Koska uudet nastarenkaat kannattaa ostaa? Entä mitkä on hyvät renkaat?

Anonyymi-ap

Koska uudet talvirenkaat kannattaa ostaa? Eli onko hinnoissa eroa jos ostaa nyt jo vai vasta syksyllä.
Entä mikä on hyvä rengas. Minulla on ollut continental joku ice jotakin ja se on ollut hyvä. Nokianrenkaat vaikkakin testivoittajia tais olla tänä vuonna ei pidä jostain syystä lumessa ja jäällä, ne sliiraa.
Goodyearkin voisi olla ok.
Jos joku osaa suositella jotain kunnon talvirengasta tähän aikaan vuodesta niin kiva.
Voi olla ettei ole ajankohtainen aihe.
Ajattelin toimia ajoissa.

17

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Renkaat kannattaa ostaa silloin kun niitä tarvitsee. Jos ostaa keväällä talvirenkaat ja mällää autonsa lunariin tai muuten vaan haluaa vaihtaa, niin siinä menee rahat hukkaan tai joutuu ostamaan uuden auton joka sopii renkaisiin.

    • Anonyymi

      Contin uusimmat kitkat on ainakin suositeltavat.

    • Anonyymi

      Voiko käyttää vanhoja vanteita? Vai pitääkö ostaa renkaat vanteilla. Kauan vanhat vanteet kestää? Osaisiko joku sanoa.

      • Anonyymi

        Älä viitsi olla hölmö.


    • Anonyymi

      Mikäs siinä, jos on rahaa.

      • Anonyymi

        Mihinkä oikein vastasit?


    • Anonyymi

      Viimeistään syyskuussa, mielummin jo elokuussa. Monet liikkeet nostaa hintoja kun liukkaat lähenee syksyllä ja vaihtosesonki alkamassa.

      Nastoista parhaat ovat Michelin, Goodyear ja Nokian. En säästäisi renkaista, huonoimpia säästökohteita.

    • Anonyymi

      Sitä en tajua että aina oikeastaan edellämainitut vaihtaa paikkaa testeissä niin että aina samat renkaat on aina siellä kärkitiloilla on siis mich... nokian renk goodyear ja joskus myös conti. Joten niistä vain joku. Kaikki yhtä hyviä.

      • Anonyymi

        Contin nykyinen nastahan on susi. Testeissä vain keskihintaisten tasoa. Siis se missä alunperin oli kuminastat jotka irtosi yhdessä talvessa, joutuivat hätäratkaisuna vaihtamaan perinteisiin nastoihin ja näkyy negatiivisessa mielessä pidossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Contin nykyinen nastahan on susi. Testeissä vain keskihintaisten tasoa. Siis se missä alunperin oli kuminastat jotka irtosi yhdessä talvessa, joutuivat hätäratkaisuna vaihtamaan perinteisiin nastoihin ja näkyy negatiivisessa mielessä pidossa.

        Vanha juttu jo tuokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha juttu jo tuokin.

        Ei siitä uutta mallia vielä ole tullut, eli sama kuminastoille suunniteltu malli edelleen myynnissä missä hätäratkaisuna perinteiset nastat. Jääpidossa on TM testeissä ollut jopa keskitasoa huonompi.


    • Anonyymi

      Rengasliikkeet myy nyt pois vahoja varastojaan. Ei ole laatu parasta enää. Alkusyksy parempi aika ostaa.

    • Anonyymi

      Keväällä talvi ja syksyllä kesärenkaat.

      • Anonyymi

        Jäljellä on -yleensä ne mitkä ei ole kelvannut muille.


    • Anonyymi

      Minä ostan renkaat sitten kun tulee tarve, en osta varastoon ennakkoon renkaita, sillä auto voi mennä vaihtoon tai lunastukseen monesta syystä ja sitten on renkaat joita ei ehkä tarvitse tai ei sovi jne... se vasta maksaa.

    • Anonyymi

      Miksi ihmisten pitää loputtomasti hätäillä asioista ja varsinkin reilusti etukäteen?
      Ostaa kun tarvitsee ja pääsee vähemmällä huolella kaikessa!

      Legendaarinen laulaja ja lauluntekijä Juice sanoi ettei ole huolissaan huomisesta, sen olen tehnyt jo kauan sitten...

    • Anonyymi

      Nastarenkaita ei enää valmisteta ja myydä missään!!😭😭

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe