Selkä kipeytyi eikä onnistu nyt pyörien vaihto sairaslomalla. Kokemuksia ei Suonenjoelta kun olen itse vaihtanut pyörät ja ostanut renkaat Kuopiosta. Joskus noin 30 vuotta sitten pyysin renkaista tarjousta joltain yrittäjältä Suonenjoelta mutta melkein pyörryin kun kuulin hinnan. Sen jälkeen Kuopio ollut ostopaikka. Kesärenkaat alle ja oikeat paineet ja vanteet naarmuttamatta. Löytyykö Suonenjoelta laatua. Mainoksia kyllä on paikallislehdessä.
Vastaukset 9
- Anonyymi
KYSY PRKL SIITÄ MAINOKSEN NUMEROSTA ÄLÄKÄ TÄÄLLÄ PIIPITÄ
- Anonyymi
Lääkkeet ! Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Jospa se sinun selkä kipeytyy siitä kun jodut ajelemaan Kuopioon aina kun on renkaidenvaihdon aika tai uusien hannkkiminen, se on raskasta puuhaa.
- Anonyymi
Mää vaihdoin eilen kesärenkaat autoon. Lainasin naapurilta akkukäyttöistä mutteriväännintä. Tosi kätevä peli. Ei tullu edes hiki eikä selkä kipeäksi joo...
- Anonyymi
Tuli käytyä Vianorilla vaihdattamassa kesärenkaat. Ystävällinen palvelu ja homma toimi ilman naarmuja vanteisiin.
- Anonyymi
Vianorille kai käy tie kun pitää laittaa talvipyörät alle. Kätevää varata aika nettisivuilta. Mieluummin keskustassa vaihtaisin kun voisi odottaessa käydä kaupassa. TB:llä eikä Auto-osassa ole nettiajanvarausta, valitettavasti.
- Anonyymi
Ei ole auto-osassa renkaiden vaihtoa eikä auto huoltoa laisinkaan.
- Anonyymi
Rengasliikkeiden puhelinnumerot varattuja ja millään ei ole nettivarausta.
Jo on homma taas vaikeaksi tehty. Vianorkin on nyt jokin Partner eli hommat ei hoidu. - Anonyymi
Ex Essollakin renkaan irroitukset alkanut autoissa..Mutta talvirenkaat hävinny varmaankin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401021Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29522