ostin revolverin jossa merkinnät hs38s ase on länsi saksalainen rungossa ympyrä jolla on siivet ja ympyrän keskellä kirjaimet hs ase on kaliberiltaan 38spesiaal olisiko kenelläkään tietoa kyseisestä aseesta ja hs merkistä
Vastaukset 4
- schmith
Aseesi merkki taitaa olla H. Schmith, pieni saksalainen asemerkki, kai 60-70 luvuilla vähän maahantuotu.
- ase
jaa meinaatko niin ase kyllä vaikuttaisi uudemmalta kuin 60-70 luvulta mutta ehkä olet oikeassa
- Nimetön
ase kirjoitti:
jaa meinaatko niin ase kyllä vaikuttaisi uudemmalta kuin 60-70 luvulta mutta ehkä olet oikeassa
meinaan. H, Schmith
- Pu Lkssn
Olisikohan Haenel Suhl saksalainen asemerkki. Lähinnä pistooleita kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641637Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1491263Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217912- 70846
- 55756
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46715
- 87647
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt196616- 52592