa lapsen isään hetkellisesti. Piilovttuilua tähän erääseen tarinallisuuteen liittyen tiät kyllä lapsonen
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Sinua kyllä sorjempi ja reippaasti.
Ny löit kyllä gubbe vyön alle. Ei ole mitään syytä elää enääN
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Olet kyllä aikamoinen kummallisten otusten kerhon vetäjä...mummeli rukka.
Kirjoitatko ihan tosissasi tästä mummeliasiasta sillä tavalla kuten kolmekymppinen sipuli vain voisi? No kylläpä iltatähteä taas harmittaa kun mustamaalailu liukenee veteen
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Kirjoitatko ihan tosissasi tästä mummeliasiasta sillä tavalla kuten kolmekymppinen sipuli vain voisi? No kylläpä iltatähteä taas harmittaa kun mustamaalailu liukenee veteen
Ja mitä tulee ihana iltatähti omituisten otusten kerhon vetämiseen, niin aika roimasti se onnistuit laskemaan yhteisön arvoa sinäkin.
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä hieman, koska ei ole reilua etten voi katsoa sinua livessä.
- Anonyymi00005UUSI
Näitkö sen hyvän videon, jossa letku heiluu reideltä toiselle kävellessä...
- Anonyymi00057UUSI
Kyllä. Tekoälyn ihmeellinen maailma luo uusia ulottuvuuksia. Ei mulla muuta. Sivusta
- Anonyymi00093UUSI
Netissä
- Anonyymi00008UUSI
No en, voi harmi. Mutta kuvittelen näkeväni.
- Anonyymi00009UUSI
Sinun pitäisi miettiä, miksi teet niin. Miksi haluat elää toisten elämää, etkä omaasi.
- Anonyymi00010UUSI
Olisin hyvin otettu
- Anonyymi00016UUSI
Sen lisäksi oot tosi söpö 😘
- Anonyymi00012UUSI
Päivittäin. Eikö kerta viikkossa riitä. Sähän oot ehtinyt joka ihosolun kattelee.
- Anonyymi00013UUSI
Ei… katselen niitä usein silloin, kun ikävä on pahimmillaan. Voisin uppoutua niihin silmiin vaikka ikuisuudeksi❤️
Ap - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei… katselen niitä usein silloin, kun ikävä on pahimmillaan. Voisin uppoutua niihin silmiin vaikka ikuisuudeksi❤️
ApKato tarkkaa vaikka näkyis kaihi.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
ApMinkä väriset silmät?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minkä väriset silmät?
Ruskeat, ihanat👁👁👀
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kato tarkkaa vaikka näkyis kaihi.
Yleensä lääkärit tietävät tuollaisia asioita.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Yleensä lääkärit tietävät tuollaisia asioita.
Oo oikein lääkäri olet.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kato tarkkaa vaikka näkyis kaihi.
Tämä piilovihamielinen mumina palstaäijälle sutkauttelemaan on aika läpinäkyvää feimeilyä
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minkä väriset silmät?
Vihreät
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Vihreät
Kissa naisen
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kissa naisen
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tämä piilovihamielinen mumina palstaäijälle sutkauttelemaan on aika läpinäkyvää feimeilyä
tuhti mamma nyt päikkäreille niin rauhoitut.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Saatko tyydytystä tästä pakkomieleisestä hahmostasi?
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
tuhti mamma nyt päikkäreille niin rauhoitut.
Ei lainkaan näin, aina mahtuu yksi burgeri ku valo paistaa läpitte. Sori siitäkin
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Saatko tyydytystä tästä pakkomieleisestä hahmostasi?
Saatko läpinäkyviä kilareita kun sinun mainehaitan tuottaminen ja muu kiusanteko on ollut lopulta aika merkityksetöntä?
- Anonyymi00014UUSI
En oikein usko että kukaan katselisi kuviani.
- Anonyymi00015UUSI
Mä en enää katsele. Odotan että nähdään kasvokkain. Jos joskus nähdään. Kuvat saa vain surulliseksi.
M-nainen- Anonyymi00046UUSI
Nukkuu.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Nukkuu.
Mikä tämän "nukkuu" -juttu on, kun olen kirjoituksen perään aina välillä laitetaan? En nuku, jos kerran kirjoitan :D
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Mikä tämän "nukkuu" -juttu on, kun olen kirjoituksen perään aina välillä laitetaan? En nuku, jos kerran kirjoitan :D
"Olen" pois...
- Anonyymi00017UUSI
Pahastuisin, että et kerro siitä minulle. Voisin ehkä lähettää spessukuvan privana.
- Anonyymi00019UUSI
No teeppä se 🥵
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
No teeppä se 🥵
Ehkä tekisinkin, JOS toinen ensin sanoisi minulle katselevansa kuviani päivittäin. En kai minä nyt ala sattuman varaisesti arvailemaan, että kenelle niitä kuvia pitäisi lähettää. Jos haluu saada kuvia, on pakko antaa kuulua ensin itsestään.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ehkä tekisinkin, JOS toinen ensin sanoisi minulle katselevansa kuviani päivittäin. En kai minä nyt ala sattuman varaisesti arvailemaan, että kenelle niitä kuvia pitäisi lähettää. Jos haluu saada kuvia, on pakko antaa kuulua ensin itsestään.
Eiköhän tuo " teeppä se" ollut mies... Kuten aloittajakin. Ei naiset nyt niin miesten kuvien perään ole. Miehet rakastaa enemmän silmillään, naiset korvillaan.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei tarvi arvata, hän tietää kyllä kuka niitä mielellään katselisi.
- Anonyymi00020UUSI
Olen surullinen koska en riittänyt sinulle edes ystäväksi.
R - Anonyymi00021UUSI
Näinpä vois vaikka olla täälläkin ja tuo saunakuva vieläkin...hmm...niin vieläkin höyryää 😉
- Anonyymi00033UUSI
Saunassa otetaan kuvia?🤢Kamerat ei kuulu saunaan.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Saunassa otetaan kuvia?🤢Kamerat ei kuulu saunaan.
Oiskohan ollut vilvottelukuva?
- Anonyymi00022UUSI
En pahastuisi. Katsele vaan. On mullakin sun kuvat tallessa, mutta en katso, vaikka mieli välillä tekis.
- Anonyymi00025UUSI
Kyllä minun kuviani ainakin saa katsoa. Harvempi varmaan pahastuu.
- Anonyymi00029UUSI
Oletko löytänyt sen uintikuvan? Se on julkisesti katsottavissa, mutta sen löytääkseen pitää nuuskia kansiot tarkkaan. :D
- Anonyymi00032UUSI
Mitkä ihmeen kansiot? Mitä malleja täällä kirjoittaa?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mitkä ihmeen kansiot? Mitä malleja täällä kirjoittaa?
Ne on x files varmaan nyt sitten...
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ne on x files varmaan nyt sitten...
Huvittavaa jos nyky"miehilläkin" alkaa olla itsestään jo jotain kuvakansioita🤭😁Itse pidän vähän perinteisemmistä ja vanhemmista (40+) miehistä, enkä mistään selfieitä ottavista geelitukka-sheivaajista 😅
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Huvittavaa jos nyky"miehilläkin" alkaa olla itsestään jo jotain kuvakansioita🤭😁Itse pidän vähän perinteisemmistä ja vanhemmista (40 ) miehistä, enkä mistään selfieitä ottavista geelitukka-sheivaajista 😅
Sama mulla. Kuulostaa ja näyttää koomiselta neitipojat, jotka ottaa itsestään jotain ilman paitaa-kuvia. Mutta kaipa ne toisilleen niitä ottaa, en tuomitse😝
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sama mulla. Kuulostaa ja näyttää koomiselta neitipojat, jotka ottaa itsestään jotain ilman paitaa-kuvia. Mutta kaipa ne toisilleen niitä ottaa, en tuomitse😝
Onhan nekin aika kuuman näköisiä miehet ilman paitaa. Jotkut mustavalkoiset kuvat varsinkin. Läähpuuh näin karkeasti ja limaisesti esitettynä.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Huvittavaa jos nyky"miehilläkin" alkaa olla itsestään jo jotain kuvakansioita🤭😁Itse pidän vähän perinteisemmistä ja vanhemmista (40 ) miehistä, enkä mistään selfieitä ottavista geelitukka-sheivaajista 😅
Eli katkruutesi ulottuu myös ainakin itseäsi nuorempiin miehiin, vai mitä aloittajaäijä?
