Kääkkä????

Anonyymi-ap

Mitä tuo kääkkä tarkoittaa, olen aloitteleva skodaaja.

32

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on Toyotan omapojan lanseeraama lapsellinen ilmaisu vaarista joka ajelee Skodalla.
      Vähän sama kuin Toyotalla ajava vaari, mutta fiksumpi ja terävämpi.

      • Anonyymi

        Voisiko hoitajat laittaa näille reppanoille nettikiellon edes pariksi kuukaudeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko hoitajat laittaa näille reppanoille nettikiellon edes pariksi kuukaudeksi?

        Ei voi kun nykytyylinä on antaa kaikkien kukkien kukkia eli myös niiden joilla on kiero varsi.


    • Anonyymi

      Kärkkäinen on kääkättävä tojopappa. Ei ole paha luonne mutta saattaa ollanitsepäinen ja seniil. Suhtautuu myös tunteella ohituksiin, saattaa arvaamatta blokata. Kuitenkin tietyömaiden läpi ajaa normaalivaihtiq.

      • Anonyymi

        Kärkkäinen ei mitenkään liity ketjun aiheeseen.
        Onko sulla kaikki Ok siellä Niuvassa?


      • Anonyymi

        Siis tietysti kääkkä eikä mikään kärkkäinen. Itsekin toyotistina olen sen verran iäkäs että autocorrectit sun muut nykyajan vempaimet tekevät tepposiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tietysti kääkkä eikä mikään kärkkäinen. Itsekin toyotistina olen sen verran iäkäs että autocorrectit sun muut nykyajan vempaimet tekevät tepposiaan.

        Jos Skodaani saisi autocorrectin, osaisiko auto noutaa itse irronneen taka-akselin raviojasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Skodaani saisi autocorrectin, osaisiko auto noutaa itse irronneen taka-akselin raviojasta?

        Ehkä sinun kannattaisi jo Vihdin hakeutua hoitoon.


    • Anonyymi

      Kääkkä nimitystä käytetään Skoda kuskista tai jonkin muun automerkin kuskista joka on vanha... VANHA! Eli vanha kääkkä joka ulisee ja vonkuu joka asiasta aina. Lisäksi kääkät yleensä kyttäävät muita ihmisiä koska heillä ei ole omaa elämää. Tällaisia ovat kääkät.

      • Anonyymi

        komppaan tätä viestii! kääkät on just tollasii et pitää vähä kaikest valittaa. ja skodal ajaa. mun iskäl on mese ja aina nauretaa skoda kääkkie ilmeille ku se vie mua reeneihin mesell ja nii legit paskoo skodat 🔥


    • Anonyymi

      Katso mihin tahansa skeida-avtoon sisään, jos siellä on kuski, se on se kääkkä.

    • Anonyymi

      Skodalla kuppaava teiden tukko, vanha kääkkä. Ei pelaa enää ylä eikä alapää.

    • Anonyymi

      Skodalla ajava vanha äreä papparainen, joka ajaa omasta mielestään vain "rauhallisesti', lue: tulppaa ja tukkii liikennettä. Puunaa itä härpäkettään hammasharjalla eikä tajua naarmuttavansa huonolaatuista liian ohutta maalipintaa. Päästelee randomisti kääkättäviä nasaaleja ääniä. Sellainen se on, kääkkä.

      • Anonyymi

        Varsinkin etugrillin eli ns. politrukin hymyn päivittäinen puhdistus hammasharjalla on kääkkien tunnusmerkki. Nuoremmat kääkät puunaavat samalla tavalla myös VRS ja Challenge merkit.


    • Anonyymi

      Olen ylipainoinen eläkeläinen. Vatsa kasvaa ja dsg nypyttää. Harrastus on Taavin kiilloittelu viimeisen päälle. Politrukin hymy on paras! Olenko kääkkä?

      • Anonyymi

        Ilmiselvästi olet.


    • Anonyymi

      Sehän tarkoittaa Toyotqllq ajelevat seniorivanhusta. Ole ymmärtäväinen ja kohtelias tojokääkkää kohtaan mutta varo sen äkkinäisiä ja arvaamattomia liikkeitä.

      • Anonyymi

        Tojokääkkå ajaa kaikkialla nopeusrajoituksen alle mikä toki hidastaa matkantekoa. Poikkeukset:
        1) tietyöt tai muut kesken kaiken tulevat rajoitteet. Kärkkäinen ei ehdi reagoida niihin vaan porottaa hidastamatta läpi
        2) ohituskaista jossa tojokääkkä painaa lämän tiskiin näin hieman hidastaen ohitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojokääkkå ajaa kaikkialla nopeusrajoituksen alle mikä toki hidastaa matkantekoa. Poikkeukset:
        1) tietyöt tai muut kesken kaiken tulevat rajoitteet. Kärkkäinen ei ehdi reagoida niihin vaan porottaa hidastamatta läpi
        2) ohituskaista jossa tojokääkkä painaa lämän tiskiin näin hieman hidastaen ohitusta.

        Taas Kärkkäinen mainittu. Onko Niuvaan kenties tulossa postipaketti?


    • Anonyymi

      Se sisäinen kääkkä asuu jokaisessa Skodistissa! Muuten ei politrukin hymy miellyttäisi.

    • Anonyymi

      Nuija ja tosinuija tuli jotenkin mieleen.

    • Anonyymi

      Met kääkät kyllä ajelemma useimmiten. Mersuilla ja ihan mukavasti menee. Annamma muiden kadehtia.

    • Anonyymi

      Sivistyssanakirjan mukaan tarkoittaa rahjusta tai kantturaa.

      • Anonyymi

        Noin kait se sitten on.
        Tv. Skodisti jolla punalippu takaikkunassa


    • Anonyymi

      Tapasin kerran aidon Skoda kääkän - Ukko kääkätti minkä kerkesi ja tuulipuku kahisi niin pirusti. Ulina ja kääkätys jatkui eikä siitä meinannut tulla loppua. Sitten vieressäni ollut nainen ärsyyntyi ja lotaisi skoda kääkkään turpaan niin että legot helisi maahan. Skoda kääkkä otti ja hyppäsi skodaansa vauhdikkaasti. Skodan jakoketjusta lenkit vain lensivät kun ukko paineli menemään.

    • Anonyymi

      Katso urbaani sanakirjasta, skoda kuskia se tarkoittaa. Siellä näkyi olevan esimerkkilausekin "taas skodakääkkä tulppaa liikennettä" tjsp. 🤣

    • Anonyymi

      Kääk kääk kääk, sanoi skodisti, kun länsiauto ohitti.

    • Anonyymi

      No voi halvattu sentään :-D

    • Anonyymi

      Se tarkoittaa surkeuttaan ja katkeruuttaan purkavaa toyoristia, jöoka trollaa täällä ahkerasti kateuksissaan päivästä toiseen.
      Siis sinua.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No sehän se. On vinkeä nimitys skoodisteille... Kääkkiä 😆


    • Anonyymi

      Ainakin Skoda pitää olla, muuten ei voi saada tuota titteliä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe