HASO asunnon haku

Anonyymi-ap

Tietäisikö kukaan: HASOn Vapautuvat asunnot-sivuilla on asunto, josta ilmoitetaan sen jo olevan tarjouskierroksella ja kerrotaan myös suurin numero, millä sai tarjouksen. Oma numeroni on pienempi kuin tuo suurin. Voiko asuntoa vielä hakea? Tarjouskierroksen päättymisaika ei ole umpeutunut. Voisin soittaakin ja kysyä, mutta olen kuullut, että Retta ei palvele kovin kummoisesti tällä hetkellä.

6

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Retta ei tosiaan palvele tällähetkellä kummoisesti, liikaa duunia. Outoa tuo tarjousaikaa jäljellä ja jo ilmoitetaan suurin numero jolla saanut tarjouksen. Ilmeisesti ei kannata enää hakea mut lähetä varalta hakemus niin näet kuis käy.

      • Anonyymi

        Se suurin numero tarkoittaa vain sitä rajaa johon saakka numeroista on lähetetty tarjouksia sillä kierroksella. Voihan sitä silti hakea niin kauan kuin haku on edelleen auki seuraavaa kierrosta silmälläpitäen, jolloin järjestyy uudestaan.


    • Anonyymi

      Kuinka monelle lähetetään asuntotarjous? Vai riippuuko se kohteesta? Hasosta siis.

    • Anonyymi

      Haso laittaa tarjoukset useammalle sadalle. Sen tarjousajan sisällä on tarjouksen saaneilla mahdollisuus käydä katsomassa sitä tarjottua asuntoa. Kuulostaa paljolta, mutta hakijoissa ja tarjouksen saaneissa on aika paljon ns. renkaan potkijoita eli eivät ole oikeasti asuntoa vailla, vaan katsovat, millaisia tarjouksia järjestysnumerollaan saavat.

      Kun sitä Hason asuntoa myytiin, jossa itse asuin ja muutin pois, niin tarjousaikana asuntoa kävi katsomassa vain yksi pariskunta, vaikka asuntoa oli tarjottu reilusti yli sadalle. He eivät ottaneet asuntoa, vaan se meni ilm. uudelle kierrokselle ja sieltä sitten löytyi asukas.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa uusi kierros? Pitääkö hakemus laittaa uudestaan?

      • Anonyymi

        Ei tarvitse laittaa. Uusi kierros tehdään jos kukaan hakija ei halua tarjottua asuntoa. Vastaukseen annettiin aikaa muistaakseni 2 viikkoa. Vaikka joku ilmoittaa haluavansa asunnon, homma on selvä vasta kun kaupat on tehty koska diili voi peruuntua eri syistä. Asuntoa voidaan tarjota vielä niin pitkän ajan kuluttua että olet unohtanut hakeneesi sitä. Niin meille kävi, iloinen yllätys


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe