Ubuntu on loistavan hyvä!

Anonyymi-ap

Tässä istun kaverin kanssa mökillä ja käytän läppäriä samalla. Ubuntu vaan yksinkertaisesti on loistavan hyvä! Toimii viihdekäyttiksenä kuin junan vessa. Ei ile ollut mitään valittamista Linuxista eikä Ubuntusta misään versiossaan koskaan. Yli 15 vuotta olen Linuxia käyttänyt kaikkeen mahdolliseen mitä nyt voi pc:llä tehdä.
En käsitä niitä wineäjiä jotka haukkuvat työkseen Linuxia kun eivät vaan itse osaa sitä käyttää. Me toiset osamme emmekä ole yhtään kiinnostuneita wirusimuri Windowsista. Minusta ei Windowsmiestä tule tekemälläkään.

15

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ubuntu on loistava OS. Eikä niitä haukkujia ole kuin yksi täällä, mutta sitäkin aktiivimpi.
      Mutta eihän se tiedä mitään Ubuntusta.

      Ajatusmailma on vaike siirtyä, kun Ubuntua ei tarvitse kokoajan säätää, kuin Windowsissa ja ne ajurit, jotka windowsissa nykyään onneksi asentuu itse suurimmalta osin jopa, mikälli toimivat.

      Ubuntu myös nopeampi.

      • Anonyymi

        Nopeampi, turvallinen, virheetön ja vakaa. Ubuntu on kaikessa parempi kuin joku Microsoftin oksennus. Olen tosiaan käyttänyt Ubuntua ja muita Linux-distroja about 15 vuotta ilman ongelmia.


      • Anonyymi

        W11 on todella hankala!


      • Anonyymi

        UBUNTU ON TEHOKAS OS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopeampi, turvallinen, virheetön ja vakaa. Ubuntu on kaikessa parempi kuin joku Microsoftin oksennus. Olen tosiaan käyttänyt Ubuntua ja muita Linux-distroja about 15 vuotta ilman ongelmia.

        Ubuntu on parhaita ja käytettävämpiä jakeluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopeampi, turvallinen, virheetön ja vakaa. Ubuntu on kaikessa parempi kuin joku Microsoftin oksennus. Olen tosiaan käyttänyt Ubuntua ja muita Linux-distroja about 15 vuotta ilman ongelmia.

        Windows nyt kaatuilee miten sattuu!. Yksi SYY Paskat päivitykset!

        T. Tri.Windows.Persläpi


      • Anonyymi

        HYVÄ AVAUS! JOKA ON TOTTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        UBUNTU ON TEHOKAS OS.

        Ubuntu on loistava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        UBUNTU ON TEHOKAS OS.

        Se on todella hyvä!


    • Anonyymi

      Ubuntu on loistavan hyvä!!!

    • Anonyymi

      HEH! Sille ei voi mitään että Ubuntu on parhautta!

      • Anonyymi

        Microsoft vahvisti: Windowsin huhtikuussa tullut päivitys voi rikkoa VPN-yhteyden
        pe 3.5.2024, klo 20:34 | Markus Lehtiniitty
        Microsoft on vahvistanut, että huhtikuun 2024 Windows-tietoturvapäivitykset voi rikkoa verkkoyhteyden salaavan VPN-palvelun toiminnan käyttöjärjestelmässä.

        Ongelmasta kärsivät niin Windows 11, Windows 10 kuin myös …...


      • Anonyymi

        Useita vpn-sovelluksia syytetään riskialttiista käytännöstä – voi käyttää rikollisiin tarpeisiin
        Salatun tietoliikenteen varmenteista on noussut pienoinen kohu.


      • Anonyymi

        Käytätkö vpn-palveluita? Ne tehtiin juuri hyödyttömiksi – vain näin voit suojautua
        7.5.202409:24|päivitetty7.5.202415:50
        Uusi hyökkäys estää vpn-palveluita toimimasta normaalisti, jolloin ne ovat käytännössä täysin tehottomia.


    • Anonyymi

      Testissä Ubuntu 24.04 LTS: järisyttävän hyvä käyttöjärjestelmä
      2.4.2024 09:02
      Ubuntu on Linuxien aatelia ja ehdottoman kova vaihtoehto vuoden 2024 parasta distroa valittaessa.

      ;D

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe