Olen ollut yli puoli vuotta ihastunut harrastuskaveriini, meillä on ollut flirttiä koko ajan. Muutaman kerran olen koskettanut häntä ohimennen, mutta harmikseni hän jähmettyy täysin vaikka kyse on aivan hipaisusta eikä saa edes sanaa suustaan. Toivoisin että hän koskettaisi takaisin tai sanoisi jotain, mutta ei. Mistähän voisi johtua?
Miksi ihastukseni säikähtää?
5
216
Vastaukset
- Anonyymi
Jännittää sua jostain syystä. Ei ole (vielä?) valmis kosketukseen.
Epävarma siitä missä mennään? Ehkä huonoja kokemuksia aiemmin? Ehkä hän kokee teidän keskinäisen flirttinne erilailla?
Kannattaisi varmaan kertoa suoraan, että koet sen teidän keskinäisen sanailunne tavalla X ja olet myös kiinnostunut hänestä. Sitten se puoli asiasta on selvää.- Anonyymi
Epävarman singaalin olet antanut, tolleilla käy kun pelleillää liikaa, eikä sanota suoraa mikä on meininki.
- Anonyymi
Aloittaja tässä. En voi sanoa että olisin pelleillyt, vaan olen itse niin hullaantunut häneen että jäädyn välillä pelköstä katseesta . Yritän myös keskittyä treeneihin kun hänen läsnäolo sekoittaa minut liikkeissä ja askeleissa. Välillä pelkään kohdata hänet. Onkohan jo liian myöhäistä? En itseasiassa edes tiedä onko hän vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185