Sinne on roiskittu kaikki köyhien ihmisten tuhat jotka poltettiin kun Pappisvalta tuli maaseudulle elättämään itseäanä köysien avuksutsulla ja NS kirkkoja alettiin rakemtamaan porvareille.
Edäänlaisen muistomerkin nyt pystyttivät nänä VITUN uskovaiset keskelle kaupunkiamme nyt.
Miksi Seurakuntatalon ulkokuori on musta?
14
73
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se menee ja nyt tavallaan kirkko myöntää menneisyytensä mustalla värillä, mutta mites tämä Putin - sehän on nyt kuin kirkkomme ennen , tappaa...
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17827955T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
"Sisälläämme on kyllä valkeaa" Ulkokuorimme on mustaa, koska ns, kristinuskontomme aikoina raiskasimme ja tapoimme enennän kuin rysst nyt, miljoonakertaa enämpi ja nyt siitä tää musta menneisyyden kilpi nyt kuvastaa sitä.
- Anonyymi
Ai, sitäkös tuo kuori kuvaa, varsin arkknitehtoorista, mutta menneisyyttä ei kirkkokaan pääse pakoon.
- Anonyymi
Kyl miekin uskon vittuun ja paljon olen niitä painellut vuosikymmenten saatossa. Aina ovat käytön jälkeen umpeen menneet kuin veneen vanat! Siinä olen samaa mieltä, että nykyään evlutit on tahranneet jo sateenkaaren ja pirun homoja&lesboja siunailevat SAIRAISIIN suhteisiinsa!
- Anonyymi
Sen seiniin on JO menneiden rippiskoulujen pappien synnit jotka paneskelivat pikkuoika kesäleireillä.
_ Siksi musta se seinä o. - Anonyymi
Jokainen papi sai ennen rakennusurakkaa purkaa syntinsä ja näistä tulikin sellainen massa oka sekoitettiin urakoitsien betoniin - joka valettiin seinään mustana.
- Anonyymi
Kävelin sen mustan seinän vierestä jalkakäytävällä pimeässä yksin yön hiljaisuudessa, musta tuntu kuin sieltä seinästä alkoivat mustat kädet ikäänkuin sumussa tarttua minuun ja samalla kuulin äänen - "Anteeksi, anteeksi köyhät olen niin pahoillani, niin pahoillani, kun silloin perheenne viljat takavarikoin silloin kirkkoherramme virastoatoon, vaikka teillä oli 13 lasta syötettävänne silloin 1897 luvulla".
Piru kun pelkäsin ja lähdin juoksemaan kotiin ja vasta pahkavuoressa pysähdyin vasta.
Parasta on siinä, että isoäidin äidilläni oli 12 mukulaa noihinaikoihin, peloittaa- - Anonyymi
Onko muilla samanlaisia koemuksia siitä MUSTASTA seinästä?
- Anonyymi
vaikuttaa siltä, että siinä mustassa seinässä on jotain outoa kylläki - aivankuin se halaisi viestittää ja korjata pappien ja pappiloiden menneitä tekoja menneiltä aikoja?
- Anonyymi
Kävelin seiinä lähistöllä ja yhtkkiä koirani hyppäsi syliini - ei ole koskaa ennen hypänny - peloittaa- jokin kalma siihen seinään liittyy
- Anonyymi
Juoksen usein sen vierestä ja huomaan kuinka reittikompassini aina sekoaa sen vieresstä, jotain mangeettisuutta siinä seinässä ehkä on - tuskin se johtuu haamuistanne.
- Anonyymi
johtuu varmaan sen vanhan seurakuntalon kellarista ja yleeensä sen vanhoistabtapahtumista jolloinnpapit olivat kunkkuja ja jopa toimistotyttöjä alistivat muinoin -----asianosaiset varmaan tunnistavat tästä itsensä.
- Anonyymi
Onneksi tämä hörhyhteisö ei pysty minua enää veroittaaan ja miettikää tekin tasan tarkkaan maksatteko tämän kirkon huuhaasta palkastanne 135 rosenttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984