Missä tai kuka huoltaa Juuassa polkupyöriä? Pyörä tarvitsee 5000 km ajon jälkeen jo täyshuollon. Olisi tarpeen avata, puhdistaa, rasvata, tarkastaa, tarvittaessa vaihtaa sekä huoltaa kaikki mahdolliset osaset.
Polkupyörän huolto
28
796
Vastaukset
- Anonyymi
Koitin itse huoltaa jopon ja rasvasin kivekset niin ne lipesi pinnojen väliin ja vanne meni rikki.
- Anonyymi
Sattuko nyytteihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuko nyytteihin?
Sattui mutta silti nautin koska on hyvää. Jos jättää kivekset postilaatikon saranat väliin ja nautinto on kirpeä.
- Anonyymi
Saako tokmannilta polkupyörään telinettä kiveksille? Ne aina räpättää pinnojen välissä .
- Anonyymi
Itse olen laittanut pinnojen väliin teipillä pelikortin, joka mukavasti räpätäää ja samalla pitää kivekset erossa polkupyörän pinnojen välistä.
- Anonyymi
Kunhan tulee maahanmuuttaja, joka huoltaa polkupyörän työperäisesti. Tähän mennessä ei työperäistä pyörämekanikkoa ole vielä löytynyt. Siinä olisi sinipunahallitukselle taas vuosiksi työtä.
- Anonyymi
Ei kai sitä yön timoa kannata ottaa polkupyörän tuhoamiseen. Joka Juukalaisesta talosta löytyy polkupyörän huolto pätevyyden omaava Suomen kansan värinen kiveksiä rapsutteleve ukkeli.
- Anonyymi
Ja Keljeksen pyörätuolihan huoltuu Niuanniemen alakerrassa.
- Anonyymi
Ootko ollut joskus Niuanniemessä kun niin tiiät paikalliset polkupyörän huollot? Vai oletko kenties itse kyseinen Keljeskelijä?
- Anonyymi
Kuka huoltaa Juuassa sähkötuolin pyöriä?
- Anonyymi
Pyöräily on kielettävä Juuassa. Liian vaarallista. Sallitaan vain käveleminen ja luonnollisesti hitaasti
- Anonyymi
Saako pyörän renkaita lähemmäksi toisiaan tai kiveksiä enemmän erilleen? Tavoitteena saada vasen kives eturenkaan pinnojen väliin ja oikea kives takarenkaan pinnojen väliin ja vieläpä yhtä aikaa.
- Anonyymi
Juuassa pyöräily on masokistin unelma. Eturengas löysällä ajelua. Kivekset hakkaa pinnoja vasten. Tietenkin luonnollisesti ilman housuja tai stringit jalassa satula ripulissa.
- Anonyymi
Ei kannata nastarenkaita laittaa polkupyörään. Nastat raapii kiveksistä nahkat irti kun kassit laahaa rengasta vasten.
- Anonyymi
Mulla on kivekset sen verran surkastuneet että peräpukamat hankaa polkupyörän takarenkaan nastoihin. Olen kokeilut suojata dildolla ja banaanilla pyllyreiän mutta ei anna konkreettista suojaa.
- Anonyymi
Vaikuttaa että aivosi on myös surkastunut. Jos näin on olet tsompi ja sijoituspaikka pöpilä
- Anonyymi
Tsompeilla hauraat kivekset todennäköisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsompeilla hauraat kivekset todennäköisesti.
Tsompeja jos ampuu kiveksille niin ne alkaa hymyilemään.
- Anonyymi
Suositus, Lopotomia, pikaisesti
- Anonyymi
Kivekset laahaa dynamon tilalla.
- Anonyymi
Juuassa on muutama pyöräilijä ja loput on hulluja
- Anonyymi
Loin kivesnahkani kuin käärme konsanaan.
Tein siitä sisuskumin polkupyörääni. - Anonyymi
Virittelin dildon satulaan kiinni. Saa hyvät vibat reikään.
- Anonyymi
Tarkkaavaisuus- ja ylivilkkaushäiriö eli ADHD on kognitiivista toimintakykyä alentava neurologinen poikkeavuus. Siihen kuuluu hyperaktiivista käytöstä ja impulsiivisuutta. Ylivilkkauden ohella siihen liittyy pakkoneroosi omien kiviksien vahingoittaminen.
- Anonyymi
Seison käsilläni tai päälläni kun pyöräilen. Poljen käsille jalat kohti taivasta pää vasten satulaa jossa haisee usein ripuli.
- Anonyymi
Juuassa joka toisella on navetan perässä tyhjillään tukirahoilla pystytetty lato, joten polkupyörän korjaustilaa kyllä riittää. Rajalta vaan takavarikoidut pyörät Kepun kumipyörä Oy:n hoteisiin ja Vietnamin vientiin!
- Anonyymi
Hulluja äidin oomme kaikki siinä ja miinä
- Anonyymi
Mulla alkaa keljekset kuivumaan, niin saisko ketjun rasvariin asennettua voitelulinjan satulalle, vai onko jo kaikki pihatot purettu polttopuiksi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346