- Anonyymi00041UUSI
En mä koskaan ole kaverin kuville sormeillut, ihastelen vain kauniita tatuointeja ja ihmettelen sitä kohoumaa siellä rintalastassa että mikähän se on. Nainen50+
- Anonyymi00042UUSI
Ei naiset sormeta miesten kuville. Luuleekohan miehet tosiaan niin. Mutta tietysti jos mies on rakas, toisen kasvot ja kroppa herättää hellyyttä ja haluakin. Ihan vaatteet päällä mieluiten. Mies on seksikkäämillään istuvissa farkuissa ja tiukassa t-paidassa tai villapaidassa. Ei ilman paitaa.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei naiset sormeta miesten kuville. Luuleekohan miehet tosiaan niin. Mutta tietysti jos mies on rakas, toisen kasvot ja kroppa herättää hellyyttä ja haluakin. Ihan vaatteet päällä mieluiten. Mies on seksikkäämillään istuvissa farkuissa ja tiukassa t-paidassa tai villapaidassa. Ei ilman paitaa.
Olen nainen ja katson vaikka jonkun kivan näköisen miehen kuvaa. Siitä kuvasta luon mielessäni kuvitteellisen hahmon ja sille sitten sormettelen. Tuliko tarpeeksi selvästi?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Olen nainen ja katson vaikka jonkun kivan näköisen miehen kuvaa. Siitä kuvasta luon mielessäni kuvitteellisen hahmon ja sille sitten sormettelen. Tuliko tarpeeksi selvästi?
No oli kyllä niin evoottinen kuvaus tämäkin aloittajaäijä että kieli napsahtaa kitalakeen kiinni.
- Anonyymi00043UUSI
Ja kerroitko kuinka siitä voisi pahastua mitä se muka auttaisi
- Anonyymi00047UUSI
Huomenta.! Voit niitä katsella niin paljon, kuin haluat. Sinua varten ne sillä on ja kaverina voit katsoa paljon muutakin siellä... laita pyyntö!
- Anonyymi00048UUSI
Ei mua kiinnosta senkun katselet
- Anonyymi00051UUSI
Otetaan pimpit!
- Anonyymi00064UUSI
Kaulatatskat ilmeisesti niin passe
- Anonyymi00052UUSI
Sen vuoksihan ne ovat julkisesti näkyvillä, että niitä katseltaisiin.
- Anonyymi00065UUSI
Saa katsoa😅
- Anonyymi00066UUSI
Onko sulla siniset silmät?
- Anonyymi00072UUSI
Ihmettelen 😳, on aika paljon epäasiallisia kommentteja, joissa ei ole mainittu, että ne ovat sivusta. Niitä varmaan luullaan ap:n vastauksiksi, mutta mikään niistä ei ole ap:n kirjoittamia.
Kirjoitin tämän aloituksen koska juuri silloin oli niin paljon ikävä häntä.
Tässä vastaukset muutamiin kysymyksiin:
Aloituksen kohde ei ole somessa. Hänen kuvansa ovat yhteiskuvia, jotka hän on itse ottanut joskus vuosia sitten, ja ne ovat minulla tallessa.
Kuvia katselen silloin, kun kaipaan häntä eniten ja ikävä on pahimmillaan. Siihen ei liity mitään seksuaalisia himoja, vaan rakkauden ja kaipuun tunne.
Hänen silmiensä väri on vihreä.
- Ap- Anonyymi00099UUSI
Hyvä kommentti ja huomautus yleisestikin. TästäKIN ketjusta monelle tullut harmillinen väärinkäsitys. Jotku ne tahalleen härnäävät ajan kuluksi ja antavat turhaa toivoa.
- Anonyymi00083UUSI
Se passaa mulle oikein hyvin, kunhan et kutittele kuvaa. Kukaan ei tykkää ihmisistä, jotka ovat luonteeltaan ns. "kalatankin koputtajia".
- Anonyymi00098UUSI
Hinkannut sormella olen, en koputtellut lasiin. Pimeässä makkarissa verhot kiinni, ettei kukaan vaan huomaa ja pitää juurikin varoa mihin sormellaan tökkää ettei tule tykkäys. /sivusta
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1036392Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3405767Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk673514Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123395Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062779Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211780Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t131755Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881234- 931153