Kiina vakoilee
4
219
Vastaukset
- Anonyymi
Uudet ovat vakoilulaitteita. Se on äärimmäisen vaarallista ja terrorismille altista. Autoalan Kallio on ostettu pässi eikä tajua tätä ongelmaa.
- Anonyymi
Tero Kallio hokee kaikkea hyvää kaikista autoista että hölmö kansa velkaantuisi ja ostaisi uusia autoja koko ajan. Hitto ei ole pakko! Autot kannattaa ekologisesti ajaa loppuun ja korjailla välillä. Jää rahaa myös hauskuuksiin kuten viina, tupakki ja naiset.
- Anonyymi
Kiina saakin vakoilla. Ei pelkkä USA saa määritellä maailmassa miten eletään ja mistä tykätään. Ei Kiina vakoile jotta valtaisi Suomen. Vakoilee vaan ettei Jenkit saa valtaa liikaa idässä. Pitäisi tajuta että on muitakin maita ja kulttuureita sekä tavoitteita kuin amerikkalaisuus. Venäjä ja Kiina ovat oikeutettuja elämään omanlaistaan elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267