Olin 21 ja työkeikalla naapurikaupungissa missä tätini, äitini sisko asui. Hotelimenoja säästääkseni nukuin tädin luona.
Tämä tapahtui ihan tavallisena arki-iltana. Olin käynyt suihkussa ja menin huoneeseeni pukeutumaan. Kuulin että täti kolisteli keittiössä. Kun annoin pyyhkeen pudota lattialle katselin kaluani joka seisoi täydessä mitassaan. Kaluni oli miehen vehje, pallit olivat tosin aika pienet... Suljin silmäni ja tunsin jännän värinän… Olihan tästä aikaa, tyttöystävä jätti kuukausi sitten eikä oma runkku ole kiinnostantut-
- Ompas hieno!
Pelästyin ja katsoin. Täti seisoi edessäni ilkosillaan!
- Jatka vain puristelua! Vai haluatko että täti auttaa?
En osannut sanoa mitään.
- No katsele vähän nyt oikein kunnon tissejä! Ja katso nyt vähän pimppaakin! Eikös ole hieno! Vaikka nyt kun sinä olet iso voit sanoa vittu! Mustakarvainen VITTU! Annapas kätesi, noin, tunnetko että se on märkä! Kosketa täältä, vähän ylempää--- aaah….
Täti otti kalustani kiinni ja ruiskutin lastin hänen käteensä.
- Noin sehän tuli äkkiä! Olet ollut pitkään kiimassa!
- Anteeksi … minä…
- Älä koskaan pyydä anteeksi äläkä häpeä seksuaalisuuttasi! Muista se! Meidät on luotu nauttimaan! Ja meidän perheemme on hävennyt jo tarpeeksi! Nyt on aika vapautua!
- Miksi me olemme hävenneet?
- Pitkä juttu. Eikö äitisi ole kertonut? Mutta asia on niin että sinun isopaappasi oli savottamiesten lutka. Hän meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli, joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle. Kuten itsestäsikin näet niin sukumme on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen.
Kasvoimme pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi. Minä ja äitisi jouduimme kasvaessamme kärsimään paljon tästä häpeästä. Mutta enää en ainakaan minä häpeä! Etkä sinäkään!
Tädin kanssa
Anonyymi-ap
9
14923
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottava täti!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17826386A
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minunkin isopaappa oli. Koko savotan pallit perseessä aamusta iltaan.
- Anonyymi
Isopaapat oli.
- Anonyymi
Taas pannaan savottamiehiä halvalla. Savotoilla ei perseilty!
- Anonyymi
Hyvää iltaa metsien miehet
- Anonyymi
No iltaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No iltaa!
Spede se vaan porskuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spede se vaan porskuttaa
Tokkila kynttilää polttaa.
Ketjusta on poistettu 124 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1661921- 1711680
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691578Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241373Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961308Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1521010- 99994
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192899Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud227842