Vittu mitä paskaa
Elisan laitenetti kaikkien laitteiden etä ohjaukseen ?
Yritin ohjeen mukaan aktivoida laitenetti mutta menee elisan sivulle tilaa laitenetti
eli postissa tulee uus laitekortti vaikka nyt on pakkauksessa jo laitekortti joka piti vain aktivoida ?
Vittako kahdella kortilla teen ?
Auttakaa ny !
En osaa
Laitenetti ongelma
11
983
Vastaukset
- Anonyymi
mee elisan liikeeseen kortin ja laitteen kaa niin laittavat nettikortin toimiin ja poistavat ylimääräisen laitekortin
- Anonyymi
SimPal T4 GSM-pistorasia
Pakkauksessa elisa laiteliittymä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SimPal T4 GSM-pistorasia
Pakkauksessa elisa laiteliittymäHommaa elisan preapeid r-kioski ja laita liittymä kortti näppäin nokiaan ja poista valikosta pin kysely pois päältä ja laita sim kortti takas gsm pirtorasiaan niin alkaa toimimaan älypuhelimella
Muista ladata älypuhelimeen pistorasian ohjelma Play kaupasta - Anonyymi
ETTEI NYT TAAS OLISI JAKKARAONGELMA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ETTEI NYT TAAS OLISI JAKKARAONGELMA!
Miksi kaikki pitää ajatella aina niin vaikeasti!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178268318
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jos se toimisi niin se ei olisi elisa.
- Anonyymi
Nyt toimii kun hain verkkokaupasta suomenkielisen ohjeen ja opastuksen
Vaatii aina kaksi reisua ennenkö mikään alkaa toimia
- Anonyymi
Aktivoi ensin vittu ja sitten laite.
Haitko liittymän myymälästä? Itselleni tuli Elisan Laitenetti suoramyynnin kautta postitse, eikä siinä ollut mitään aktivointia: kortti sisään ja menoksi.
Ehkä sen takia Elisalla suosiolla lähettävät suoraan toisen, ilmeisesti valmiiksi aktivoidun kortin tietäessään, etteivät asiakkaat kuitenkaan osaa aktivoimatonta korttia ottaa käyttöön netissä. ; )- Anonyymi
Samallailla se aktivoituu kun se menee verkoon kuin muutkin liittymät.
Eli kortti koneeseen ja menoksi.
Eikä se ole mikää Windowsminen aktivointi! Ensimmäinen kerta verkoon ottaa sen aktiiviksi.
Syötä pin ja siinä se. Siinä voi mennä joku minuutti ennenkö uusi kortti on nepassa. se on se aktivointi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758