Europesnus.com

Anonyymi-ap

Tietääkö kukaa että jos tilaa europesnus.com vaikka pari 20mg kertakäyttövapea nii jääkö tulliin? Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia?

15

6330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata ottaa riskiä. Vitulliset seuraamukset

• Anonyymi

Minkälaiset seuraamukset? Oon yrittäny ettiä tietoa, mutta joka paikas sanotaa eritaval. Jossai sanotaa et voi tilaa, joissain sanotaa et ei nii Minkälaiset seuraamukset siitä napsahtaa

• Anonyymi00016
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaiset seuraamukset? Oon yrittäny ettiä tietoa, mutta joka paikas sanotaa eritaval. Jossai sanotaa et voi tilaa, joissain sanotaa et ei nii Minkälaiset seuraamukset siitä napsahtaa

tulli ottaa ne sinun tuotteet itselleen ja ne vapettaa siellä kui nviimestä päivää. ja sinä maksat niitten lystin.

• Anonyymi

4mg sisältäviä tuotteita kuten nikotiinipusseja tms saa tilata mutta sen menevät ei enää tullilta mee läpi tietääkseni. Nämä vapet siis sisältää liikaa nikotiinia ollakseen suomeen ns sallittuja. Korjatkaa jos olen väärässä

• Anonyymi

Nikotiinipussien rajat on poistettu n. kk sitten että niitä saa tilata nii paljo ku sielu sietää, mut en osaa sanoo vapettimista. Ymmärtääkseni niitä ei saa lain mukaa tilailla netistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikotiinipussien rajat on poistettu n. kk sitten että niitä saa tilata nii paljo ku sielu sietää, mut en osaa sanoo vapettimista. Ymmärtääkseni niitä ei saa lain mukaa tilailla netistä.

Tilasin ja kyllä tuli vapet ja kiekko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilasin ja kyllä tuli vapet ja kiekko!

Lipsahti vahingossa läpi, ei ole takeita tuleeko seuraava läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lipsahti vahingossa läpi, ei ole takeita tuleeko seuraava läpi.

Joo. En aatellu enää tilata sieltä tai muutenkaa mistään nikotiinia, kun yritän lopettaa.

• Anonyymi

Tilatkaa kunnon vahvoja kiekkoja niin jää vapettelut nopiaan ja ei tarvi pelätä tulleja :D Alennuskoodi: TATTI

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toivottavasti jää!

• Anonyymi

Vapet on vähä harmaata aluetta joskus jos huono lykky käy ja tulli päättää takavarikoida ni saattaa näin käydä. Itellä ainakin tuli perille vapet ja kiekot
      Sai viel 5 prossaa pois tolla koodilla COUPON5

• Anonyymi

Koodilla Tuf saa myös -5% tilauksesta. Ja kaikki tuotteet on tulle neljässä arkipäivässä perille mitä oon tilannu. Kiekot ja vapet

• Anonyymi

jos tilaaan muutaman vapen nii jääks tullii

• Anonyymi00015

Jää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      160
      2108
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      310
      1793
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      81
      1254
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe