Vuokralainen ilmoitti sähköpostilla, että epäilee minun vuokraamassa asunnossa olevan sisäilma ongelmaa. Hän väittää saavansa allergista nuhaa, hengitysoireita sekä silmä oireita. Vaatteisiin on tarttunut kellarimainen haju.
Mitä minun pitää tehdä? Menetän yöuneni ! Vuokralainen on aina maksanut vuokrat ajallaan ja hoitanut omat velvotteensa. Olen tarkistanut asunnon puolen vuoden välein. En voi moittia hänen toimistaa joten koen että minun tarvitsee tehdä asiat myös oikein.
Mikä on oikea tapa lähteä selvittämään tätä ongelmaa?
Sisäilma ongelma
Anonyymi-ap
3
432
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ok-talo, tilaa kuntotarkastaja paikalle. Jos As Oy, soita isännöitsijälle.
- Anonyymi
Sisäilmatutkimus. Eikä mikä tahansa kuntotarkastajan käynti vaan ammattilaisen joka ottaa näytteet rakenteista ja lähettää labraan. Selviää paljon onko kosteus- ym. vaurioita rakenteissa. Saat ainakin tiedon asiassa. Ja usein se tieto auttaa selkeyttämään tilannetta.
Voihan vuokralaisella olla muutenkin vaan allergisuutta ja oireilua joka ei lainkaan liity asuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145