Tietääkö kukaa että jos tilaa europesnus.com vaikka pari 20mg kertakäyttövapea nii jääkö tulliin? Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia?
Europesnus.com
13
3666
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata ottaa riskiä. Vitulliset seuraamukset
- Anonyymi
Minkälaiset seuraamukset? Oon yrittäny ettiä tietoa, mutta joka paikas sanotaa eritaval. Jossai sanotaa et voi tilaa, joissain sanotaa et ei nii Minkälaiset seuraamukset siitä napsahtaa
- Anonyymi
4mg sisältäviä tuotteita kuten nikotiinipusseja tms saa tilata mutta sen menevät ei enää tullilta mee läpi tietääkseni. Nämä vapet siis sisältää liikaa nikotiinia ollakseen suomeen ns sallittuja. Korjatkaa jos olen väärässä
- Anonyymi
Nikotiinipussien rajat on poistettu n. kk sitten että niitä saa tilata nii paljo ku sielu sietää, mut en osaa sanoo vapettimista. Ymmärtääkseni niitä ei saa lain mukaa tilailla netistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikotiinipussien rajat on poistettu n. kk sitten että niitä saa tilata nii paljo ku sielu sietää, mut en osaa sanoo vapettimista. Ymmärtääkseni niitä ei saa lain mukaa tilailla netistä.
Tilasin ja kyllä tuli vapet ja kiekko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilasin ja kyllä tuli vapet ja kiekko!
Lipsahti vahingossa läpi, ei ole takeita tuleeko seuraava läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lipsahti vahingossa läpi, ei ole takeita tuleeko seuraava läpi.
Joo. En aatellu enää tilata sieltä tai muutenkaa mistään nikotiinia, kun yritän lopettaa.
- Anonyymi
Tilatkaa kunnon vahvoja kiekkoja niin jää vapettelut nopiaan ja ei tarvi pelätä tulleja :D Alennuskoodi: TATTI
- Anonyymi
unohda se vape ja tilaa nikotiinipussit viakka täältä: https://puffandpouch.com/fi/
- Anonyymi
Toivottavasti jää!
- Anonyymi
Vapet on vähä harmaata aluetta joskus jos huono lykky käy ja tulli päättää takavarikoida ni saattaa näin käydä. Itellä ainakin tuli perille vapet ja kiekot
Sai viel 5 prossaa pois tolla koodilla COUPON5 - Anonyymi
Koodilla Tuf saa myös -5% tilauksesta. Ja kaikki tuotteet on tulle neljässä arkipäivässä perille mitä oon tilannu. Kiekot ja vapet
- Anonyymi
jos tilaaan muutaman vapen nii jääks tullii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702382Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1491094Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
- 120988
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979