Koska uudet talvirenkaat kannattaa ostaa? Eli onko hinnoissa eroa jos ostaa nyt jo vai vasta syksyllä.
Entä mikä on hyvä rengas. Minulla on ollut continental joku ice jotakin ja se on ollut hyvä. Nokianrenkaat vaikkakin testivoittajia tais olla tänä vuonna ei pidä jostain syystä lumessa ja jäällä, ne sliiraa.
Goodyearkin voisi olla ok.
Jos joku osaa suositella jotain kunnon talvirengasta tähän aikaan vuodesta niin kiva.
Voi olla ettei ole ajankohtainen aihe.
Ajattelin toimia ajoissa.
Koska uudet nastarenkaat kannattaa ostaa? Entä mitkä on hyvät renkaat?
17
367
Vastaukset
- Anonyymi
Renkaat kannattaa ostaa silloin kun niitä tarvitsee. Jos ostaa keväällä talvirenkaat ja mällää autonsa lunariin tai muuten vaan haluaa vaihtaa, niin siinä menee rahat hukkaan tai joutuu ostamaan uuden auton joka sopii renkaisiin.
- Anonyymi
Contin uusimmat kitkat on ainakin suositeltavat.
- Anonyymi
Voiko käyttää vanhoja vanteita? Vai pitääkö ostaa renkaat vanteilla. Kauan vanhat vanteet kestää? Osaisiko joku sanoa.
- Anonyymi
Älä viitsi olla hölmö.
- Anonyymi
Mikäs siinä, jos on rahaa.
- Anonyymi
Mihinkä oikein vastasit?
- Anonyymi
Viimeistään syyskuussa, mielummin jo elokuussa. Monet liikkeet nostaa hintoja kun liukkaat lähenee syksyllä ja vaihtosesonki alkamassa.
Nastoista parhaat ovat Michelin, Goodyear ja Nokian. En säästäisi renkaista, huonoimpia säästökohteita. - Anonyymi
Sitä en tajua että aina oikeastaan edellämainitut vaihtaa paikkaa testeissä niin että aina samat renkaat on aina siellä kärkitiloilla on siis mich... nokian renk goodyear ja joskus myös conti. Joten niistä vain joku. Kaikki yhtä hyviä.
- Anonyymi
Contin nykyinen nastahan on susi. Testeissä vain keskihintaisten tasoa. Siis se missä alunperin oli kuminastat jotka irtosi yhdessä talvessa, joutuivat hätäratkaisuna vaihtamaan perinteisiin nastoihin ja näkyy negatiivisessa mielessä pidossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Contin nykyinen nastahan on susi. Testeissä vain keskihintaisten tasoa. Siis se missä alunperin oli kuminastat jotka irtosi yhdessä talvessa, joutuivat hätäratkaisuna vaihtamaan perinteisiin nastoihin ja näkyy negatiivisessa mielessä pidossa.
Vanha juttu jo tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha juttu jo tuokin.
Ei siitä uutta mallia vielä ole tullut, eli sama kuminastoille suunniteltu malli edelleen myynnissä missä hätäratkaisuna perinteiset nastat. Jääpidossa on TM testeissä ollut jopa keskitasoa huonompi.
- Anonyymi
Rengasliikkeet myy nyt pois vahoja varastojaan. Ei ole laatu parasta enää. Alkusyksy parempi aika ostaa.
- Anonyymi
Keväällä talvi ja syksyllä kesärenkaat.
- Anonyymi
Jäljellä on -yleensä ne mitkä ei ole kelvannut muille.
- Anonyymi
Minä ostan renkaat sitten kun tulee tarve, en osta varastoon ennakkoon renkaita, sillä auto voi mennä vaihtoon tai lunastukseen monesta syystä ja sitten on renkaat joita ei ehkä tarvitse tai ei sovi jne... se vasta maksaa.
- Anonyymi
Miksi ihmisten pitää loputtomasti hätäillä asioista ja varsinkin reilusti etukäteen?
Ostaa kun tarvitsee ja pääsee vähemmällä huolella kaikessa!
Legendaarinen laulaja ja lauluntekijä Juice sanoi ettei ole huolissaan huomisesta, sen olen tehnyt jo kauan sitten... - Anonyymi
Nastarenkaita ei enää valmisteta ja myydä missään!!😭😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783