Tässä istun kaverin kanssa mökillä ja käytän läppäriä samalla. Ubuntu vaan yksinkertaisesti on loistavan hyvä! Toimii viihdekäyttiksenä kuin junan vessa. Ei ile ollut mitään valittamista Linuxista eikä Ubuntusta misään versiossaan koskaan. Yli 15 vuotta olen Linuxia käyttänyt kaikkeen mahdolliseen mitä nyt voi pc:llä tehdä.
En käsitä niitä wineäjiä jotka haukkuvat työkseen Linuxia kun eivät vaan itse osaa sitä käyttää. Me toiset osamme emmekä ole yhtään kiinnostuneita wirusimuri Windowsista. Minusta ei Windowsmiestä tule tekemälläkään.
Ubuntu on loistavan hyvä!
14
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ubuntu on loistava OS. Eikä niitä haukkujia ole kuin yksi täällä, mutta sitäkin aktiivimpi.
Mutta eihän se tiedä mitään Ubuntusta.
Ajatusmailma on vaike siirtyä, kun Ubuntua ei tarvitse kokoajan säätää, kuin Windowsissa ja ne ajurit, jotka windowsissa nykyään onneksi asentuu itse suurimmalta osin jopa, mikälli toimivat.
Ubuntu myös nopeampi.- Anonyymi
Nopeampi, turvallinen, virheetön ja vakaa. Ubuntu on kaikessa parempi kuin joku Microsoftin oksennus. Olen tosiaan käyttänyt Ubuntua ja muita Linux-distroja about 15 vuotta ilman ongelmia.
- Anonyymi
W11 on todella hankala!
- Anonyymi
UBUNTU ON TEHOKAS OS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeampi, turvallinen, virheetön ja vakaa. Ubuntu on kaikessa parempi kuin joku Microsoftin oksennus. Olen tosiaan käyttänyt Ubuntua ja muita Linux-distroja about 15 vuotta ilman ongelmia.
Ubuntu on parhaita ja käytettävämpiä jakeluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows nyt kaatuilee miten sattuu!. Yksi SYY Paskat päivitykset!
T. Tri.Windows.Persläpi - Anonyymi
HYVÄ AVAUS! JOKA ON TOTTA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UBUNTU ON TEHOKAS OS.
Ubuntu on loistava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UBUNTU ON TEHOKAS OS.
Se on todella hyvä!
- Anonyymi
Ubuntu on loistavan hyvä!!!
- Anonyymi
HEH! Sille ei voi mitään että Ubuntu on parhautta!
- Anonyymi
Useita vpn-sovelluksia syytetään riskialttiista käytännöstä – voi käyttää rikollisiin tarpeisiin
Salatun tietoliikenteen varmenteista on noussut pienoinen kohu. - Anonyymi
Käytätkö vpn-palveluita? Ne tehtiin juuri hyödyttömiksi – vain näin voit suojautua
7.5.202409:24|päivitetty7.5.202415:50
Uusi hyökkäys estää vpn-palveluita toimimasta normaalisti, jolloin ne ovat käytännössä täysin tehottomia.
- Anonyymi
Testissä Ubuntu 24.04 LTS: järisyttävän hyvä käyttöjärjestelmä
2.4.2024 09:02
Ubuntu on Linuxien aatelia ja ehdottoman kova vaihtoehto vuoden 2024 parasta distroa valittaessa.
;D
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196858- 51074
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192957- 36878
- 283873
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47861Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin20801Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29797- 63772
Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36766