K- nainen en pysty olemaan sun ystävä

Anonyymi-ap

Koska olet paljon enemmän.

19

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No anna nyt vihjettä, kuka olet ja miten olet ystäväni?
      T. K-nainen

• Anonyymi

Tuskin sinulle? Tämä on aika vaikea ja pitkä juttu.

• Anonyymi

Kuinka niin?

• Anonyymi

Taitaa heitellä vain verkkojaan ja kalastella.

• Anonyymi

Jutellaan muutenkin. Elämä on.

• Anonyymi

Todennäköisesti niin?
      Mitä luulet, miksi hän tekee niin?

• Eikö ystävyydestä ole parempi lähteä rakentamaan kaikkea muuta ihanaa elämään😍

• Anonyymi

Omasta mielestäni, kyllä.
      Mutta jos puuttuu romanttiset ja fyysiset tunteet, ei tule parisuhdetta.
      Ystävyyssuhde silloin.

• Anonyymi

Juurikin näin, mutta jos on muita esteitä?

• Anonyymi

Eksyin tänne ekaa kertaa tutkimaan keskusteluita ja löysin tämän aloituksen.
      En oikein usko että sinä....olisit täällä. Ja että olisit kirjoittanut tuon aloituksen.
      Huutelee varmaankin ihan väärä(?) K

• Anonyymi

Jospa se helpottaa huudella tänne? Toivoisin vain,että tämä tilanne muuttuisi johonkin suuntaan.

• Anonyymi

Suurin osa kiusantekoa täällä.

• Anonyymi

Nyt on kirjain K tapetilla, M on unohtunut ja A. Kohta se onT ja ensi viikolla S ja kirjainkaruselli alkaa taas alusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kirjain K tapetilla, M on unohtunut ja A. Kohta se onT ja ensi viikolla S ja kirjainkaruselli alkaa taas alusta.

Heh!
        Se on multitaskaajalla haastavaa.

• Anonyymi

Jos olisit hän, niin vastaan, etten minäkään pysty olemaan vain ystävä, sillä tunnen myös paljon enemmän.Tiedän, että sellaista tunnetta ei kukaan toinen voi saada minussa aikaan.
      Ehkä epäilet, koska en ole ollut aktiivinen, en ole ottanut kontaktia, en soittanut (siitä yhdestä soitosta kauan sitten tuli kova katumus), tai lähettänyt postia sitä yhtä lukuun ottamatta, josta et ehkä ollut pahoillasi.
      Olen sen ajan kasvatti, jolloin tytöille opetettiin, että jos mies ei ota yhteyttä, niin häntä ei kiinnosta, eli jos nainen on ensimmäinen yhteydenottaja, on hän jotenkin säälittävä tyrkyttäytyjä.

• Anonyymi

No onhan vanhoillista nykypäivän mittojen mukaan. Mun mielestä on naiset ja miehet niin tasa-arvoisia, ettei voi sälyttää aina miehen tehtäväksi kaikkia tuollaisia oletettuja ja vanhanaikaisia käsitteitä ja juttuja ja sitä paitsi se mieshän teki monet kerrat selväksi "lähestymisessään" v-ttu tää naurattaa jo .. hentovaraisessa lähestymisessään alusta alkaen kun mylväisi apinanraivolla tuskaansa koko maailmalle huutaen ja mölyten eikä nainen siitäkään älynnyt ilmeisestikään ottaa sitä prkleen koppia vaikka ottikin mutta silti vain pitää esittää jotain vaikka olisi voinut olla jo sata vuotta sitten miehensä luona ja sylissä ja paijattavana ja hyvässä hoidossa flunssalääkityksessä ja muussakin täysihoidossa mutta ei vain käy kun pitää esittää ja esittää ja vetää ja huovata ja soutaa ja kaikkee tyypillistä hänelle eikä ikinä jousta niistä raameistaan, jotka on ihan itte ittelleen asettanut ei vaikka kuinka on hälle sanottu, että nyt ois korkee aika mutta ehei vetäytyy vain kauemmas koska epäluuloinen ja pelkää olevansa tyrkky vaikkei ookaan koska mies on halunnut jo ammoisista ajoista lähtien hänet luokseen. Niin. Ei muuta. Koira ulos. Taas. Onko lie maha sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan vanhoillista nykypäivän mittojen mukaan. Mun mielestä on naiset ja miehet niin tasa-arvoisia, ettei voi sälyttää aina miehen tehtäväksi kaikkia tuollaisia oletettuja ja vanhanaikaisia käsitteitä ja juttuja ja sitä paitsi se mieshän teki monet kerrat selväksi "lähestymisessään" v-ttu tää naurattaa jo .. hentovaraisessa lähestymisessään alusta alkaen kun mylväisi apinanraivolla tuskaansa koko maailmalle huutaen ja mölyten eikä nainen siitäkään älynnyt ilmeisestikään ottaa sitä prkleen koppia vaikka ottikin mutta silti vain pitää esittää jotain vaikka olisi voinut olla jo sata vuotta sitten miehensä luona ja sylissä ja paijattavana ja hyvässä hoidossa flunssalääkityksessä ja muussakin täysihoidossa mutta ei vain käy kun pitää esittää ja esittää ja vetää ja huovata ja soutaa ja kaikkee tyypillistä hänelle eikä ikinä jousta niistä raameistaan, jotka on ihan itte ittelleen asettanut ei vaikka kuinka on hälle sanottu, että nyt ois korkee aika mutta ehei vetäytyy vain kauemmas koska epäluuloinen ja pelkää olevansa tyrkky vaikkei ookaan koska mies on halunnut jo ammoisista ajoista lähtien hänet luokseen. Niin. Ei muuta. Koira ulos. Taas. Onko lie maha sekaisin.

Et ainakaan ole minun hän. Onneksi!
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ainakaan ole minun hän. Onneksi!
        ap

Halusit omia tämän aloituksen?
        Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halusit omia tämän aloituksen?
        Ap.

En todellakaan. Kirjoitin lisäyksen, että minä ap olen vain se ap, joka kirjoitti sen, mihin tuo sekava kirjoitus on vastauksena.
        Mutta lisäykseni poistettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      32
      4640
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      30
      2267
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1770
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1698
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1482
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1382
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1116
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1045
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1014
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      981
    Aihe