Selkä kipeytyi eikä onnistu nyt pyörien vaihto sairaslomalla. Kokemuksia ei Suonenjoelta kun olen itse vaihtanut pyörät ja ostanut renkaat Kuopiosta. Joskus noin 30 vuotta sitten pyysin renkaista tarjousta joltain yrittäjältä Suonenjoelta mutta melkein pyörryin kun kuulin hinnan. Sen jälkeen Kuopio ollut ostopaikka. Kesärenkaat alle ja oikeat paineet ja vanteet naarmuttamatta. Löytyykö Suonenjoelta laatua. Mainoksia kyllä on paikallislehdessä.
Kesärenkaat alle
9
1576
Vastaukset
- Anonyymi
KYSY PRKL SIITÄ MAINOKSEN NUMEROSTA ÄLÄKÄ TÄÄLLÄ PIIPITÄ
- Anonyymi
Lääkkeet ! Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Jospa se sinun selkä kipeytyy siitä kun jodut ajelemaan Kuopioon aina kun on renkaidenvaihdon aika tai uusien hannkkiminen, se on raskasta puuhaa.
- Anonyymi
Mää vaihdoin eilen kesärenkaat autoon. Lainasin naapurilta akkukäyttöistä mutteriväännintä. Tosi kätevä peli. Ei tullu edes hiki eikä selkä kipeäksi joo...
- Anonyymi
Tuli käytyä Vianorilla vaihdattamassa kesärenkaat. Ystävällinen palvelu ja homma toimi ilman naarmuja vanteisiin.
- Anonyymi
Vianorille kai käy tie kun pitää laittaa talvipyörät alle. Kätevää varata aika nettisivuilta. Mieluummin keskustassa vaihtaisin kun voisi odottaessa käydä kaupassa. TB:llä eikä Auto-osassa ole nettiajanvarausta, valitettavasti.
- Anonyymi
Ei ole auto-osassa renkaiden vaihtoa eikä auto huoltoa laisinkaan.
- Anonyymi
Rengasliikkeiden puhelinnumerot varattuja ja millään ei ole nettivarausta.
Jo on homma taas vaikeaksi tehty. Vianorkin on nyt jokin Partner eli hommat ei hoidu. - Anonyymi
Ex Essollakin renkaan irroitukset alkanut autoissa..Mutta talvirenkaat hävinny varmaankin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153