Mitenkäs paikalliset etsivät ja tarkkailijat eivät ole tietoisia siitä että eräs teollisuuskylässä sijaitseva yritys on tainnut jättää konkurssihakemuksen tänään. Eikä siis ole kyseessä kaasualan toimija.
Omituista on
40
3277
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tiedetään, mutta ollaan surusta kännissä.
- Anonyymi
Tästä tulee hyvä päivä!
- Anonyymi
Onko joku muu kuin Reo Tuote?
- Anonyymi
Ei saatana!
- Anonyymi
Lieksa Tyres Oy jättänyt 17.4.2023 eli tänään konkurssihakemuksen.
- Anonyymi
Ei tullutkaan hyvä päivä
- Anonyymi
Ei ole totta! Mistä tuo uutinen?
- Anonyymi
Väänäsen puolesta en ole pahoillani mutta Janin ja työntekijöiden puolesta olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väänäsen puolesta en ole pahoillani mutta Janin ja työntekijöiden puolesta olen.
Rohkenen epäillä että on hevosmiesten tietotoimiston uutisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkenen epäillä että on hevosmiesten tietotoimiston uutisia.
Lieksan Lehden uutisen mukaan kyseessä on Reo Tuote, ei rengastehdas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksan Lehden uutisen mukaan kyseessä on Reo Tuote, ei rengastehdas.
Reo tuote on haettu konkurssiin jo viikko takaperin.
"Lieksa Tyres Oy jättänyt 17.4.2023 eli tänään konkurssihakemuksen."
Meidän omat palstan Lieksa Uutiset tietää nopeimmin kuin lieksan liuska. - Anonyymi
Mihin tuo väite perustuu?
Tyres ei ole jättänyt konkurssihakemustaan joten tuo väite on valetta.
Ole toki minäkin huhuja kuullut että Tyres lopettaa polkupyöränrenkaiden tekemisen mutta huhut on huhuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole toki minäkin huhuja kuullut että Tyres lopettaa polkupyöränrenkaiden tekemisen mutta huhut on huhuja.Ainakin nettisivut ja facebook sivut on alhaalla. Mistä lienee sitten johtuukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole toki minäkin huhuja kuullut että Tyres lopettaa polkupyöränrenkaiden tekemisen mutta huhut on huhuja.Suomi Tyres valmistaa pääosin polkypyörien nastarenkaita ja pienemmässä määrin mopojen renkaita.
Jos polkupyöränrenkaiden valmistus loppuu niin kaikki tietää mitä se meinaa!....Totaalista loppua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole toki minäkin huhuja kuullut että Tyres lopettaa polkupyöränrenkaiden tekemisen mutta huhut on huhuja.https://maksukyvyttomyysrekisteri.om.fi/?lang=fi sinne vaan hakukenttään Lieksa Tyres niin näet valheen ihan itse.
- Anonyymi
No sinulla on varmaankin esittää jotain faktatietoa asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinulla on varmaankin esittää jotain faktatietoa asiasta?
Faktantarkistajakin sitten saapui. Pakko kai tuo on uskoa. On kyllä taas yksi pas** uutinen tälle kylälle. Niinkuin joku kirjoitti niin tässä tapauksessa yrittäjän ja työntekijöiden puolesta tuntuu todella pahalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin nettisivut ja facebook sivut on alhaalla. Mistä lienee sitten johtuukin.
Eilen oli nettisivut ajettu alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://maksukyvyttomyysrekisteri.om.fi/?lang=fi sinne vaan hakukenttään Lieksa Tyres niin näet valheen ihan itse.
Huhut siis on pitäneet paikkansa:
KONKURSSIASIA
Velallinen: Lieksa Tyres Oy
Y-tunnus: 3087757-5
Lähiosoite: Kerantie 19
Postinumero: 81720
Postitoimipaikka: LIEKSA
Kotikunta: Lieksa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen oli nettisivut ajettu alas.
Huomasin saman että nettisivut ja face on poistettu!
Taitaa olla tuon firman loppu käsillä ja pian.
Tulee taas työttömiä lisää, joita voi pallotella mm kuntouttavassa työtoiminassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktantarkistajakin sitten saapui. Pakko kai tuo on uskoa. On kyllä taas yksi pas** uutinen tälle kylälle. Niinkuin joku kirjoitti niin tässä tapauksessa yrittäjän ja työntekijöiden puolesta tuntuu todella pahalta.
