Teini-ikäisellä pojallani on tullut hirveä hinku päästä hengaamaan porin kauppakeskus puuvillaan, muiden vanhempien kanssa kun olen jutellut niin meno siellä vaikuttaa aika hurjalta, poikani jankkaa jatkuvasti ”mutta kaikki muutkin on siellä” nyky päivän teinit ei enää mene muiden luokse hengaamaan. Mitä luulette nyymit kannattaako minun päästä poikaani puuvillaan? Ja jos ei niin miksi? Kertokaa kaikki puuvillan menot.
Onko porin puuvilla turvallinen teini-ikäiselle pojalle
5
289
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö koulunkäynti kiinnosta? Luulisi läksyjen tekeminen tärkeää,koska kilpailu opiskelupaikoista vaatii kunnon todistusta.
- Anonyymi
Sinne vaan. Nuoriso saa nykyään siellä turpaansa kun eivät osaa käyttäytyä.
- Anonyymi
Sanoisin, että siellä ostarilla hengaaminen on turvallisempaa kuin ulkona kadulla tai jonkun luona hengailu. On siellä sentään vartijoita ja kameroita kaikkialla, niin kynnys väkivallan uhriksi joutumiselle on tietysti korkeampi.
Pori ylipäätään on turvaton kaupunki teinille. Kaduilla liikkuu paljon epämääräistä porukkaa ja epämääräinen käytös alkaa monen kohdalla jo teini-iässä. Väkivalta ja sillä uhkailu oli minun nuoruudessani Porissa ihan arkipäivää eikä siihen reagoitu, koska "pojat on poikia" ja "vittuilu on välittämistä".
Porissa vallitsee väkivaltaa ihannoiva kulttuuri ja se johtuu paikallisen väestön asenteista. - Anonyymi
Ihan hyvin voit päästää. Huumeet on korkealaatuisia ja alkoholi puhdasta etanolia. Myös puuvillan vartijat on hyvin koulutettuja. Tarvittaessa häiriköt painetaan maahan hengettömiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875