No pakkohan lieksassa on vaatia faktoja koska täällä levitellään niin paljon kaikkea paikkaansa pitämätöntä paskatietoa. Valitettavasti se on vaan uskottava että tyresille on näin käynyt.
- Anonyymi
"paikalliset etsivät ja tarkkailijat" ovat sidottuja nyt muutamaan juttuun vielä kauan mutta hyvä että paikallisia yritysuutisia valvotte myös.
- Anonyymi
Toimiiko kenkätehdaskaan enää?
- Anonyymi
Ei ole kuulunut mitään siitä yrityksestä.
- Anonyymi
Oon pannu renkaanpaistajaa pinppiin paljaalla makso palkastaan panppalkkaa50€
- Anonyymi
Väänänen palkannut laiskoja työntekijöitä 9 eurolla niin eihän se kannata.
- Anonyymi
Väänänen perustaa yrityksen, ottaa muutaman kumppanin ja yhteiskunnan tuet, ja nostaa hyvät palkkiot/palkan ideoinnistaan sen aikaa kun toiminnassa mukana, ja sitten onkin aika siirtyä seuraavaan "yritykseen"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väänänen perustaa yrityksen, ottaa muutaman kumppanin ja yhteiskunnan tuet, ja nostaa hyvät palkkiot/palkan ideoinnistaan sen aikaa kun toiminnassa mukana, ja sitten onkin aika siirtyä seuraavaan "yritykseen"?
*Maakunnan kehittäjä*, keput järjesti Väänäselle tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väänänen LieksaTyres Oy:n hallituksen pj.
Hallitus päättää kaikista yrityksen asioista.
- Anonyymi
Kun teollisuus lopettaa ja maaseutu hiipuu, niin eipä tänne jää hirveästi lapsille kerrottavaa.
- Anonyymi
MIKÄ MAKSAA KUN EI PULI PENKIT ILMESTY SATAMA, VR AUKIO, PIELISENTIE KAUPPOJEN ETEEN. PERUSTAKAA KAARISILLALLE SPURGU PUBI TYÖTTÖMILLE.
- Anonyymi
oon pannu pulipenkillä tötönta naista paljaalla
- Anonyymi
Lieksa Tyräs ja 9 euron miehet.
- Anonyymi
Nyt Karjalainen kirjoittaa Lieksa Tyres konkkaan
- Anonyymi
Ei taida Lieksan lehdessä olla mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida Lieksan lehdessä olla mitään?
Ei tieto kerinnyt tämänpäivän lieksan liuskaan, mutta on torstain liuskassa "mittava lukupaketti" aiheesta, ainakin puolenkymmentä lausetta.
- Anonyymi
Jotenkin ei yllättänyt,nostettiin yritystuet ja muut investointituet eurot taskuun ja lappu luukulle suletu ei kanata. Kaikki pannaan venäjän sodan piikkiin, kyllä nämä velikullat osaa.
- Anonyymi
Kohta kuullaan että se kaasualan toimija rientää apuun kunhan saadaan muutama milli jostain. Vaikka kaupungilta.
- Anonyymi
Olisikohan kannattanut keskittyä enemmän kesärenkaisiin, joita suurin osa pyöräilijöistä käyttää. Todella harva ylipäätään pyöräilee talvisin.
Ja jos ajattelee että renkaita meni myös vientiin, niin ulkomailla varsinkin käytetään enemmän kesärenkaita.
En tarkoita että talvirenkaiden valmistus olisi pitänyt kokonaan lopettaa.
Toinen on yrityksen suomea ja enkkua sekoittanut nimi. Olisivat vaihtaneet nimeksi Suomi renkaat, tai enkuksi vaikka Fintyre. Eli reilusti joko suomea tai enkkua eikä mitään sekoitusta.
Fintyre nimi olisi ollut kyllä paras varsinkin vientiä varten. Lisäksi se tuo vähän mieleen venture (seikkailu) sanan, joka olisi hyvä mielikuvamarkkinointia ajatellen... - Anonyymi
Harmi kun eivät sinua kehittämispääliköksi palkanneet.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043